اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105106331619349

بررسی نحوه خرید بیت کوین 2022

نحوه خرید بیت کوین

کد: 140105106331619349

https://bit.ly/3PQYo9n

، (اخبار رسمی): زمانی که مفهوم ارزهای دیجیتال برای اولین بار در جهان مطرح شد، بسیاری از دولت‌ها نگرش مثبتی نسبت به این روش پرداخت جدید نداشتند.

 نحوه خرید بیت کوین
نحوه خرید بیت کوین

در اینجا نکاتی برای خرید بیت کوین وجود دارد که هر سرمایه گذار به آن نیاز دارد. این شامل ایجاد یک حساب کاربری در صرافی ارزهای دیجیتال، احراز هویت، امنیت اینترنت و روش‌های پرداخت است.

در اینجا نکاتی برای خرید بیت کوین وجود دارد که هر سرمایه گذار به آن نیاز دارد. از قبیل:

  • ایجاد یک حساب کاربری در صرافی ارزهای دیجیتال
  • احراز هویت، امنیت اینترنت
  • روش‌های پرداخت

ما همچنین توصیه می کنیم که کیف پول خود را خارج از حساب تجاری خود نگهداری کنید. روش های پرداخت پذیرفته شده نیز شامل حواله بانکی، کارت نقدی و اعتباری است. همچنین می توانید بیت کوین را از برخی دستگاه های خودپرداز و صرافی های همتا به همتا بپذیرد. با این حال، به خاطر داشته باشید که دستگاه های خودپرداز بیت کوین از ابتدای سال 2020 به مجوزهای دولتی نیاز خواهند داشت.

حریم خصوصی و امنیت مسائل مهمی برای سرمایه گذاران بیت کوین است و هرکسی که کلید خصوصی را از آدرس عمومی بیت کوین دریافت کند می تواند تراکنش را تایید کند. کلید خصوصی باید در مکانی امن نگهداری شود. حمل مقادیر زیادی گنج می تواند منجر به تلاش مجرمان برای سرقت آن شود. هر کسی می‌تواند آدرس مکان شما را ببیند. بنابراین، توصیه می‌کنیم منابع ارزشمند خود را به آدرس های عمومی متصل نکنید.
هر کسی، از جمله شما، می تواند تاریخچه تراکنش ها را در بلاک چین مشاهده کند. تراکنش‌ها در بلاک چین برای عموم بسته هستند، اما هویت کاربر مشخص نیست. در بلاک چین بیت کوین، تنها کلید عمومی هر کاربر همراه با تراکنش قابل مشاهده است و تراکنش خصوصی باقی می ماند. به عبارت دیگر، تراکنش های بیت کوین شفاف و قابل ردیابی به پول نقد هستند، اما می توانند به صورت ناشناس نیز مورد استفاده قرار گیرند.

محققان بین المللی و FBI ادعا کرده‌اند که تراکنش های انجام شده در بلاک چین بیت کوین قابل ردیابی است. به عنوان مثال، زمانی که شخصی با Coinbase یک حساب کاربری ایجاد می‌کند، باید یک شناسه ارائه کند. بنابراین هنگامی که آن شخص بیت کوین را خریداری می کند، آن خرید با نام او مرتبط می شود و می توان آن را به Coinbase ردیابی کرد که با شناسه دارنده حساب مرتبط است، حتی اگر به کیف پول دیگری منتقل شود.

مرحله 1: یک صرافی را انتخاب کنید

با ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال، می توانید ارزهای دیجیتال را خریداری، بفروشید و ذخیره کنید.

به طور کلی، کاربران تشویق می شوند برای امنیت بیشتر دارایی های خود را به کیف پول آنلاین خود منتقل کنند. افرادی که می خواهند بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال را معامله کنند، علاقه ای به این کار نخواهند داشت.
امروزه انواع مختلفی از صرافی های ارز دیجیتال وجود دارد. از آنجایی که ماهیت بیت کوین مبتنی بر تمرکززدایی و تعیین سرنوشت است، برخی صرافی ها به کاربران اجازه می دهند ناشناس باشند و نیازی به وارد کردن اطلاعات شخصی نداشته باشند. این صرافی ها به طور مستقل عمل می‌کنند و عمدتاً غیرمتمرکز هستند. یعنی کنترل مرکزی وجود ندارد. در حالی که می توان از این ماشین ها برای جنایت استفاده کرد، اما برای حمایت از فقرای جهان نیز استفاده می شود. این یک گروه خاص است، پناهندگان یا افرادی که در کشورهایی زندگی می کنند که منابع مالی قوی ندارند.

