اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010075608717244

آیا خرید لباس کار ارزان، به صرفه است؟

لباس کار ارزان بخریم یا نه؟

کد: 140010075608717244

https://bit.ly/32vwVqv

، تهران , (اخبار رسمی): اگر دنبال خرید لباس کار ارزان هستید و می خواهید لباس کاری بخرید که به صرفه باشد، دانستن نکات ویژه ای شما را در این امر یاری خواهد داد، نکات ویژه برای خرید لباس کار ارزان قیمت که شما را به متخصص خرید لباس کار تبدیل خواهد کرد. باضافه معرفی تامین کننده لباس کار سیف شو به عنوان بزرگترین تولیدی لباس کار.

لباس کار ارزان بخریم یا نه ؟
سیف شو ، بزرگترین تولید کننده لباس کار در تهران
لباس کار ارزان بخریم یا نه ؟
خرید لباس کار ، لباس کار سیف شو

آیا خرید لباس کار ارزان، به صرفه است؟

در این مقاله به نکات بسیار مهمی که باید در هنگام خرید لباس کار به آنها توجه کنید، اشاره شده است، با بررسی استانداردهای ارائه شده توسط سازمانی بین المللی کار ILO  و نیم نگاهی به آیین نامه های اداره ایمنی و بهداشت شغلی امریکا و استانداردهای موجود در زمینه HSE  به صورت ویژه به لباس کار پرداخته شده است.  و در انتهای مقاله به نحوه ی خرید لباس کار با قیمت مناسب و با کیفیت پرداخته ایم.

قبل از اینکه شروع به خواندن این مقاله کنید، به شما پیشنهاد میکنیم اگر در پی خرید لباس کار جستحجو میکنید، بهتر است  به وب سایت https://safesho.com سری بزنید و از انواع مدلهای لباس کار و قیمت های فوق العاده آن مطلع شوید، سیف شو گارانتی قیمت و کیفیت را بر روی انواع تولیدات خود ارائه میکند. 

لباس کار ارزان بخریم یا نه؟

طبق قوانین وزارت کار صاحبان مشاغل موظفند هر شش ماه یکبار نسبت به خرید لباس کار و تجهیزات ایمنی شامل کلاه ایمنی، عینک ایمنی، کقش ایمنی، دستکش کار و سایر ملزومات اقدام کنند، با توجه به هزینه های سرسام آور تولید بسیاری از صاحبان کارخانجات هزینه خرید لباس کار و تجهیزات ایمنی را باری اضافی بر دوش خود میدانند و متاسفانه برای پایین آوردن هزینه های کارخانه اقدام به خرید لباس کار ارزان میکنند.  البته اینکه از چه تامین کننده ای می خواهید خرید کنید هم مهم است، در مقاله ای جدا به نحوه ی انتخاب تامین کننده لباس کار پرداختیم.

با بررسی اثرات خرید لباس کار ارزان می توانیم نتیجه گیری کنیم که برآیند اثرات این تصمیم به نفع کارخانه است و یا برعکس؟

قبل از هرچیز برای بررسی بهتر و تخصصی تر این موضوع لازم است یک شناخت کلی و اجمالی از انواع لباس کار داشته باشیم.

در یک دسته بندی کلی و عمومی لباس کار ها به دو دسته تقسیم می شوند.

لباس کار های عمومی لباس کار های تخصصی

لباس های عمومی که بیشتر به عنوان لباس فرم کار توسط پرسنل پوشیده میشود، اما لباس کار های تخصصی مستقیما وظیفه ی حفاظت از بدن در برابر مخاطرات احتمالی موجود در کار را بر عمده دارند. که از انواع آنها می توان به چند نمونه اشاره کرد.

لباس کار ضد اسید لباس کار کتان لباس کار کتان جوشکاری لباس کار چرمی جوشکاری لباس کار عایق برق و...   لباس کار زمستانه

از جمله لباس کار های تخصصی هستند که مستقیما وظیفه ی محافظت از بدن در فیلد های خاص و شرایط ویژه ای را دارند ؛ محافظت در برابر خطراتی است که مستقیما می تواند جان انسان را مورد تهدید جدی قرار دهد، حال در نظر بگیرید اگر برای خرید لباس کار ضد اسید، به دنبال لباس کار ارزان باشیم و به کیفیت لباس کار توجه نکنیم، چه عواقبی می تواند داشته باشد؟
وارد آمدن آسیب به بدن کارگران که حتی می تواند موجب مرگ آنها شود موضوعی است که دیگر با صرف هزینه قابل جبران نخواهد بود، بماند که هزینه های سنگین درمان و حتی دیه ی فوت کارگران در آسیب های جدی هزینه های بسیار سنگین تری به صاحبان کارگاه وارد میکند، پس در نتیجه خرید لباس کار ارزان علی الخصوص در مورد لباس کار های تخصصی اصلا کار منطقی و به صرفه ای نخواهد بود.

در مورد لباس کار های عمومی نیز موضوع به همین شکل است، وقتی شما اقدام به خرید لباس کار ارزان میکنید، این کار شما تبعاتی به دنبال خواهد داشت، تولید کننده لباس کار برای تولید لباس کار ارزان، باید از پارچه با کیفیت پایین دوخت با سرعت بالا و قواره کوچک ( جهت پایین آوردن مصرف پارچه) استفاده کند که منجر به تولید یک محصول کاملا بی کیفیت خواهد شد.

قطعا یک لباس کار بی کیفیت دوام پایین تری نسبت به لباس کارهای استاندارد دارد و نتیجه این می شود که بعد از مدت کوتاه کمتر از یکماه شما با وضعیت نامناسب لباس کار های کارگران مواجه می شوید که اکثر از قسمت فاق شلوار و یا سرشانه ها و تمام نقاطی که دوخت لباس کار تحت فشار است پاره شده اند و نا رضایتی شدید کارگران را در پی دارد و جو روانی بسیار بدی در کارخانه حکمفرما میشود و شما با کارگرانی مواجه اید که نه تنها از کیفیت بد پارچه رنج می برند در مدت زمان کوتاهی دچار تعریق و بوی بد لباس می شوند، قواره نا مناسب آن موجب شده که راحتی لازم در هنگام کارکردن را نداشته باشند و موجب کلافه گی شدید کارگران می شود.

در نتیجه نه تنها راندمان کاری کارگران با پوشیدن لباس کار نا مناسب پایین می آید بلکه شما با خرید لباس کار ارزان، مجبور خواهید شد در مدت زمان بسیار کوتاهی اقدام به خرید دوباره لباس کار نمایید و این یعنی ایجاد یک هزینه جدید.

پس با یک بررسی منطقی به این  نتیجه رسیدیم که خرید لباس کار ارزان اصلا کار منطقی و به صرفه ای نیست و با خرید یک لباس کار مهندسی شیک که استاندارد های مربوط به کیفیت پارچه و دوخت در آن رعایت شده است، می توانید هم رضایت پرسنل را جلب کرده و از این طریق از پایین آمدن راندمان کاری ناشی از نارضایتی از عدم استفاده از لباس کار غیر استاندارد جلوگیری کنید و هم اینکه دوام لباس کار استاندارد از وارد آمدن هزینه های خرید دو یا چند باره لباس کار در دوره های زمانی کوتاه جلوگیری خواهد کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لباس کار سیف شو

فروشگاه آنلاین لباس کار و تجهیزات ایمنی سیف شو (safesho.com)، فعالیت خود را در زمینه تأمین تجهیزات و پوشاک ایمنی‏، و همینطور البسه آشپزی آغاز نموده است. لازم به ذکر است این وبسایت، به همت پرسنل مجرب فروشگاه ایمنی زمانی فرد با بیش از ۲۰ سال سابقه کار در زمینه تولید پوشاک ایمنی و کار و همچنین پوشاک آشپزی از سال ۱۳۹۵، ایجاد شده و پشتیبانی می گردد. این فروشگاه هم از طریق عمده و نیز خرده فروشی توانسته است سالیان متمادی، اقدام به تامین ملزومات ایمنی و پوشاک کار بخش صنعت و شرکت های مطرح و بزرگ کشور نظیر گروه سایپا، پاپکو، مترو تهران، شرکت های نفتی گوناگون همچون شرکت نفت ستاره خلیج فارس و غیره نموده و اعتماد خریداران را جلب نماید. لذا مشتریان عزیز، می توانند در صورت تمایل برای مشاهده از نزدیک بخشی از اجناس موجود در وبسایت و کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید حضوری به نشانی ؛ تهران- خیابان امام خمینی- بعد از میدان حسن آباد- پاساژ نهانی طبقه همکف- پ ۹ مراجعه نمایند. چشم انداز: ارتقاء جایگاه تولید داخلی در حوزه پوشاک ایمنی و البسه آشپزی از طریق ایجاد اشتغال برای جوانان و ورود به بازاهای بین المللی ماموریت: تامین تجهیزات مرتبط با ایمنی وکار و تولید و تأمین پوشاک ایمنی و البسه کارو آشپزی با کیفیت مطلوب در راستای جلب رضایت مشتریان https://safesho.com/advertisedworkwear

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید