اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105026314719196

آموزش احراز هویت کوکوین

وریفای کوکوین (صد در صد تضمینی)

کد: 140105026314719196

https://bit.ly/3cG98sv

، (اخبار رسمی): در این آموزش به وریفای صرافی کوکوین پرداختیم که البته از ID کارت استفاده کردیم. برای سفارش آیدی کار سختی در پیش ندارید. برای رهایی از دردسرهای احراز هویت و ترید کردن با خیال آسوده، بایننس فارسی به کمک شما آمده است تا مدرک مورد نیاز شما را برای وریفای حساب مهیا کند.

وریفای کوکوین (صد در صد تضمینی)
وریفای کوکوین (صد در صد تضمینی)

به طور کلی 3 مدرک برای احراز هویت در صرافی کوکوین وجود دارد که میتوانید از هر کدام استفاده کنید. اما در این آموزش تیم بایننس فارسی از ID کارت برای آموزش استفاده کرده است.

آموزش احراز هویت صرافی کوکوین (Kucoin) را به شکل تصویری در این مقاله دنبال کنید. تیم بایننس فارسی قصد دارد احراز هویت صرافی کوکوین را با اپلیکیشن گوشی آموزش دهد تا افراد علاقه مند به صرافی کوکوین نیز مانند سایر صرافی‌ها از خدمات آن بهره مند شده و بتوانند سرمایه خود را مدیریت کنند. مدارکی برای احراز هویت در صرافی کوکوین وجود دارد که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

همراه بایننس فارسی باشید تا به با نحوه احراز هویت صرافی کوکوین آشنا شوید. موارد مختلفی موجب میشود که اقدام به احراز هویت کنید و این دلایل به خود تریدر مربوط خواهد شد و تمام نتیجه آن به معامله گر مربوط است؛ بنابراین قبل از احراز هویت در هر صرافی، موارد مختلفی را در نظر بگیرید و سپس اقدام به وریفای کردن کنید که مبادا پشیمانی حاصل شود.

اگر بی صبرانه منتظر ورود به کوکوین هستید و میخواهید خیلی سریع به سراغ خرید و فروش ارز دیجیتال بروید. پس بهتر است به سراغ آموزش احراز هویت صرافی کوکوین برویم.

نکات مهم برای وریفای حساب صرافی کوکوین

به طور کلی 3 مدرک برای احراز هویت در صرافی کوکوین وجود دارد که میتوانید از هر کدام استفاده کنید. اما در این آموزش تیم بایننس فارسی از ID کارت برای آموزش استفاده کرده است. هر کدام از مدارک ID کارت، گواهینامه رانندگی و پاسپورت قابل استفاده است. برای دریافت آیدی کارت خود به منظور احراز هویت، میتوانید در انتهای آموزش سفارش خود را ثبت کنید.

  1. ممکن است احراز هویت در اپلیکیشن کوکوین برای برخی کشورها متفاوت باشد.
  2. برای بارگزاری عکس ها و مدارک مورد نظر، دقت کافی داشته باشید تا مشکلی در احراز هویت پیش نیاید.
  3. این صرافی مانند اکثر صرافی ها روی آیپی (IP) کاربران حساس بوده و در حین استفاده از اپلیکیشن باید دقت کافی داشته باشید.

نحوه احراز هویت صرافی کوکوین (Kucoin)

برای شروع باید وارد حساب صرافی کوکوین شوید و یا اگر هیچ فعالیتی در این صرافی نداشته‌اید، ابتدا باید ثبت نام خود را انجام دهید. این آموزش بنا بر ثبت نام اولیه معامله گر از قبل است و در این بخش از ثبت نام در صرافی کوکوین، چشم پوشی می کنیم. همراه بایننس فارسی باشید تا به سراغ آموزش برویم.
برای مشاهده آموزش احراز هویت حساب کوکوین روی آن کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]