بنابراین، این مبادلات می توانند به شما کمک کنند تا وارد دنیای مالی شوید.در حال حاضر، محبوب ترین صرافی‌ها غیرمتمرکز نیستند و به KYC نیاز دارند. صرافی های برتر در ایالات متحده Coinbase، Kraken، Gemini و Binance.US هستند که همه آنها از نظر ویژگی هایی که ارائه می دهند رشد قابل توجهی داشته‌اند. کوین بیس، کراکن و جمینی بیت کوین و تعدادی آلتکوین را ارائه می کنند. این سه احتمالاً ساده‌ترین پلتفرم‌ها برای ارزهای دیجیتال هستند. بایننس از معامله گران پیشرفته پشتیبانی می کند و صرافی انعطاف پذیرتری دارد.
یکی از موارد مهمی که هنگام ایجاد حساب کاربری در صرافی ارزهای دیجیتال باید در نظر گرفته شود، استفاده از امنیت اینترنت است. این شامل یک تأیید دو مرحله ای است.


مرحله 2: صرافی را به گزینه های پرداخت پیوند دهید

پس از انتخاب تراکنش، باید اطلاعات شخصی را پر کنید. بسته به تراکنش ممکن است عکس گواهینامه رانندگی، کارت شناسایی یا پاسپورت باشد. این فرآیند اساساً مانند راه اندازی یک حساب کاربری در یک کارگزاری معمولی است.
پس از تأیید و قانونی بودن تراکنش، می توانید گزینه های پرداخت خود را متصل کنید. اکثر صرافی ها به شما امکان می دهند حساب بانکی خود را مستقیماً یا به کارت اعتباری یا بدهی مرتبط کنید.

بیت کوین در ایالات متحده قانونی است، اما برخی از بانک ها نسبت به این ایده محتاط هستند و ممکن است سپرده گذاری به سایت ها یا صرافی های ارزهای دیجیتال را مسدود کنند. بنابراین، بهتر است از قبل بررسی کنید که آیا بانک شما برای صرافی که انتخاب می کنید، سپرده می پذیرد یا خیر.
برای واریز پول از حساب بانکی، بدهی یا کارت اعتباری شما کارمزدهای مختلفی وجود دارد. صرافی برای مبتدیان، Coinbase دارای هزینه 1.49 دلار برای حساب بانکی و 3.99 دلار برای کارت اعتباری است.
صرافی همچنین برای هر تراکنش کارمزدی دریافت می کند. این کارمزدها می تواند مبلغ ثابتی (در صورت ضعیف بودن نرخ ارز) یا درصدی از کل درآمد باشد. کارت‌های اعتباری ممکن است علاوه بر کارمزد تراکنش، مشمول هزینه‌های پردازش نیز باشند.

مرحله 3: ثبت سفارش

با انتخاب یک صرافی و اتصال گزینه های پرداخت، می توانید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را خریداری کنید. صرافی‌های ارزهای دیجیتال در سال‌های اخیر به آرامی وارد جریان اصلی شده‌اند. از نظر نقدینگی و حوزه عملکردی پیشرفت خوبی داشته است. تغییرات در نحوه کار صرافی‌های ارزهای دیجیتال در کنار تغییراتی در نحوه نگرش به بازار ارزهای دیجیتال ایجاد شده است. صنعتی که زمانی به عنوان یک کلاهبرداری مشکوک اخلاقی در نظر گرفته می شد، به تدریج به یک صنعت قانونی تبدیل می شود و منافع مالی بزرگی را به خود جلب می کند.
اکنون صرافی‌های ارز دیجیتال به سطحی رسیده‌اند که تقریباً مانند بورس‌ها عمل می‌کنند.
صرافی های ارزهای دیجیتال امروزه سفارشات و سرمایه گذاری های متنوعی دارند. از میان صرافی هایی که در بالا ذکر شد، کراکن انواع سفارشات را ارائه می دهد و عملکردهای Stop Loss، Stop Loss، Profit و Take Profit را ارائه می دهد.

صرف نظر از نوع سفارش، صرافی راهی برای ایجاد سرمایه‌گذاری‌هایی فراهم می‌کند که اتفاق می‌افتد و میانگین قیمت سرمایه‌گذاری ترجیحی مشتری را تعیین می‌کند. به عنوان مثال، Coinbase به کاربران اجازه می دهد تا تراکنش های تکراری روزانه، هفتگی یا ماهانه را تنظیم کنند.

مرحله 4: ذخیره کنید

بیت کوین و سایر کیف پول های ارزهای دیجیتال مکان امنی برای ذخیره دارایی های دیجیتال هستند. نگه داشتن دارایی های رمزنگاری خود در کیف پول خصوصی خود به جای تجارت آنها به شما امکان کنترل کلیدهای خود را می دهد. شما همچنین می توانید پول خود را خارج از صرافی نگه دارید و از خطر سرقت یا گم شدن اشیاء قیمتی خود جلوگیری کنید. برخی از کیف پول ها بیشتر از بقیه هستند. برخی از آنها مختص بیت کوین هستند، در حالی که برخی دیگر قادر به ذخیره انواع مختلف آلتکوین هستند. علاوه بر این، برخی از کیف پول‌ها این قابلیت را دارند که یک توکن را با دیگری مبادله کنند.
هنگام انتخاب کیف پول بیت کوین گزینه های زیادی وجود دارد. اولین چیزی که باید در مورد کیف پول های رمزنگاری شده فکر کنید، مفهوم کیف پول داغ (کیف پول آنلاین) و کیف پول سرد (سخت افزار یا کیف پول) است.

کیف‌پول‌های داغ

کیف پول های آنلاین به عنوان کیف‌پول‌های داغ نیز شناخته می شوند. این کیف پول روی هر دستگاه اینترنتی مانند کامپیوتر، تلفن همراه یا لپ تاپ کار می کند. این کیف پول ها می توانند مفید باشند زیرا کلیدهای خصوصی شما را به صورت آنلاین ذخیره می کنند. کیف‌پول‌های داغ می‌توانند از نظر دسترسی سریع و تراکنش‌ها بسیار راحت باشند، اما نگه داشتن حساب شخصی شما در دستگاه متصل به اینترنت آن را در برابر هک آسیب‌پذیر می‌کند.
ممکن است بیهوده به نظر برسد، اما افرادی که در هنگام استفاده از این کیف پول ها اقدامات امنیتی را نادیده می گیرند، ممکن است پولشان را به سرقت ببرند. این نادر است و می تواند به روش های مختلفی اتفاق بیفتد. با این حال، اگر اقدامات احتیاطی لازم (رمز عبور قوی، احراز هویت دو مرحله ای و امنیت اینترنت) را انجام دهید، می توانید از این کیف پول ها استفاده کنید.
این کیف پول به طور کلی برای مقادیر کمی از ارزهای دیجیتال توصیه می شود. می توانید کیف‌پول‌های داغ را با حساب های جاری مقایسه کنید. عقل سلیم مالی می گوید که باید بیشتر پول خود را در حساب پس انداز و درصد کمی را در حساب جاری خود نگه دارید. در مورد سکه طلا هم همینطور است.
همانطور که قبلا ذکر شد، کیف پول صرافی از طریق صرافی جذب سرمایه می شود. بنابراین، کاربر این نوع کیف پول، دارنده کلید خصوصی ارز دیجیتال نیست. بنابراین اگر اتفاقی بیفتد و تراکنش شما هک شود، پول خود را از دست می دهید.

کیف پول سرد

کاربردی ترین چیز در مورد کیف پول سرد این است که ریسک کمتری دارد؛ زیرا به اینترنت متصل نیست. به این کیف پول ها کیف پول آفلاین یا کیف پول سخت افزاری نیز می گویند.
این کیف پول کلیدهای خصوصی کاربران را بدون اتصال به اینترنت ذخیره می کند.
شاید مطمئن ترین راه برای ذخیره ارزهای دیجیتال به صورت آنلاین، کیف پول کاغذی باشد. کیف پول کاغذی کیف پولی است که می توانید از برخی وب سایت ها تهیه کنید. سپس می توانید شماره عمومی و خصوصی خود را روی کاغذ چاپ کنید. دسترسی به ارزهای دیجیتال از این آدرس تنها با داده های مربوطه و کلید خصوصی امکان پذیر است. بسیاری از مردم این پاکت ها را در گاوصندوق بانک یا خانه خود نگه می دارند. این کیف پول ها برای امنیت سرمایه گذاری طولانی مدت در نظر گرفته شده اند و شما نمی توانید بیت کوین ذخیره شده را به این روش بفروشید یا معامله کنید.
رایج ترین نوع کیف پول سرد، کیف پول سخت افزاری است. کیف پول سخت افزاری معمولاً یک درایو USB است که کلیدهای خصوصی کاربران را بصورت آفلاین ذخیره می کند. این کیف ها خیلی بهتر از کیف های طلایی هستند. این کیف پول کلیدهای خصوصی رایانه های متصل یا بدافزار را ذخیره نمی کند. علاوه بر این، از آنجایی که این ابزارها عمدتا منبع باز هستند، جوامع می توانند با بررسی کد، امنیت آنها را تأیید کنند.
کیف پول سرد امن ترین راه برای ذخیره بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال است. با این حال، به طور کلی، دانش بیشتری باید تعریف شود. یک راه خوب برای شروع یک کیف پول، داشتن سه کیف پول مختلف است: یک صرافی برای خرید و فروش، یک کیف پول طلایی برای ذخیره مقادیر کمی ارز دیجیتال و یک کیف پول سخت افزاری برای ذخیره مقدار زیادی پول نقد.

تبادل P2P

برخلاف صرافی هایی که به طور ناشناس خریداران و فروشندگان را به هم متصل می کنند، برخی از خدمات همتا به همتا (P2P) ارتباطات عمیقی بین کاربران ایجاد می کنند. LocalBitcoins نمونه ای از چنین صرافی هایی است. پس از ایجاد حساب کاربری، کاربران می توانند درخواست خرید یا فروش بیت کوین شامل اطلاعات پرداخت و قیمت را ارسال کنند. سپس سایر کاربران این پیشنهادات را بررسی می کنند و انتخاب می کنند که کدام گزینه را می خواهند معامله کنند.
LocalBitcoins جنبه های خاصی از بازار را تسهیل می کند. اگرچه صرافی‌های همتا به همتا همان سطح ناشناس بودن صرافی‌های سنتی را ارائه نمی‌دهند، اما به کاربران این فرصت را می‌دهند تا بهترین معاملات ممکن را انجام دهند. بسیاری از این صرافی‌ها سیستم‌های رتبه‌بندی را ارائه می‌کنند که به کاربران اجازه می‌دهد تا معامله‌گران دیگر را رتبه‌بندی کنند.
شما می توانید بیت کوین را در همان پلتفرمی که آن را خریداری کرده اید، مانند صرافی ها و پلتفرم های همتا به همتا بفروشید. به طور کلی فرآیند فروش بیت کوین در این پلتفرم ها مشابه فرآیند خرید است.
به عنوان مثال برای فروش فقط باید نوع سفارش را مشخص کنید و روی دکمه ویژه کلیک کنید (مثلاً ارز دیجیتال باید بلافاصله با قیمت فعلی فروخته شود یا با ضرر فروخته شود). بسته به بازار و تقاضا، قیمت ارائه شده برای بیت کوین در صرافی های مختلف متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال، در طول رالی بیت کوین 2018، کره جنوبی بیت کوین را با پریمیوم کیمچی معامله کرد.
صرافی های ارزهای دیجیتال درصدی از فروش را به عنوان کمیسیون پرداخت می کنند. به عنوان مثال، Coinbase حدود 1.49٪ از هر تراکنش را به عنوان کارمزد دریافت می کند.
اکثر صرافی ها محدودیت برداشت روزانه و ماهانه دارند. بنابراین، پول حاصل از فروش بزرگ بلافاصله در دسترس معامله گران قرار نمی گیرد. با این حال، محدودیتی برای میزان فروش ارز دیجیتال وجود ندارد.

خرید و فروش ارزهای دیجیتال در اکسچنج کن

شما به راحتی می توانید ارز دیجیتال را از یک منبع قابل اعتماد در خانه خریداری کنید. برای این منظور اکسچنج کن را پیشنهاد می کنیم که یک صرافی حرفه ای و قابل اعتماد است زیرا عملکرد صرافی و این وب سایت بسیار ساده و آسان است. کافی است در این صرافی ثبت نام کنید و زمانی که تایید را رد کردید، به راحتی می توانید ارزهای دیجیتال مختلف را خریداری و معامله کنید. این مانند خرید یک گیره است که بسیاری از مردم سعی می کنند آن را انجام دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه