کد: 140105046317416071

آیا الان زمان مناسبی برای خرید بیت کوین است؟

بیت کوین بخریم یا نه؟

کد: 140105046317416071

https://bit.ly/3Q771Nk

، مشهد , (اخبار رسمی): یکی از سؤال های پرتکرار افراد در شرایط نزولی فعلی بازار ارزهای دیجیتال این است که آیا الان زمان مناسبی برای خرید بیت کوین است یا نه؟ برای پاسخ به این سؤال ابتدا باید با ماهیت ذاتی بیت کوین آشنا شوید و سپس درباره زمان مناسب خرید آن تصمیم گیری کنیم.

بیت کوین بخریم یا نه؟
بیت کوین بخریم یا نه؟
بیت کوین بخریم یا نه؟
تغییرات قیمت بیت کوین از ابتدا تا کنون
بیت کوین بخریم یا نه؟
سخن گرگ وال استریت در مورد بیت کوین

بیت کوین یکی از بهترین گزینه‌های سرمایه گذاری برای افراد ریسک پذیر است اما قبل از خرید بیت کوین باید عوامل متعددی را در نظر گرفت و از نظر کارشناسان میهن سیگنال برای تحلیل قیمت بیت کوین استفاده کرد.

بیت کوین بخریم یا نه؟ یکی از سؤال های پرتکرار افراد در شرایط نزولی فعلی بازار ارزهای دیجیتال این است که آیا الان زمان مناسبی برای خرید بیت کوین است یا نه؟ برای پاسخ به این سؤال ابتدا باید با ماهیت ذاتی بیت کوین آشنا شوید و سپس درباره زمان مناسب خرید آن تصمیم گیری کنیم.

ما در این مقاله هر آنچه برای پاسخ به این سؤال نیاز است را توضیح داده ایم. با ما همراه باشید.

بیت کوین چیست؟ یت کوین یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز است یعنی قیمت آن بر اساس عرضه و تقاضا تعیین می شود و به کارگیری آن به واسطه هایی مانند بانک وابسته نیست. ساتوشی ناکاموتو در سال 2008 بیت کوین را با هدف ایجاد شفافیت کامل برای کاربران آن ایجاد کرده است.

شفافیت به این معناست که تراکنش های ارز دیجیتال بر روی یک دفتر کل عمومی به نام بلاک چین ثبت می شود و همه افراد در سرتاسر دنیا امکان مشاهده آن را دارند. ماهیت شبکه بلاک چین به نحوی است که امکان دستکاری اطلاعات ثبت شده و تقلب در ثبت اطلاعات وجود ندارد و از این جهت امنیت بسیار بالاتری نسبت به سیستم های پولی سنتی وجود دارد.

بیت کوین عرضه محدودی دارد یعنی تعداد بیت کوین های موجود در جهان محدود است و مانند پول های کاغذی امکان چاپ بیشتر آن وجود ندارد. به همین دلیل با گذشت زمان و افزایش تقاضا ارزش آن بیشتر می شود.

چگونه می توان بیت کوین خرید؟ روش های مختلفی برای خرید بیت کوین وجود دارد اما ساده ترین راه انجام این کار به کمک صرافی است. صرافی نقش واسطه میان خریدار و فروشنده را ایفا می کند. برای خرید بیت کوین ابتدا باید در یک صرافی عضو شوید. می توانید برای این کار از صرافی های بزرگ بین المللی یا صرافی های معتبر داخلی استفاده کنید. پیشنهاد ما برای تازه واردان استفاده از بهترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی است زیرا با وجود راهنمای فارسی و پشتیبانی در روند انجام معاملات مشکلی نخواهید داشت.

با ثبت نام در صرافی یک حساب کاربری برای شما ایجاد می شود که از طریق آن می توانید معاملات خود را انجام دهید. برای خرید بیت کوین باید ابتدا حساب خود را شارژ کنید. اگر از صرافی ایرانی استفاده کنید می توانید با کارت های بانکی خود به سادگی این کار را از طریق درگاه های پرداخت انجام دهید.

پس از شارژ حساب کاربری به اندازه مبلغی که می خواهید بیت کوین بخرید، با استفاده از امکاناتی که صرافی در اختیارتان قرار می دهد سفارش خرید خود را ثبت می کنید. پس از چند دقیقه سفارش شما تکمیل شده، خرید بیت کوین انجام شده و بیت کوین خریداری شده به کیف پول شما در صرافی واریز می شود. حالا می توانید در صورت داشتن یک کیف پول نرم افزاری یا سخت افزاری، موجودی حساب خود در صرافی را به کیف پول دیگری منتقل کنید تا از امنیت بیشتری در حفظ دارایی خود برخوردار شوید.

اگر قصد نگهداری بلند مدت دارید ، حتما ارز دیجیتال خود را داخل کیف پول شخصی نگه دارید.

آیا الان وقت خوبی برای خرید بیت کوین است؟ قیمت ارزهای دیجیتال به عرضه و تقاضا بستگی دارد اما عوامل دیگری هم بر آن تأثیر دارند. به عنوان مثال اخبار سیاسی مهم مثل جنگ یا تصویب قوانین مربوطه در برخی کشورها به سرعت روی قیمت بیت کوین تأثیر می گذارد. به همین دلیل باید قبل از خرید بیت کوین عوامل مختلفی را در نظر گرفت.

کارشناسان mihansignal برای تعیین بهترین زمان برای معاملات از تحلیل قیمت بیت کوین استفاده می کنند. تحلیل قیمت بر اساس عوامل بنیادی (اخبار و وقایع مهم) و تکنیکال (حرکات قیمت در گذشته) کمک می کند حرکات قیمت در آینده را پیش بینی کنیم و بر اساس آن برای خرید بیت کوین تصمیم گیری نماییم.

قیمت بیت کوین در نوامبر 2021 بالاترین میزان خود را در سطح 69000 دلار ثبت کرده است اما پس از آن قیمت کاهش پیدا کرده و در حال حاضر قیمت بیت کوین فاصله زیادی با اوج خود دارد. این به آن معناست که در صورتی که خرید بیت کوین را در شرایط فعلی انجام دهید، با مبلغ کمتری می توانید بیت کوین های بیشتری خریداری نمایید.

علاوه بر این، توسعه ارزهای دیجیتال و افزایش محبوبیت آن در میان مردم باعث افزایش تقاضا برای آن شده و این عامل در بلندمدت می تواند قیمت بیت کوین را افزایش دهد.

تحلیل قیمت بیت کوین هم نشان می دهد، با تثبیت قیمت در سطح فعلی، احتمال افزایش آن در کوتاه مدت وجود دارد. همچنین در بلندمدت، بیت کوین دوباره اوج قیمتی خود را در 69000 دلار لمس خواهد کرد.

آینده قیمت بیت کوین چقدر خواهد بود؟ پیش بینی قیمت بیت کوین با توجه به نوسان شدیدی که در بازار ارز دیجیتال وجود دارد دشوار است اما کارشناسان میهن سیگنال با تحلیل قیمت بیت کوین، تخمین هایی ارائه کرده اند. برخی کارشناسان معتقدند قیمت بیت کوین تا پایان سال 2022 به اوج تاریخی خود بازخواهد گشت. پیش بینی می شود قیمت این ارز دیجیتال تا سال 2025 به 250000 دلار برسد. در پیش بینی های بلندمدت حتی قیمت 5 میلیون دلاری برای بیت کوین تا سال 2030 تخمین زده شده است.

آیا ممکن است قیمت بیت کوین صفر دلار شود؟

نوسان در بازارهای مالی طبیعی است و این باعث می شود قیمت هر دارایی افت و خیزهای زیادی را تجربه کند. بیت کوین هم یک دارایی دیجیتال پرنوسان است که در یک سال گذشته اوج قیمت و سپس کف قیمت را لمس کرده است.

عوامل متعددی می توانند بر افت شدید قیمت بیت کوین تاثیر بگذارند همانطور که افت شدید قیمت در سال 2021 با تصویب ممنوعیت ارز دیجیتال در کشور چین آغاز شد. اما برای اینکه بزرگترین ارز دیجیتال جهان تمام ارزش خود را از دست بدهد باید عوامل متعددی همزمان دست به دست هم بدهند و با توجه به گسترش روزافزون کاربرد ارزهای دیجیتال در زندگی روزمره افراد و بین شرکت های بزرگ، این امر غیرمحتمل به نظر می‌رسد.

علاوه بر این، افزایش تورم در جهان و به خصوص اقتصاد آمریکا موجب کاهش ارزش دلار شده که این خود عاملی برای افزایش قیمت بیت کوین است. اگرچه هیچ غیرممکنی وجود ندارد، امکان رسیدن قیمت بیت کوین به صفر دلار با توجه به شرایط فعلی اقتصاد آمریکا حتی در سال های آینده بسیار کم است. منبع ]

نتیجه گیری بیت کوین به عنوان بزرگترین ارز دیجیتال جهان، یکی از بهترین گزینه‌های سرمایه گذاری برای افراد ریسک پذیر است. برای خرید بیت کوین باید عوامل متعددی را در نظر گرفت و از نظر کارشناسان میهن سیگنال برای تحلیل قیمت بیت کوین استفاده کرد. تحلیل های معتبر به شما کمک می کنند معاملات خود را در بهترین زمان انجام دهید و سود قابل توجهی از آن ها کسب کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مهین سیگنال

همانطور که می دانید برای خیلی از معامله گران امکان مانیتور کردن و رصد بازار به صورت مداوم مقدور نیست . از طرفی برای تحلیل بازار رمز ارز ها پس از آموختن حرفه ای علم تحلیل تکنیکال نیازمند تجربه ی فراوان در معاملات مستقیم در این بازار دارید . تیم میهن سیگنال در حال حاضر متشکل از یک تیم تحلیلی با حضور برترین تحلیل گران داخلی و خارجی است که به صورت رایگان برای تمامی کاربران فارسی زبان در حال فعالیت و انتشار تحلیل های روزانه ، سیگنال های خرید و فروش و آخرین اخبار بازار ارز های دیجیتال است. مترجمان ما آخرین اخبار سایت های معتبری همچون کوین تلگراف ، کوین دسک ، کوین ۳۶۰ و آموزش های مربوط به نحوه استفاده از صرافی های ارز های دیجیتال مانند بیت مکس ، بایننس و ... را به صورت لحظه ای در اختیار شما قرار می دهند. https://mihansignal.com/