اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011275712117554

ساعت تبلیغاتی روشی ماندگار در بازاریابی

کد: 140011275712117554

https://bit.ly/3LGWx5w

، (اخبار رسمی): ساعت یک ابزار عالی برای بازاریابی است. این روزها شرکت های تجاری در تلاش هستند تا بهترین دید را از برند خود در بازار به مخاطبان ارائه دهند تا توجه مشتریان بالقوه را به شرکت جلب کنند. و برای یک شرکت، استفاده از ابزار تبلیغاتی خوب برای جذب بازار بسیار ضروری است.

ساعت تبلیغاتی روشی ماندگار در بازاریابی
ساعت تبلیغاتی روشی ماندگار در بازاریابی

تبلیغات بر روی پیشرفت کسب و کار تاثیر به سزایی دارد و همه از آن اطلاع دارند ؛ اما روش‌های تبلیغاتی متفاوتی وجود دارد که با توجه به نوع کسب و کار، سلیقه، بودجه و... قابل استفاده هستند.  اهدای هدایای تبلیغاتی از جمله روش‌های مهم می‌باشد که امروزه بسیار همه گیر شده است.

هدایای تبلیغاتی بسیار ی وجود دارد که هرکدام به نوبه‌ی خود در تعیین بازار هدف شما نقش دارند. باید روشی را انتخاب کرد که علاوه بر تاثیرگذاری مطلوب و مناسب هزینه‌ی به صرفه‌تری نیز داشته باشد و در سطح وسیعی در مدت زمان طولانی مشاهده شوید. با خرید ساعت تبلیغاتی می‌توانید با یک بار هزینه کردن، در مدت زمان طولانی نام برند و یا خدمات  خودتان را در معرض دید مشتریان قرار دهید. این هدیه متناسب با کیفیت اجزا و چاپ می‌تواند یکی از ماندگارترین و با دوام‌ترین هدیه تبلیغاتی برای شما باشد. با ادامه ی متن همراه باشید تا روند بازاریابی با ساعت و انواع آن را باهم بررسی کنیم.

مزایای استفاده از ساعت تبلیغاتی

  • مکرر بودن تبلیغات در هر ثانیه
  • کیفیت چاپ بسیار بالا
  • امکان سفارش تک یا تعداد بالا
  • ایده‌آل برای استفاده شخصی یا محیط کار
  • ماندگاری و کیفیت بسیار بالا
  • قیمت بسیار مناسب و کم هزینه بودن تبلیغات
  • قابلیت اختصاصی سازی بدون محدودیت در طرح و رنگ

ساعت راهی موثر در تبلیغات

همانطور که گفته شد ساعت تبلیغاتی یکی از هدایای تبلیغاتی پر کاربرد محسوب می‌شود که بسیاری از سازمان‌ها از آن استفاده می‌کنند و به مخاطبان خود هدیه می دهند. برای این که از ساعت‌های تبلیغاتی شما ماندگار شوند باید با توجه به میزان بودجه خود، یک مدل با کیفیت را انتخاب کنید. هرچه کیفیت موتور ساعت بالاتر باشد ماندگاری آن نیز بیشتر می‌شود. پس از انتخاب نوع ساعت، نام برند یا همان نشان شرکت را بر روی صفحه‌ی ساعت تبلیغاتی درج می‌کنید. برای خاص‌تر بودن این هدیه می‌توانید به صورت بسیار مختصر راه ارتباطی و یا شعار تبلیغاتی خود را نیز در صورت دلخواه درج کنید. به دلیل متنوع بودن این هدیه، کاربردشان برای هر فردی و در هر محیط و شرایطی بسیار زیاد است. مثل انواع دیواری، مچی، رو میزی ، ایستاده و ...

انواع موتور ساعت‌های تبلیغاتی

  • موتورهای تیک تاک: موتور های تیک تاکی صدای متوسطی از گردش عقربه‌ی ثانیه گرد دارند اما مصرف باتری کمتری دارند و مناسب افرادی هستند که به صدا حساسیت ندارند.
  • موتورهای آرام گرد: موتورهای آرام گرد چون بی صدا هستند مناسب افرادی می‌باشند که به صدا حساس هستند اما باید خاطر نشان کرد مصرف باتری بیشتری نسبت به موتور های تیک تاک دارند.

انواع ساعت تبلیغاتی

می‌دانیم که با کمک ساعت می‌توان زمان را به درستی مدیریت نمود و برای کارهای خود برنامه ریزی کرد. امروزه ساعت‌ها با بکارگیری فناوری‌های روز در اشکال گوناگون« دایره‌ای، مربعی، مستطیلی» در جنس‌های «پلاستیکی، چوبی، فلزی» و یا رنگ‌بندی‌های  متنوع و جذاب تولید می‌شوند که می‌توان از آن‌ها به عنوان یک هدیه تبلیغاتی ماندگار برای تبلیغات ماندگار هر برندی استفاده کرد. این هدیه در انواع دیواری، رومیزی و مچی وجود دارند.

ساعت دیواری تبلیغاتی

ساعت دیواری در بین دیگر هدایای تبلیغاتی طرفداران خاص خود را دارد چرا که در معرض دید افراد زیادی می‌باشد و فضای زیادی برای تبلیغات دارد. با تبلیغ بر روی ساعت دیواری مخاطبان زیادی جذب نام ورنگ سازمان خواهند شد، به خصوص اگر ساعت‌ دیواری تبلیغاتی به افرادی هدیه داده شود که رفت و آمد در محل کار آنها بالا است. با این کار هم در ذهن فرد دریافت کننده باقی می‌مانید هم در ذهن مراجعه‌کنندگان. چاپ روی ساعت دیواری تبلیغاتی در اغلب موارد به صورت چاپ دیجیتال و یا چاپ سیلک اسکرین صورت می گیرد. قیمت ساعت دیواری تبلیغاتی در بازار بستگی به موتور، کیفیت چاپ روی آن و شرکت سازنده اش دارد. این ساعت‌ها برای نشان دادن حرفه‌ای بودن هر برندی طراحی می‌شوند. ساعت های سفارشی شده را می‌توان به مشتریان خاص به عنوان نشانه قدردانی هدیه داد. این یک تکنیک بازاریابی عالی و یک حرکت چشمگیر است که سرمایه گذاری شما را در روابط با مشتری نشان می دهد.

ساعت رومیزی تبلیغاتی

ساعت رومیزی از جمله وسایلی است که افراد اغلب بر روی میز کار خود دارند و در طول روز چندین مرتبه به آن نگاه می‌کنند . تصور کنید این ساعت تبلیغاتی رومیزی برای تبلیغات و بازاریابی طراحی شده باشد و در معرض دید افراد مختلف قرار بگیرد. بدون شک، این ساعت تبلیغاتی رومیزی توجه افراد مختلف را به خود جلب می‌کند.انواع مختلف ساعت های تبلیغاتی رومیزی با جنس چوبی یا پلاستیکی و یا در اشکال دایره‌ای مربعی و ... تولید می‌شوند و اینکه شما کدام نوع را برای تبلیغ برند یا سازمان خود انتخاب کنید، بستگی به سلیقه و بودجه شما برای تبلیغات دارد. ساعت‌های رومیزی تبلیغاتی در کنفرانس‌ها، جلسات اداری و شرایط دیگر نیز در معرض دید قرار گرفته و تاثیر زیادی در تبلیغات محیطی دارند.

یکی از خاص‌ترین ساعت‌های تبلیغاتی رومیزی، ساعت‌های رومیزی چند کاره هستند که دارای جای عکس، جای خودکار، جای کارت ویزیت و یادداشت بوده و می‌توان از آن‌ها به عنوان یک ست رومیزی نیز استفاده کرد. بنابراین طراحی ساعت‌های رومیزی چندکاره باعث جذابیت بیشتر برای مخاطبان شده و هر زمان که به ساعت رومیزی خود در محل کار نگاه می‌کنند نام برند و سازمان شما در ذهنشان مرور می‌شود.

ساعت مچی تبلیغاتی

ساعت مچی تبلیغاتی یکی از روش‌های تبلیغاتی تاثیرگذار و همچنین نفیس برای بازاریابی هر برندی می‌باشد. ساعت مچی یکی از لوازم شخصی مهم و پرکاربرد فردی است. برای بعضی افراد به همراه داشتن یک ساعت مچی مانند گوشی تلفن همراه ضروروی است.

لازم به ذکر است که انواع مختلف ساعت های مچی تبلیغاتی نسبت به هدایای تبلیغاتی دیگر قیمت نسبتا بالاتری دارند. اما این نکته را در نظر داشته باشید که قیمت آن به جنس و برند آن نیز بستگی دارد. اگر از جنس و برند‌های خاص استفاده کنید یک هدیه‌ی لوکس برای مخاطبانتان محسوب خواهد شد. هر فردی برای انجام امور روزانه بیش از چندین مرتبه به ساعت مچی خود نگاه می‌کند. چنانچه ساعت مچی مخاطبان، شامل نام برند  و لوگو باشد، قطعا می تواند در ماندگاری تبلیغات موثر عمل کند.

سفارش ساعت های تبلیغاتی

طراحان و کارشناسان با توجه به نام برند شما و رسمیت سازمان همچنین سلیقه و بودجه‌ی شما، انواع مختلفی از ساعت ها را به شما پیشنهاد می‌دهند. روی هر کدام از این ساعت‌ها باتوجه به جنس آن‌ها به روش های مختلفی میتوان تبلیغات خود را چاپ کرد. میدانیم که در دنیای پرهیاهوی تبلیغات امروز مجموعه‌های بسیاری در تولید خاص‌ترین هدایای تبلیغاتی فعالیت دارند. اگر شما نیز به دنبال خرید هدایای تبلیغاتی متنوع هستنید و یا می‌خواهید ساعت را به عنوان هدیه‌ی برند خود انتخاب کنید، پیشنهاد ما به شما ساعت‌های دیواری صبح آگهی می‌باشد. مجموعه صبح آگهی یکی از تولیدکنندگان انواع هدایای تبلیغاتی است که با داشتن کادری مجرب و خلاق، تمامی محصولات تبلیغاتی را به صورت آنلاین و حضوری به کلیه همکاران و مخاطبان عرضه می‌کند. شما می‌توانید برای مشاهده‌ی انواع محصولات تبلیغاتی و کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت این مجموعه به آدرس www.sobheagahi.com مراجعه کرده و پس از دیدن دقیق ساعت‌های تبلیغاتی متنوع و دیگر هدایای تبلیغاتی سفارش خود را ثبت کنید و یا برای پاسخگویی رایگان به سوالات خود با مشاورین و پشتیبان‌های این مجموعه در تماس باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت صبح آگهی

شرکت صبح آگهی کار تبلیغاتی را از سال 1382 با ارائه مجلات تخصصی حوزه برق، سیم و کابل، روشنایی، لوله و اتصالات و تجهیزات پزشکی آغاز کرده است. در ادامه با ارائه خدمات نمایشگاهی کار خود را ادامه داده و خدماتی همچون چاپ کاتالوگ و هدایای تبلیغاتی را ارائه می دهد. هم اکنون صبح آگهی یکی از بزرگترین شرکت های حوزه چاپ مانند چاپ افست و چاپ دیجیتال به همراه هدایای تبلیغاتی ارائه می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]