اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106116393919491

از کجا ترون بخرم بهتره ؟

کد: 140106116393919491

https://bit.ly/3ALbtLq

، (اخبار رسمی): دراین مقاله راجع به خرید ترون خواهید آموخت.

از کجا ترون بخرم بهتره ؟
از کجا ترون بخرم بهتره ؟

ترون

ارز دیجیتال ترون 
ترون (TRX) طی سال گذشته به رسمیت شناخته شده و از نظر بازار، حجم معاملات و محبوبیت به یکی از ارزهای دیجیتال پیشرو تبدیل شده است. با نحوه خرید ترون (TRX) از بهترین صرافی‌ها و کیف پول‌های دیجیتال و موارد دیگر آشنا شوید. اگر مدتی است که در بازار رمزارزها سرمایه گذاری کرده اید، حتماً متوجه شده اید که یکی از بهترین راه های جمع آوری، تجارت آلت کوین های کوچکتر است که دارای ویژگی های منحصر به فرد برای رقبای اصلی است.در حال حاضر ترون فضایی است که بیشترین پول در آن ساخته می‌شود.

ترون چیست؟
ترون TRON با علامت اختصاری TRX یک پلتفرم غیرمتمرکز برای سرگرمی و به اشتراک گذاری محتوا است که از فن‌آوری بلاک چین و همتا به همتا (P2P) استفاده می‌کند. یعنی این شبکه توسط هیچکس کنترل نمی‌شود و معاملات در آن بدون واسطه‌ انجام می‌شود.

شما می‌توانید رمز ارز ترون را به عنوان یک رسانه اجتماعی در آینده تصور کنید که در آن می‌توانید محتوا را با هرکسی، در هر کجای دنیا ایجاد و به اشتراک بگذارید. ترونیکس (Tronixis) توکن ( ارز ) بومی بلاک چین ترون است. این رمزارز اغلب با نماد “TRX” شناخته می‌شود. در این مقاله با پینگی همراه باشید و بخوانید که ارز دیجیتال ترون چیست. سرعت پیشرفت رمز ارز ترون و همچنین حجم معاملات آن نشان می‌دهد که روند قیمت خرید ترون (TRON) آینده رو به رشد چشمگیری دارد.

ترون توسط یک کارآفرین چینی با نام جاستین سان (Justin Sun) در سپتامبر ۲۰۱۷ تأسیس شد. در ابتدا ارز دیجیتال ترون بصورت آزمایشی بر روی بلاک چین اتریوم قرار گرفت و سپس با راه اندازی نهایی شبکه بلاک چین ترون در ژوئن ۲۰۱۸ روی شبکه اصلی خود بارگذاری شد که آن را روز “استقلال ترون می‌دانند”.

چرا ترون آینده روشنی دارد؟

بازاری با پتانسیل بالا
بهترین کار برای ترون بازار هدف آن است. صنعت سرگرمی بیش از ۱ تریلیون دلار سرمایه جهانی آنلاین سفارش می‌دهد. اکثر هنرمندان و تولید کنندگان محتوا که توسط توزیع کنندگان و ارتقا دهندگان کیف پول مورد ظلم واقع شده اند، به عنوان یک مرجع متمایل به سرگرمی، با وعده ای که ترون به آنها می‌دهد تا بتوانند محتوای خود را مدیریت کنند، خیالشان راحت می‌شود. ترون در چین است و در حال حاضر از پشتیبانی گسترده ای برخوردار است. بیشتر به این دلیل است که چین یک بازار بزرگ است که به نظر می‌رسد از نوآوری های خود نسبت به دیگران پشتیبانی می‌کند.

شرکا
ایده اصلی ترون از جاستین سان (Justin Sun)، مدیر عامل بزرگترین جامعه محتوای صوتی چین (Peiwon App) است. او یک متخصص ۲۶ ساله بلاک چین با تجربه کار در ریپل به عنوان نماینده اصلی آنها در چین بزرگ است.

Peiwo یک برنامه صوتی است که بیش از ۱۰ میلیون شریک با یک میلیون کاربر عادی آنرا دنبال می‌کنند. سان با ایجاد سازگاری برنامه با پروتکل ترون، این بازار عظیم را فوراً به TRON رسانده است تا امکان توزیع عملکردها را بلافاصله در دسترس کاربران Peiwo قرار دهد و ترون را با ۱۰ میلیون کیف پول فراهم کند.

بزرگان تجارت چینی که از ترون پشتیبانی می‌کنند، استلار هستند. افرادی مانند Dai Wei، بنیانگذار دوچرخه OFO، Tang Bingsen ازClash of Kings ، Chaoyong Wang از China Equity Group و Yang Linke، بنیانگذار BTCC.com، تأییدات گسترده ای را برای ترون ارائه می‌دهند.

جاستین سان یکی از اولین دانشجویان دانشگاه تجاری هوپان (Hupan) بود. این دانشگاه متعلق به جک ما (Jack Ma) بنیانگذار شرکت چندملیتی علی بابا (Alibaba) است.

لوسین چن (Lucien Chen) یک متخصص داده های بزرگ که در Tencent و Alibaba کار کرده است، Alibaba را ترک کرده است تا به عنوان سرپرست فنی به تیم ترون بپیوندد و تیم های فنی را در سراسر جهان هماهنگ و راهنمایی کند.

واسطه
TRON نمایش های زنده، شبکه های اجتماعی، کازینوها و بازی های آنلاین و همچنین بازی های تلفن همراه و انواع پلتفرم های سرگرمی دیجیتال را در سراسر جهان تقویت می‌کند. این کار با ارائه امکاناتی برای پرداخت، توسعه، اشتراک اعتبار و ذخیره سازی محتوا به این امر دست می‌یابد.

آینده ارز ترون از دید وبسایت های تحلیلی برتر

ارز دیجیتال ترون یکی از محبوب تربن ارزهای بازار رمز ارزها است که توجه بسیاری از سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است. در ادامه به پیش بینی ارز ترون از دیدگاه کارشناسان و تحلیلگران بازار می‌پردازیم:

تحلیل ارز ترون از دیدگاه Tradingbeast
طبق پیش‌بینی‌های Tradingbeast، قیمت TRX برای رسیدن به حداکثر قیمت ۰٫۱۵۰۴ دلار، حداقل به ۰٫۱۰۲۳ دلار بازبینی شده است. انتظار می رود این توکن با قیمت متوسط ​​۰٫۱۲۰۳ دلار معامله شود. این وب سایت پیش بینی می کند ترون با قیمت متوسط ​​۰٫۱۲۴۸ دلار معامله کند. و حداکثر قیمت مورد انتظار ۰٫۱۵۶ دلار است که حداقل تا سال ۲۰۲۴ به ۰٫۱۰۶ دلار کاهش می یابد.

پیش بینی آینده ارز ترون توسط وبسایت  Walletinvestor
Walletinvestor پیش بینی کرد قیمت TRX به حداکثر ۰٫۱۳۸ دلار برسد، حداقل قیمت ۰٫۰۹۷۲ دلار و میانگین قیمتی که ممکن است معامله شود ۰٫۱۱۸ دلار باشد. بر اساس پیش بینی های این سایت انتظار می رود، قیمت ۵ سال آینده به ۰٫۴۰۷۷ دلار برسد. با سرمایه گذاری ۵ ساله، انتظار می رود درآمد حدود +۲۶۰٫۸٪ باشد.

پیش بینی قیمت ترون توسط CoinSwitch 
آنها پیش بینی کردند که ترون می تواند برای اولین بار در ۵ تا ۸ ماه آینده به قیمت ۰٫۴ دلار برسد و نوسانات آن بیشتر از سال ۲۰۲۰ خواهد بود. در نهایت، تا دسامبر ۲۰۲۱، انتظار می رود کاهش قیمت به ۰٫۲۴ دلار برسد. تا سال ۲۰۲۵، TRX ممکن است به ۰٫۷۶۳ دلار برسد.

تحلیل آینده ترون از نظر CoinTaker
زمان بسیار خوبی برای سرمایه گذاری در ترون است؛ زیرا ممکن است در ۵ سال آینده از ۰٫۵۵ دلار عبور کند!

پیش بینی قیمت ترون توسط digitalcoinprice
طبق پیش بینی های این سایت، ترون ممکن است تا پایان سال ۲۰۲۱ از مرز ۰٫۱۷ دلار عبور کند و طی پنج سال آینده، ممکن است از ۰٫۴۰ دلار نیز عبور کند.

چه عواملی بر قیمت ترون اثر می‌گذارد؟
بسیاری از افراد ترون و سایر رمزارز‌ها را براساس میزان استفاده‌ی آن می‌خرند و یا می‌فروشند. اگر استفاده از یک رمزارز زیاد باشد و بازده بیشتری نیز داشته باشد، استقبال بیشتری خواهد داشت؛ زیرا کاربران آن را با ارزش می‌دانند. یکی از دلایل دیگر که قیمت ترون و سایر ارز‌های دیجیتال به اخبار و هیجانات بازار حساس هستند این است که رمزارز‌ها برخلاف سایر ارز‌های سنتی و رایج تحت کنترل هیچ سازمان و یا دولتی نیستند. پس دیدگاه و نظرات مثبت و منفی تا حدی می‌تواند در نوسان قیمت ارز‌ها و محبوبیت آنها اثر بگذارد. تمامی این موارد باعث می‌شود ترون پتانسیل بالایی برای افزایش قیمت داشته باشد و نظر بسیاری از سرمایه گذاران را به خود جلب کند.  ارز دیجیتال ترون از آن دسته ارز‌هایی است که استخراج نمی‌شود و راه بدست آوردن آن خرید و فروش یا استیکینگ است. شما با مراجعه به صرافی می‌توانید هر مقداری که می‌خواهید ترون بخرید و بفروشید. اما قبل از خرید و فروش یک کیف پول برای خود ایجاد کنید.

استیکینگ ترون چیست؟
با گسترش رمز ارزها در جامعه، بسیاری از کاربران به دنبال راهی برای مشارکت در این حوزه و کسب درآمد از آن هستند. استیکینگ ترون یکی از روش‌های استیکینگ است. در این روش شما دارایی‌ خود را در یک کیف پول خاص در مدت زمان تعیین شده قفل می‌کنید و در ازای این کار سود دریافت می‌کنید. با استیکینگ ترون دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌های بالا ندارید. بدون دردسر سود بدست می‌آورید. 

معرفی ۵ برنامه برتر dApp ترون
به بیان ساده dApps، برنامه‌های دیجیتالی هستند که در بلاک چین همتا به همتا توزیع و اجرا می‌شوند و تحت کنترل هیچ شخصی نیستند. ترون (TRON) به یکی از بزرگترین پلتفرم‌های قرارداد هوشمند تبدیل شده است و از سال ۲۰۱۸، محبوبیت و تعداد برنامه های غیر متمرکز ترون افزایش یافته است. در حال حاضر سایت DappRadar تقریباً ۱۲۳۴ برنامه dApp ترون را در لیست خود قرار داده است. در اینجا قصد داریم ۵ مورد از برترین برنامه‌های dApp ترون را که می‌توانید از آنها استفاده کنید، به شما معرفی می‌کنیم.
۱- HyperSnakes
۲- TRX Market
۳- TronTrade
۴- TronWatch Market
۵- RocketGame

کیف پولهای ترون
امن ترین مکان برای ذخیره توکن های TRX یکی از کیف پول های ترون زیر است.

سخت افزاری
Ledger Nano X
Trezor
Ledger Nano S

اندروید و IOS
Trust Wallet
 Wallet.io
TronWallet

دسکتاپ
Exodus Wallet

نرم افزاری
Atomic


نتیجه گیری
با داشتن یک رهبر جوان و پرانرژی مانند جاستین سان، این کوین به جایگاه های خوبی می‌رسد. بنیان گذار این کوین فردی است که در زمینه ی ارز دیجیتال ارتباطات گسترده ای دارد. حال، اگر قصد خرید و فروش ترون را دارید ، باید توجه داشته باشید که این کار را فقط باید در صرافی های قابل اعتماد ارزهای دیجیتال انجام دهید.در بین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی که از این ارز پشتیبانی میکنند میتوانیم به صرافی پینگی، نوبیتکس اشاره کرد.
توجه داشته باشید اگر تمایل دارید در سریع ترین زمانن ممکن ترون خریداری کنید در بین صرافی های گفته شده صرافی پینگی بدلیل احراز هویت انی این امکان را فراهم کرده که با واریز ریال در کمترین زمان ترون خریداری کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه