اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009065547212308

سرویس و تعمیر پکیج در تهران

کد: 140009065547212308

https://bit.ly/3lbJXiT

، تهران , (اخبار رسمی): سرویس پکیج در تهران توسط گروه فنی سرویسکاران 24 در کوتاه‌ترین زمان همانطور که می‌دانید، در عصر حاضر پکیج های گرمایشی یکی از ابزارهای پرکاربرد در زمینه تامین آب گرم مصرفی و گرمایش در هر خانه و آپارتمانی به شمار می رود.

تعمیر و سرویس پکیج در تهران

سرویس پکیج در تهران توسط گروه فنی سرویسکاران 24 در کوتاه‌ترین زمان همانطور که می‌دانید، در عصر حاضر پکیج های گرمایشی یکی از ابزارهای پرکاربرد در زمینه تامین آب گرم مصرفی و گرمایش در هر خانه و آپارتمانی به شمار می رود.

که ممکن است بعد از مدتی کارکردن دچار مشکل و اختلال در عملکرد شوند و نیاز به بررسی و تعمیر و سرویس دوره‌ای و سالیان داشته باشد.

برای انجام خدمات سرویس و تعمیر پکیچ دیواری در ابتدا با انجام بررسی و عیب یابی دقیق از دستگاه و باز کردن لوله‌های گرفته و همچنین اسیدشویی و رسوبات موجود در مبدل‌های دستگاه آغاز شده و در ادامه با بررسی اتصالات شیر گاز و اورینگ‌ها ، برد و دودکش پکیج ادامه می یابد.

پکیج‌ها هم مانند وسایل دیگر در فاصله‌های زمانی مشخص نیاز به سرویس دارند، دقت داشته باشید که سرویس منظم باعث افزایش طول عمر دستگاه و راندمان بالا در آن می‌شود. و از بروز ایراد و خرابی در زمان استفاده از آن جلوگیری می‌کند.

سرویس قطعات پکیج

قطعات بکار رفته در یک پکیج شامل برد کنترل که وظیفه آن بررسی حسگرهای پکیج است را بر عهده دارد، که وظیفه این حسگرها اعلام گزارش فعالیت پیکج است که شامل: سنسورهای آب، برق، گاز و دود می‌شود، این قطعات در اصل مجریِ فرمان منتقل شده از برد هستند و کنترل قطع و وصل آب و برق و گاز ورودی به پکیج هستند.

و قطعات مکانیکی بکار رفته در پکیج مانند فن، پمپ، مبدل اصلی و مشعل می‌شود که هر کدام وظیفه انجام کاری را براساس وظیفه‌ای که برای آن طراحی شده‌اند را بر عهده دارند. این قطعات مکانیکی شامل این موراد است :

  • پرشر سوئیچ هوا

  • مبدل اصلی

  • محفظه احتراق

  • سنسور فشار آب

  • پمپ فن

  • مشعل

  • الکترود جرقه زن

  • برد اصلی

ما در گروه فنی سرویسکاران 24 در زمینه تعمیر و سرویس پکیج در تهران آماده ارائه کلیه خدمات از جمله نصب و راه‌اندازی و سرویس دوره‌ای مطابق با تعرفه تعمیرات پکیج دیواری و نرخ اتحادیه و در کوتاه‌ترین زمان به شما عزیزان هستیم .

خدمات سرویس و تعمیر پکیچ

کلیه خدمات سرویس پکیج در تهران مرتبط با پکیج‌های دیواری با برندهای بوتان ، ایران‌رادیاتور، گلدیران که شامل این موارد میشود:

  • کلیه خدمات تعمیر تخصصی انواع برندهای ایران رادیاتور ، بوتان ، گلدیران

  • خدمات تخصصی سرویس کامل پکیج در محل و کارگاه

  • تنظیم پکیج دیواری بوتان ، ایران رادیاتور ، گلدیران

  • خدمات فوری سرویس پکیج ایران رادیاتور ، بوتان ، گلدیران

  • اعزام فوری سرویس‌کار پکیج دیواری در تهران

از نصب تا سرویس و تعمیر پکیج دیواری در محل 

در سال‌های اخیر استفاده از پکیج برای تامین آبگرم مصرفی و گرمایش ساختمان‌ها رونق بیشتری گرفته و سبب آسودگی خیال برای افراد در یک ساختمان شده، در گذشته که موتورخانه تنها سیستم گرمایشی و تامین آبگرم مصرفی بود باعث بروز اختلاف در بین ساکنین میشد که با ورود پکیج به خانه‌ها بسیاری از این مشکلات برطرف شده است.

پکیج در اصل یک موتورخانه کوچک و مستقل در هر واحد مسکونی به حساب میاید که به دلیل راندمان بالا و جای کمتری که برای نصب نیاز دارد، محبوبیت بسیاری پیداکرده است. البته پکیج‌ها هم مانند موتورخانه بعد از مدتی کارکردن دچار مشکل میشود و نیاز به سرویس دروه‌ای دارد.

اگر شما هم برای نصب ، تعمیر و سرویس پکیج در تهران نیاز به کمک داشتید با یک تماس با ما از خدمات گروه فنی سرویسکارن 24 برخوردار می‌شوید.

ادامه مطلب در سایت سرویسکاران 24

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه فنی سرویسکاران 24

تعمیرات و نگهداری از تاسیسات ساختمان ،تعمیر موتورخانه ، تعمیر پمپ آب خانگی ، تعمیر پکیج شوفاژدیواری ، تعمیر چیلر ، تعمیر کولر آبی ، تعمیر اسپیلت ، تعمیر ونگهداری استخر و دیگر خدمات تاسیسات ساختمان به همراه کادری مجرب و دوره دیده زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی