اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105186340619381

دلار یا یورو؟ ارزش کدام ارز خارجی بیشتر است؟

کد: 140105186340619381

https://bit.ly/3Q919D7

، (اخبار رسمی): به نظر شما ارزش دلار آمریکا بیشتر است یا یورو؟ اصلا دانستن تفاوت ارزش دلار و یورو چه کاربردی دارد؟ تفاوت ارزش ارزها پایه و اساس بزرگترین بازار جهانی یعنی فارکس است. سرمایه گذاران فارکس با پیشبینی ارزش ارز کشورها نسبت به یکدیگر می توانند سود زیادی از این بازار به دست بیاورند.

دلار یا یورو؟ ارزش کدام ارز خارجی بیشتر است؟
دلار یا یورو؟ ارزش کدام ارز خارجی بیشتر است؟
دلار یا یورو؟ ارزش کدام ارز خارجی بیشتر است؟
دلار یا یورو؟ ارزش کدام ارز خارجی بیشتر است؟
دلار یا یورو؟ ارزش کدام ارز خارجی بیشتر است؟
دلار یا یورو؟ ارزش کدام ارز خارجی بیشتر است؟

در این مقاله به نحوه کسب سود از فارکس و تفاوت ارزش ارزها در برابر یکدیگر می‌پردازیم.

فارکس یک بازار بین المللی است که معاملات آن در قالب یک شبکه ارتباطات الکترونیکی صورت می‌گیرد. در این بازار ارز کشورهای مختلف به صورت جفتی با هم معامله می شوند مثلا در جفت ارز یورو/ دلار تفاوت ارزش دلار و یورو با یکدیگر مشخص می شود.

  •        اگر ارزش یورو بیشتر شود قیمت این جفت ارز افزایش پیدا کرده و کسانی که با دانش خود پیش از موعد این افزایش قیمت را پیش بینی می کنند از این تفاوت قیمت سود می کنند.
  •        اگر ارزش یورو کمتر شود قیمت این جفت ارز کاهش پیدا می کند. جالب این جاست که معامله گران فارکس در این حالت هم می توانند با انجام معاملات Short یا فروش از کاهش قیمت ها سود به دست بیاورند.
  •  

    اما با این حال پیش بینی قیمت، معامله کردن و کسب سود در بازار فارکس به همین سادگی نیست و به دانش معامله گری نیاز دارد. پیشنهاد می کنیم برای این که این علم را به شکلی ساده و قابل فهم یاد بگیرید از آموزش فارکس رایگان سایت آموزش بورس استفاده کنید. با استفاده از این آموزشهای معتبر با ساختار بازار فارکس آشنا شده و نحوه معامله کردن در آن را یاد می گیرید. علاوه بر این می توانید با استفاده از این آموزشها، با حساب های آزمایشی یا دمو در فارکس تمرین کنید تا در آینده به یک معامله گر حرفه ای فارکس تبدیل شوید. احتمالا اکنون از خود می پرسید که چطور با آموزش رایگان فارکس در حساب های آزمایشی معامله کنم؟

    حساب آزمایشی یا دمو در فارکس چیست؟

    در بازار بزرگ فارکس به جز معامله گرانی مثل ما، بزرگترین بانکهای دنیا در حال خرید و فروش ارزها با یکدیگر هستند به همین دلیل ما همین طوری نمی توانیم بدون یک واسطه در فارکس ثبت نام کنیم. بروکر فارکس، شرکتی است که ارتباط میان معامله گران و بازار جفت ارزهای خارجی را ممکن می کند. شما می توانید با ثبت نام در یک بروکر معتبر، در ابتدا یک حساب آزمایشی یا دمو باز کنید و زمانی که دانش معامله گری شما کامل شد با استفاده از حسابهای واقعی موجود در بروکر خود کار خرید و فروش جفت ارزهایی مثل یورو به دلار را شروع کنید.

    بروکر فارکس مثل شریک تجاری شما می ماند و چون شما باید سرمایه خود را برای انجام معاملات در فارکس به بروکر بسپارید باید در انتخاب آن دقت کنید.

    یورو به دلار؛ بهترین جفت ارز بازار فارکس

    یورو به دلار به دلایل زیر، بهترین جفت ارز موجود در بازار فارکس است:

  •        بیشترین حجم معاملات در فارکس متعلق به این جفت ارز است.
  •        حجم معاملات بیشتر به معنای نقدینگی بیشتر است یعنی هر زمان که خواستید می توانید این جفت ارز را به سرعت بخرید و هر زمان که خواستید می توانید با فروش آن در کسری از ثانیه دارایی خود را به پول نقد تبدیل کنید.
  •        محبوبیت این جفت ارز بین معامله گران بسیار زیاد است چون دلار و یورو به ترتیب با ارزش‌ترین ارزهای دنیا هستند.
  • معامله گران فارکس سعی می کنند با دانش خود و زودتر از موعد تفاوت ارزش ارزها را در برابر یکدیگر پیشبینی کنند. آنها با استفاده از یک استراتژی معاملاتی موفق در فارکس می توانند بهترین زمان برای خرید یا فروش را انتخاب کرده و بیشترین میزان سود را به دست بیاورند.

    اگر قصد دارید از طریق فارکس به درآمد زیادی دست پیدا کنید باید در معامله کردن حرفه ای شوید. حرفه ای شدن در معاملات را نمی توان تنها از طریق یادگیری چند اندیکاتور و یا تکنیک ساده به دست آورد. به عبارت دیگر برای موفقیت در فارکس داشتن یک استراتژی معاملاتی مشخص الزامی است. کسانی که از استراتژی معاملاتی استفاده می کنند به راحتی می توانند مناطقی که قیمت از آن جا برمی‌گردد را شناسایی کنند. به زبان ساده یعنی قیمت با رسیدن به یک سری نواحی خاص در چارت از روند کاهشی به افزایشی و برعکس تبدیل می شود.

    شناسایی این مناطق باعث می شود تا شما بتوانید در ابتدای روند صعودی یا نزولی قیمت، سوار موج شده و با افزایش یا کاهش قیمت سود کنید. تا این جای مقاله چند بار به روند افزایشی و کاهشی قیمت اشاره کردیم و احتمالا این سوال در ذهن تان نقش بسته است که چطور می توان هم با افزایش قیمت ها و هم با کاهش آنها در فارکس سود کرد؟

    معامله گران فارکس از افزایش قیمت دلار بیشتر سود می کنند یا یورو؟

    تریدرهای فارکس نه از افزایش قیمت دلار سود می کنند و نه دلار. آنها در واقع از تفاوت ارزش دو ارز در کنار یکدیگر سود می کنند. مثلا ممکن است ارزش دلار نسبت به یورو کمتر شود اما ارزش دلار نسبت به ین ژاپن بیشتر شود.

    اگر از یک جنبه دیگر به قضیه نگاه کنیم باید بگوییم که در جفت ارز یورو به دلار که در فارکس با نماد EUR/USD نمایش داده می شود، هم کاهش قیمت فرصت های معاملاتی ایجاد می کند و هم افزایش قیمت.

    فارکس برخلاف بورس، بازاری دوطرفه است که در زمان افزایش قیمت ها می توان با معاملات Long یا خرید در آن سود کرد و در زمان کاهش قیمت ها می توان با معاملات Short یا فروش در آن سود به دست آورد.

  •        فرض کنید در ابتدای روند افزایش قیمت در جفت ارز یورو/ دلار معامله خرید باز می کنید و زمانی که قیمت افزایش پیدا کرد، با فروش دارایی خود به سود دست پیدا می کنید.
  •        اگر در ابتدای روند کاهش قیمت در این جفت ارز معامله فروش باز کنید بدون داشتن مالکیت قبلی این جفت ارز آن را پیش فروش کرده و زمانی که قیمت به اندازه دلخواه شما کاهش پیدا کرد، معامله خود را می بندید و با بسته شدن معامله، بروکر خرید جفت ارز را در قیمت پایین‌تر برای تکمیل سفارش اولیه تان انجام می دهد و شما از این تفاوت قیمت در فروش و خرید سود می کنید.
  • حالا که با ساختار دوطرفه در بازار فارکس آشنا شدید شاید فکر کنید که فقط کافی است روند قیمت را درست پیش بینی کنم و سود زیادی به جیب بزنم اما واقعیت خلاف این است. بدون داشتن دانش کافی و یک استراتژی معاملاتی جامع و مشخص هرگز نمی توانید سود زیادی از فارکس به دست بیاورید و حتی احتمال از دست دادن سرمایه شما بیشتر خواهد بود.

    بنابراین می توان گفت با استفاده از آموزش فارکس و گذراندن دوره های اختصاصی این رشته می توان ارزش ارز کشورها را پیشبینی کرد و از این طریق به یک درآمد مستمر دلاری دست پیدا کرد. در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که یورو و دلار تنها ارزهایی نیستند که امکان معامله کردن در آنها وجود دارد. فرصت های معاملاتی بیشمار برای کسب سود در یورو به دلار و سایر جفت ارزهای فارکس این بازار را به یکی از پربازده ترین و مطمئن ترین بازارهای مالی در جهان تبدیل کرده است.

    منبع: amoozesh-boors.com

    ### پایان خبر رسمی

    اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

    پروفایل ناشر گزارش تخلف
    اطلاعات تماس
    [نمایش اطلاعات]
    منتشر شده در سرویس:

    بانک، بیمه و سرمایه