اطلاعات تماس
  • 013333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012185758310379

معرفی و بررسی یهترین سریال های کره ای

کد: 140012185758310379

https://bit.ly/3MEj7fC

، (اخبار رسمی): سریال های کره ای طرفداران زیادی در ایران دارند و دلیلش هم سادس، فرهنگ کره نسبت به کشور‌های غربی به ایران نزدیک‌تر است و جالب است بدانید فیلم های سریال‌های تاریخی کره ای در دنیا هم طرفداران زیادی دارند

معرفی و بررسی یهترین سریال های کره ای
در این مطلب به معرفی بهترین سریال های کره ای پرداخته میشود

سریال های کره ای طرفداران زیادی در ایران دارند و دلیلش هم سادس، فرهنگ کره نسبت به کشور‌های غربی به ایران نزدیک‌تر است و جالب است بدانید فیلم های سریال‌های تاریخی کره ای در دنیا هم طرفداران زیادی دارند

سریال های کره ای طرفداران زیادی در ایران دارند و دلیلش هم سادس، فرهنگ کره نسبت به کشور‌های غربی به ایران نزدیک‌تر است و جالب است بدانید فیلم های سریال‌های تاریخی کره ای در دنیا هم طرفداران زیادی دارند و عناوین غربی بسیاری از روی فیلم های کره ای در این ژانرها بازسازی می‌شوند در این مطلب قصد داریم بهترین سریال ‌های کره‌ای را به شما معرفی نماییم با ما در ادامه همراه باشید.

معرفی بهترین سریال های کره ای

بازی مرکب - Squid Game

بازی مرکب (Squid Game) یکی از محبوب ‌ترین سریال‌های جهان محصول کشور کره است که در سال 2021 توسط سرویس نت‌فلیکس عرضه شد. این سریال رکوردهای مختلفی را جابه‌جا کرد و تبدیل به یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های این سرویس شد. وظیفه ساخت سریال بازی مرکب برعهده هوانگ دونگ هیوک قرار داشت.

این سریال نمرات نسبتا خوبی از جانب منتقدان دریافت کرد و توانست توجه بسیاری از علاقه‌مندان فیلم و سریال را به سمت خود جلب کند. موفقیت عظیم فصل نخست باعث شد که سازندگان تصمیم به ساخت فصل دوم سریال بازی مرکب بگیرند. ازجمله بازیگرانی که در این حضور داشتند می‌توان به لی جونگ جه، پارک هه سو، وی ها جون، جونگ هو یون، او یونگ سو، هو سونگ ته، انوپام تریپاتی و کیم جو ریونگ اشاره کرد.

فراتر از شیطان - Beyond Evil

فراتر از شیطان (Beyond Evil) سریالی درام و مهیج به کارگردانی کیم نا یئون است که می‌تواند در لیست بهترین سریال های کره ای حضور داشته باشد. داستان این سریال توسط کیم سو جین نوشته شد.

این سریال کره ای جدید از سال 2021 توسط شبکه JTBC شروع به پخش کرد و پس از 16 قسمت به پایان رسید. سریال فراتر از شیطان پس از آغاز پخشش با دیدگاه‌های مختلف منتقدان روبه‌رو شد. ازجمله بازیگرانی که در سریال فراتر از شیطان به ایفای نقش پرداختند می‌توان به یئو جین گو، شین ها کیون، کانگ مین آه و نام یون سو اشاره کرد.

هنوز سی سالم نشد - Not Yet Thirty

هنوز سی سالم نشد (Not Yet Thirty) یکی دیگر از سریال های جدید کره ای محسوب می‌شود که از سال 2021 توسط شبکه KakaoTV شروع به پخش کرد. وظیفه کارگردانی این سریال برعهده اوه کی هوان قرار داشت. داستان سریال هنوز سی سالم نشد نیز توسط جونگ یی جین نوشته شد.

این سریال جدید پس از آغاز پخشش با واکنش‌های مختلف منتقدان مواجه شد و نمرات متوسطی را دریافت کرد. ازجمله بازیگرانی که در سریال هنوز سی سالم نشد به ایفای نقش پرداختند می‌توان به کانگ مین هیوک، هانی، جونگ این سون و بک سانگ چاول اشاره کرد.

لوکا: سرآغاز - L.U.C.A.: The Beginning

لوکا: سرآغاز (L.U.C.A.: The Beginning) یک سریال جنایی و علمی تخیلی به کارگردانی کیم هونگ سئون است که از سال 2021 توسط شبکه tvN شروع به پخش کرد. چئون سئول ایل نیز وظیفه نویسندگی این سریال را برعهده داشت.

لوکا: سرآغاز در جلب نظرات مثبت منتقدان موفق ظاهر شد و در زمینه‌های عملکرد گروه بازیگری و داستان مورد تحسین قرار گرفت. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به لی دا هی، کیم رائه وون، کیم سانگ او و جونگ یون چائه اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: زی او دارای قدرت و راز خاصی است، اما نمی‌داند او واقعا کیست. چهره‌های مرموزی او را تعقیب می‌کنند؛ در همین حال او تلاش می‌کند پاسخ سوالات بی‌شماری که در اطرافش هستند پیدا کند.

وینچنزو – Vincenzo

وینچنزو (Vincenzo) نام سریالی در ژانر کمدی تیره است که توسط کیم هی وون کارگردانی شد. این سریال از سال 2021 توسط شبکه tvN شروع به پخش کرد. داستان سریال وینچنزو توسط پارک جائه بوم نوشته شد.

سریال وینچنزو خیلی زود توانست نظرات مثبت منتقدان را به سمت خود جلب کند و مورد تحسین آن‌ها قرار بگیرد. این سریال در زمینه‌های داستان و شخصیت‌پردازی‌ها با تمجید منتقدان روبه‌رو شد. ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به سونگ جونگ کی، جیان یئو بین، اوک تک یون و کواک دونگ یئون اشاره کرد.

داستان روباه نه دم - Tale of the Nine Tailed

داستان روباه نه دم (Tale of the Nine Tailed) یک سریال اکشن و فانتزی است که یکی از بهترین سریال های کره ای محسوب می‌شود. وظیفه کارگردانی این سریال برعهده کانگ شین هیو و جو نام هیونگ قرار داشت. داستان این سریال توسط هان وو ری به رشته تحریر درآمد.

سریال داستان روباه نه دم توانست با استقبال منتقدان مواجه شود. منتقدان داستان این سریال را سرگرم‌کننده توصیف کرده و اعتقاد داشتند که مخاطبان می‌توانند به خوبی با شخصیت‌ها ارتباط برقرار کنند.

ازجمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به لی دونگ ووک، جو بو آه، کیم بوم و کیم یونگ جی اشاره کرد.

همسر خطرناک من - My Dangerous Wife

همسر خطرناک من (My Dangerous Wife) جذاب است که لی هیونگ مین وظیفه کارگردانی آن را برعهده داشت. این سریال کار خود را از سال 2020 توسط شبکه MBN آغاز کرد.

این سریال با واکنش‌های مثبت منتقدان روبه‌رو شد و در زمینه‌های داستان و بازی گروه بازیگری مورد تحسین قرار گرفت. ازجمله بازیگرانی که در سریال همسر خطرناک من به ایفای نقش پرداختند می‌توان به چوی وون یانگ، کیم جونگ ایون، چوی یو هوا و جانگ می کوان اشاره کرد.

منبع: https://www.plaza.ir/140011/196393/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%84-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%B1%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%9B-%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1-%D8%A7%D9%85%D9%BE%D8%B1%D8%A7%D8%B7/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 013333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر