اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009025540817554

سررسید راهی مطمئن برای تبلیغات حرفه ای

کد: 140009025540817554

https://bit.ly/3nMvlbN

، (اخبار رسمی): سررسید هایی با موضوعات مختلف دارند به عنوان مثال جنبه آموزشی و یا تبلیغی دارند و یا به شکل اختصاصی برای فرد چاب می شوند. اکثر افرادی که به شکل منظم در حال کار کردن هستند و نیاز به یادداشت های روزانه دارند، یکی از مشتریان همیشگی سررسید می باشند.

سررسید راهی مطمئن برای تبلیغات حرفه ای
سررسید راهی مطمئن برای تبلیغات حرفه ای
سررسید راهی مطمئن برای تبلیغات حرفه ای
سررسید راهی مطمئن برای تبلیغات حرفه ای
سررسید راهی مطمئن برای تبلیغات حرفه ای
سررسید راهی مطمئن برای تبلیغات حرفه ای

همیشه در روزهای پایانی سال شاهد هدیه دادن سررسید هایی از جانب شرکت ها و موسسات مختلف یا حتی به شکل خصوصی از طرف افراد هستیم. سررسیدهایی با موضوعات مختلف که جنبه تبلیغاتی دارند و یا به شکل اختصاصی برای فرد چاپ شده اند. اکثر افرادی که نیاز به یادداشت های روزانه دارند، یکی از مشتریان همیشگی سررسید می باشند.

سررسید­های تبلیغاتی به شیوه کاملا حرفه ای برای افرادی که قصد بازاریابی و تبلیغات را دارند طراحی وچاپ میگردد. سالنامه هدیه ای تبلیغاتی است که دارای مزیت های زیادی می باشد، هم برای مجموعه های که برای تبلیغ خود از سرسید استفاده می­کنند و هم برای اشخاصی که در تولید و چاپ سررسید فعالیت دارند و هم برای شخصی که از سالنامه استفاده می کند. انتخاب نوع و سایز سالنامه و همچنین مطالب تبلیغاتی جهت درج در سالنامه موضوعی شخصی است و فردی که سفارش چاپ سررسید را می دهد آن را تعیین می کند.

سررسید هدیه ای کارآمد

سررسید به دلیل داشتن صفحه ای مختص هر روز، برای کسانی که لیست کاری روزانه دارند و باید وقت خاصی را برای ملاقات تعیین کنند قابل استفاده است. ممکن است فردی کارهای شخصی خود یا موعدهای خاصی را برای به خاطر سپاری در آن یادداشت نماید. سالنامه یک هدیه بسیار ویژه است و مورد استقبال افراد زیادی قرار می گیرد. در عین حال که این هدیه را برای ثبت وقایع به فردی می دهید، می توانید تبلیغ مورد نظر خود را نیز در آن چاپ کنید. نوع تبلیغ و شکل آن را به می توانید به طراحان حرفه ای بسپارید.

برای سفارش و چاپ سررسید به چه ویژگی های توجه نماییم؟

هر ساله سازمان ها، شرکت ها و موسسات با توجه به اهداف خود اقدام به سفارش طراحی و چاپ سررسید میکنند. سررسید ها دارای اندازه های مختلفی هستند که فرد سفارش دهنده باید آن را در نظر بگیرد. نام های مشخصی برای هر نوع از سررسید در نظر گرفته شده است که این سالنامه ها دارای جلدهای متفاوتی نیز هستند.

انواع اندازه های سررسید

یکی از مهمترین تفاوت­هایی که در انواع سررسید وجود دارد اندازه­های آنها است که اگر نیاز به سفارش انواع سالنامه دارید، باید با اندازه های آن آشنایی داشته باشید. یکی از آشنا‌‌‌‌‌ترین سالنامه ها انواع وزیری است که برای هر روز یک صفحه کامل در نظر گرفته شده و ابعاد آن 17*24 است که برای یادداشت در آن فضای کافی وجود دارد.

از دیگر سالنامه ای که دارای ابعاد بزرگی می باشد می توان به رحلی اشاره نمود که به نام مدیران شناخته شده و دارای صفحه های بزرگ است که یادداشت های بسیار زیادی در آن جای می گیرد. این سالنامه دارای دوسایز بزرگ و کوچک در ابعاد 29.7*21 و 24*34 می باشد. چاپ سررسید توسط شرکت های تبلیغاتی پذیرفته می شود و طبق سفارش سررسید را طراحی و چاپ خواهند نمود. بنابراین باید اطلاعات خود را در مورد انواع سالنامه کامل نمایید. علاوه بر اندازه های بزرگ سررسید در سایزهای کوچک هم طراحی می گردد که برای جابجایی بسیار مناسب تر است. سه نوع از سررسید به نام جیبی، پالتویی و رقعی وجود دارد که دارای صفحات بسیار کوچکی است و در جیب جا می شود ولی برای اینکه هم به راحتی جابجا شوند و هم جای کمی را نیز بگیرند می توانید از نوع پالتویی استفاده نمایید.

زمان چاپ سررسید

چاپ سررسید زمانی انجام می شود که تمام اطلاعات مورد نظر در سفارش ثبت شده باشد و مشتریان می توانند انواع مدل های سالنامه را با موضوعات متفاوت درخواست نمایند. تبلیغات برای سازمان ها و یا شرکت ها نیز در مکان های مناسب و با طراحی های ویژه در سررسید قرار می گیرد.

سفارش سالنامه 1401 با بهترین کیفیت

چاپ سررسید 1401 با بهترین کیفیت طراحی و موضوعی برای افرادی که سفارش خود را ثبت نمایند انجام می گیرد. معمولا به دلیل ازدحام کاری در پایان سال سفارش ها از نیمه دوم سال پذیرفته می شود. شرکت تبلیغاتی که سررسید 1401 را آماده چاپ می نماید با توجه به تجربیات متعددی که در طراحی سررسید دارد بهترین و به روزترین سالنامه را آماده می­کند و مشتریان می توانند با اطمینان سفارش های خود را نزد این شرکت ثبت نمایند.

شما می توانید سالنامه1401 را در انواع سایزهای وزیری، رحلی و یا جیبی و پالتویی  سفارش داده و تحویل بگیرید. هر نوع تبلیغی در مورد شرکت و یا سازمانها در این سررسید ها چاپ می گردد. جلد مناسب برای سررسید نیز انتخاب می شود و رنگ بندی آن هم طبق نظر مشتری تعیین می گردد.

هزینه چاپ سررسید چگونه محاسبه می شود؟

برای چاپ سررسید نیاز به اطلاعاتی از هزینه آن خواهید داشت. طراحی و کیفیت بر روی هزینه نهایی تاثیر گذار است و مهم­تر اینکه به چه تعدادی سررسید نیاز دارید، زیرا تیراژ  تاثیر مستقیم بر قیمت دارد. اگر برای تبلیغ برند و نام تجاری از سالنامه استفاده می کنید توجه داشته باشید که  بی کیفیت بودن آن اثری کاملا منفی برروی تبلیغ خواهد گذاشت. آنچه که برروی کیفیت نهایی سررسید تاثیر می گذارد به شکل مستقیم بر هزینه نیز تاثیرگذار است. به عنوان نمونه کاغذی که در سالنامه استفاده شده و نوع چاپ و صحافی همه بر کیفیت اثر گذاشته و  قیمت را تغییر  خواهند داد.

برای سفارش سالنامه 1401 به تمام موارد ذکر شده  توجه داشته باشید و شرکت تبلیغاتی را برای چاپ سررسید انتخاب نمایید که در مراحل چاپ دقت داشته و شرایط را برای تمام مراحل  طراحی و چاپ به بهترین نحو فراهم نماید. شرکت صبح آگهی یکی از شرکت های تامین کننده سررسید می باشد که می باشد که شما می توانید سری به سایت این شرکت بزنید و از اطلاعات آن استفاده نمایید. این وسیله برای تبلیغ مورد استفاده قرار می گیرد علاوه بر استفاده های فردی  موجب می گردد نام تجاری  به بهترین شیوه در ذهن ها باقی بماند.

سررسید 1401 را در زمان مناسبی سفارش دهید  تا در  پایان سال با تراکم کاری مواجه نشوید. بعد از اعلام و انتشار تقویم 1401 زمان مناسبی برای سفارش سررسید می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت صبح آگهی

شرکت صبح آگهی کار تبلیغاتی را از سال 1382 با ارائه مجلات تخصصی حوزه برق، سیم و کابل، روشنایی، لوله و اتصالات و تجهیزات پزشکی آغاز کرده است. در ادامه با ارائه خدمات نمایشگاهی کار خود را ادامه داده و خدماتی همچون چاپ کاتالوگ و هدایای تبلیغاتی را ارائه می دهد. هم اکنون صبح آگهی یکی از بزرگترین شرکت های حوزه چاپ مانند چاپ افست و چاپ دیجیتال به همراه هدایای تبلیغاتی ارائه می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی