اطلاعات تماس
  • 091297*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002285138816495

اولین و تنها تولید کننده ابزارآلات هیدرولیکی با استاندارد ENERPAC در ایران

کد: 140002285138816495

https://bit.ly/34i66TU

، تهران , (اخبار رسمی): ضروری ترین لوازم در امور صنعتی، ابزار مناسب می باشند. ابزارآلات مناسب و کارآمد علاوه بر انجام صحیح کار، سبب ایمنی بیشتر کاربر، کاهش زمان انجام کار، سهولت انجام کار و . . . خواهند شد.

اولین و تنها تولید کننده ابزارآلات هیدرولیکی با استاندارد ENERPAC در ایران
اولین و تنها تولید کننده ابزارآلات هیدرولیکی با استاندارد ENERPAC در ایران

جک فورس، اولین و تنهاترین تولید کننده انواع ابزارآلات هیدرولیکی با استاندارد ENERPAC در ایران.

هیدرولیک سازان ایران در سال 1390 به منظور ساخت جک و پمپ های هیدرولیکی افتتاح شد تا بتواند نیاز بازار را در مورد ابزارالات هیدرولکی تامین کند و بدین منظور از بهترین شرکت هیدرولیکی به نام انرپک (انرپک ) الگو گرفت. انرپک یکی از بهترین و به نام ترین سازنده های ابزارآلات هیدرولیکی در دنیا به دلیل راحتی در کار و کیفیت ساخت بالای آن است.

شرکت انرپک بزرگترین تولید کننده ابزار هیدرولیک در دنیا و بزرگترین پروژه های صنعتی ، ساختمانی، عمرانی و دریایی دنیا را پوشش می دهد. طیف وسیع محصولات این شرکت سبب شده تا برند انرپک در لیست خرید بزرگترین شرکتهای پیمانکاری و صنعتی و پالایشگاهی و فولادی دنیا قرار گیرد.

کیفیت بسیار بالای قطعات، عمر طولانی، دقت به نیازهای کاربران، ظرافتهای تولید، کارایی بالا و سهولت در استفاده، از عواملی هستند که ابزار انرپک را به بهترین گزینه برای انتخاب، تبدیل نموده است.

هیدرولیک سازان ایران به این دلیل شروع به مهندسی معکوس محصولات این شرکت کرده است تا بتواند جای این شرکت را در ایران بگیرد.

شرکت جک فورس با یک دهه فعالیت در این زمینه، توانست حداکثر فشار (BAR) را در پمپ های خود که معادل 2800BAR است را بگیرد و قادر به ساخت جک های 1600BAR بلتنشنر با بالاترین کـفیت در ساخت و بهترین طراحی شده و مهمتر از همه موفق به ساخت تمامی قـطعات خـود در داخل کشور شده است، به طوری که محصولات شرکت جک فورس هـیـچ تفاوتی چه از لحاظ ظاهری و چه از لحاظ کیفیتی با محصولات شرکت انرپک ندارد!

با توجه به افزایش قیمت ابزار هیدرولیک انرپک و اهمیت حفظ و نگهداری این ابزار، تعمیرات، بازسازی و نوسازی ابزار انرپک موجود در هر صنعت و کارخانه از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. لذا تعمیرات کلیه ابزار هیدرولیک انرپک، اعم از تعمیرات سیلندر و جک های اینرپک، پمپ های دستی ، پمپ های بادی و پمپ های برقی انرپک، آچار هیدرولیکی، بولت تنشنر، ترکمتر هیدرولیک، مولتی پلایر  و سایر لوازم انرپک با لوازم اصلی و ارائه گارانتی در مجموعه جک فورس انجام می پذیرد.

مجموعه جک فورس، اولین و تنهاترین تولید کننده انواع ابزارآلات هیدرولیکی با استاندارد ENERPAC در ایران آماده ارائه خدمات و فروش مستقیم محصولات برند انرپک ( بدون واسطه ) با مناسبترین قیمت می باشد.

وبسایت : www.jackforce.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جک فورس

اولین و تنها تولید کننده انواع ابزارآلات هیدرولیکی با استاندارد ENERPAC

اطلاعات تماس
  • 091297*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید