اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011035655417946

 جشنواره فجر ایران آرک به مناسبت دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی برگزارمی‌شود

تخفیف‌30 درصدی طراحی وب سایتهای شرکتی از 11 بهمن ماه

کد: 140011035655417946

https://bit.ly/3tR2upV

، تهران , (اخبار رسمی):  جشنواره فجر ایران آرک به مناسبت دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی از 11 بهمن ماه 1400 آغاز وتا 23 بهمن ماه 1400 ادامه دارد.

تخفیف‌30% درصدی طراحی وب سایتهای شرکتی از 11 بهمن ماه
تخفیف‌30 درصدی طراحی وب سایتهای شرکتی از 11 بهمن ماه

به گزارش روابط عمومی آرک ایران ، جشنواره تخفیف‌های ویژه برخی از خدمات این شرکت با عنوان جشنواره فجر ایران آرک به مناسبت دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی و در دوره زمانی 12 روز برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند خدمات طراحی وب سایت (شرکتی) را از طریق وب آرک در آرک ایران و با 30% تخفیف تهیه کنند.

آقای محمد خوشوقت مدیرعامل شرکت آرک ایران گسترش رونق در بازار کسب و کارهای خرد را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: امید بر این است غیر از هدف ما برای برگذاری این گونه جشنواره ها که رونق بخشیدن به کسب و کارهای خرد است کمکی به ایجاد اشتغال در میان جوانان علاقه مند و جویای کار کرده باشیم.. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرک ایران

ایران آرک یک تیم متشکل از جوانان با انگیزه و علاقه مند به دیجیتال مارکتینگ است که به صورت جدی به هدف توسعه و رشد فکر می کنند، ما آرزوی بزرگی در سر داریم، آرزوی ما تحقق پذیر است و غیر ممکن نیست، ما تلاش می کنیم سعی می کنیم به بهترین شکل ممکن خدمات خود را ارائه دهیم و پشتیبانی بی نقصی را به مشتریانمان ارائه دهیم تا رضایت آنها را جلب کنیم. ایران آرک می خواهد بهترین باشد و بی شک روزی این اتفاق خواهد افتاد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش