اطلاعات تماس
  • 041328*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012165753418281

بهترین زمان پولیش ماشین

کد: 140012165753418281

https://bit.ly/3sUWcVC

، (اخبار رسمی): پولیش از ظرافت مواد و استحکام خود دانه ساخته می شود. وقتی برای تعمیر یا پولیش ماشین خود وارد می شوید، خط نازکی از رنگ آمیزی ماشین خود بردارید. این سطح جدیدی را به اوج می‌رساند و خودروی جدید را تازه می‌کند. درست است که پولیش رنگ ماشین را پاک می کند اما چوب آنقدر نازک است که هیچ چیز رنگ نمی شود.

بهترین زمان پولیش ماشین
پولیش

تنها راهی که می‌توان این کدر شدگی را از بین برد پولیش کاری می‌باشد. امروزه متخصصان حوزه بدنه اتومبیل پولیش کاری در کنار واکس زدن را یکی از مهمترین راه‌های جلوگیری از فرسایش بدنه خودرو می‌دانند.

بهترین زمان پولیش ماشین

ماشین یکی از مهمترین چیزها در زندگی است. اکثر مردم علاقه زیادی به ماشین خود دارند و به زیبایی و کارکرد آن توجه دارند. در دنیای امروز دلایل بالقوه زیادی برای تصادفات اتومبیل وجود دارد.

این صدمات می تواند باعث آسیب جدی یا جزئی به خودرو شود. اگر این جراحات به خودروی شما آسیب رسانده است، در این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین روش پولیش کردن خودرو را بیاموزیم.

پولیش موتور چیست؟
خشک کردن را می توان به عنوان ساینده در نظر گرفت. این محصول ظاهر جالبی دارد اما در صیقل دادن آن بسیار عالی عمل می کند. چون دانه های ریزتری نسبت به سمباده دارد.

پولیش از ظرافت مواد و استحکام خود دانه ساخته می شود. وقتی برای تعمیر یا پولیش ماشین خود وارد می شوید، خط نازکی از رنگ آمیزی ماشین خود بردارید. این سطح جدیدی را به اوج می‌رساند و خودروی جدید را تازه می‌کند. درست است که پولیش رنگ ماشین را پاک می کند اما چوب آنقدر نازک است که هیچ چیز رنگ نمی شود.

در پولیش بدن، محلول پولیش دندان‌ها را پر می‌کند و آن‌ها را می‌مالد و رنگ بدن را روی ناحیه‌ای که خراشیده و می‌خرد پخش می‌کند. برای نتایج بهتر می توان از پولیش های حرفه ای در عملیات پولیش استفاده کرد. این دستگاه ها با نصب اسفنج یا دستمال بر روی آن ها به سرعت چرخیده و محلول صاف کننده ای را به سرعت و به طور یکنواخت بر روی سطوح بدنه ایجاد می کنند و همچنین به شما این امکان را می دهند که رنگ خودرو را روی سطح صاف و یکدست کنید. بدنه واگن را اسپری کنید و خطوط رنگ پریده و خط و خش را در سریع ترین زمان ممکن از بین ببرید.

پولیش بدنه چگونه انجام می شود؟

روند انجام کار پولیش بدنه در عین سادگی ظرافت های خاصی دارد که اگر رعایت نشود می تواند آسیب های زیادی را به بدنه خودرو وارد کند. این کار با استفاده از دستگاه پولیش برقی انجام می شود که به حالت دورانی بر روی بدنه حرکت می کند و باعث ریزش رنگ لایه اول می شود. در واقع، رنگی که بدنه خودرو را پوشانده است دارای 8 تا 10 لایه است و با استفاده از پولیش بدنه تنها لایه اول برداشته می شود. 

پولیش کاری

حفظ ظاهر اتومبیل به عنوان یکی از مهمترین دغدغه‌های صاحبان خودرو می‌باشد. شرط حفظ ظاهر بدنه ماشین، نگه‌داری مناسب بدنه به گونه ای است که کمترین فرسایش در آن رخ دهد. رنگ بدنه خودرو به مرور زمان درخشندگی خود را از دست داده و کدر می‌شود. این کدر شدگی بر اثر اصابت ذرات معلق در هوا با بدنه خودرو به وجود می‌آید. تنها راهی که می‌توان این کدر شدگی را از بین برد پولیش کاری می‌باشد. امروزه متخصصان حوزه بدنه اتومبیل پولیش کاری در کنار واکس زدن را یکی از مهمترین راه‌های جلوگیری از فرسایش بدنه خودرو می‌دانند.

همانگونه که در مقاله پولیش کاری اشاره نمودیم پولیش ماشین محلولی است که از آن برای از بین بردن خراش‌های کوچک و بزرگ باقی مانده بر روی بدنه اتومبیل، ماتی، رنگ پریدگی و کدری رنگ بدنه اتومبیل استفاده می‌شود. محلول پولیش با حذف لایه نازکی از رنگ بدنه خودرو و پخش آن در قسمت آسیب دیده باعث ترمیم آسیب‌های بدنه می‌گردد و علاوه بر آن منجر به جلابخشی رنگ آن می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 041328*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش