اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106146400619559

سرمایه‌گذاری به روش پرایس اکشن در دوره آموزش ارز دیجیتال و آموزش فارکس

کد: 140106146400619559

https://bit.ly/3RzDFYi

، (اخبار رسمی): قرار است در این مطلب به بررسی این سؤالات بپردازیم:آیا واقعا نیاز به یادگیری پرایس اکشن است؟ اصلا چرا در این روزها آنقدر از آن صحبت می‌شود؟ با یادگیری پرایس اکشن و فارکس و گذراندن دوره آموزش ارز دیجیتال به عنوان یک معامله‌گر چه مزایایی نسبت به فردی که اطلاعاتی ندارد،پیدا می‌کنیم و ...

سرمایه‌گذاری به روش پرایس اکشن در دوره آموزش ارز دیجیتال و آموزش فارکس
سرمایه‌گذاری به روش پرایس اکشن در دوره آموزش ارز دیجیتال و آموزش فارکس
سرمایه‌گذاری به روش پرایس اکشن در دوره آموزش ارز دیجیتال و آموزش فارکس
سرمایه‌گذاری به روش پرایس اکشن در دوره آموزش ارز دیجیتال و آموزش فارکس
سرمایه‌گذاری به روش پرایس اکشن در دوره آموزش ارز دیجیتال و آموزش فارکس
سرمایه‌گذاری به روش پرایس اکشن در دوره آموزش ارز دیجیتال و آموزش فارکس

بنابراین اگر به دنبال پاسخ این دست از سؤالات هستید و می‌خواهید بدانید که یادگیری آن، شما را به چه نقطه‌ای می‌رساند، مطالعه این مطلب را پیشنهاد می‌کنیم.

تعریف پرایس‌اکشن به زبان ساده و روان

در یک کلام باید بگوییم که Price Action یک روش معامله‌گری است. با استفاده از این روش، دیگر نیازی به استفاده از اندیکاتورها و ابزارهای مختلف نخواهد بود. چارت قیمتی که در این روش مورد استفاده قرار می‌گیرد، همانند چارت‌های دیگر شلوغ نیست. تنها قرار است در چارت قیمت، تمرکز بر روی سطوح قیمت به همراه مقاومت‌ها و حمایت‌های مهم دیگر باشد.

مانند تمام روش‌های معاملاتی دیگر که یاد گرفته و احتمالا با آن‌ها سر و کار داشته‌اید، پرایس اکشن را هم باید با آموزش دیدن، فرا بگیرید و با تمرین کردن بر آن مسلط شوید. با یادگیری پرایس اکشن، در موضوعاتی از جمله تشخیص روند اصلی بازار، تشخیص قدرت روند، تشخیص روند الگوهای قیمتی، شناخت کندل‌های قیمت و ... دانش و مهارت پیدا خواهید کرد.

یادگیری Price Action در دوره آموزش ارز دیجیتال از چه زمانی مورد توجه قرار گرفت؟

برای پاسخ به این سؤال، باید به سال‌های 2007 تا 2008 برگردیم. در این سال‌ها، بحران‌های مالی شدیدی در آمریکا به وجود آمد. به همین منظور اقتصاددانان و تحلیل‌گران ارشد بین‌المللی تصمیم گرفتند جلوی ضررهای بیش‌تر در بازارهای مالی را بگیرند. بنابراین باید به دنبال راهکاری می‌گشتند تا بتوانند بحران‌های مالی را تشخیص دهند.

برای اولین بار استراتژی Price Action توسط فردی به نام ریچارد وایکاف مطرح شد که به عنوان یک مبنا برای تحلیل‌های مالی، استفاده از آن را شروع کرد. به مرور زمان، بسیاری از معامله‌گران از این روش استقبال کردند و محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرد. در واقع آن چه که در Price Action در دوره آموزش ارز دیجیتال و... مورد بررسی قرار می‌گیرد، رفتار شرکت‌های بزرگ سرمایه‌گذاری و رفتار معامله‌گران است. در این روش، سروکارتان تنها با قیمت و حرکات آن در بازار مورد نظر خواهد بود.

خرید و فروش در بازارهای مالی مختلف به روش Price Action

در بازارهای مالی همانند ارزهای دیجیتال، بورس یا فارکس، Price Action روش مناسبی برای خرید و فروش است که در آن همه چیز با توجه به آنالیز و بررسی حرکات قیمت در طول زمان انجام می‌شود. لازم به ذکر است که این روش توسط معامله‌گران بسیار زیادی از جمله معامله‌گران بزرگ در بانک‌ها و سازمان‌ها و همچنین Retail Trader یا معامله‌گران خود استفاده می‌شود.

معامله‌گر پس از آنالیز نمودارهای مختلف با استفاده از این روش، می‌تواند تصمیم به خرید و فروش بگیرد. شاید در ابتدا این طور به نظر برسد که این استراتژی به نسبت دیگر روش‌های تحلیلی که در آن‌ها از اندیکاتورها و اسیلاتورها استفاده می‌شود، خیلی ساده‌تر باشد. اما اگر بخواهیم نگاهی واقع‌گرایانه داشته باشیم، یادگیری اصولی این استراتژی نیز در دوره آموزش فارکس، ارز دیجیتال و... نیز برای آن که در نهایت شما را به نتیجه و سود قابل توجهی برساند، لازم است و خودتان هم به مرور زمان می‌توانید با کسب تجربه به آن نقطه‌ای که می‌خواهید، برسید.

چرا باید به دنبال یادگیری Price Action در آموزش فارکس و ارز دیجیتال باشید؟

در این روزها شاهد داغ شدن بازار رمز ارزها و ترند شدن ارزهای دیجیتال هستیم. در چنین شرایطی، افراد بسیار زیادی به سمت بازارهای مالی، گرایش پیدا کردند. جالب است بدانید بسیاری از معامله‌گران به جهت آن که تجربه‌ خوبی از معاملات خود در چند ماه اخیر نداشتند، تصمیم گرفتند مهارت خود را در بازارهای مالی جهانی محک بزنند.

نمی‌توان منکر این قضیه شد که در بازارهای مالی مختلف با وجود سودآوری قابل توجهی که دارد، بسیاری از معامله‌گران به خصوص تازه‌کاران می‌توانند متحمل ضررهای هنگفتی شوند. اما برای آن که نتایج بهتری را به دست آورد، یادگیری برخی از دوره‌های آموزشی مثل دوره آموزش فارکس و... می‌تواند به شدت کمک‌کننده باشد. معامله‌گران با شرکت در یک دوره آموزشی کاربردی و مفید، این توانایی را پیدا می‌کنند که سودهای خود را به حداکثر و میزان ضرر خود را به کم‌ترین حد ممکن برسانند.

پیشنهاد ما شرکت یادگیری Price Action در دوره آموزش فارکس، ارزهای دیجیتال و... است.

آموزش سرمایه‌گذاری و معامله‌گری به روش پرایس اکشن

  • برای یادگیری این استراتژی، دوره‌های آموزشی بسیار زیادی وجود دارد. اما مهم است که پیش از انتخاب دوره، فاکتورهای متعددی را مد نظر قرار دهید. این که کدام دوره آموزشی شناخته شده و معتبر است؟ کدام دوره هست که شرکت در آن ارزشمند بوده و می‌تواند تغییرات قابل توجهی را در معاملات شما به وجود آورد؟
  • از بین گزینه‌هایی که برای انتخاب وجود دارند، اگر می‌خواهید پرایس اکشن را به زبان ساده و کاربردی یاد بگیرید، پیشنهاد ما شرکت در دوره‌ای است که مجموعه دلفین وست آماده کرده و در اختیار شما عزیزان قرار داده است. با شرکت در این دوره، مفاهیم و نکات مهمی را با زبانی ساده یاد می‌گیرید و در نهایت با بررسی جایگاه خود در نمودارهای تحلیلی، تمرین کردن و کسب تجربه‌های مفید، می‌توانید موقعیت خودتان را در بازار پیدا کنید.
  • اگر به دنبال یادگیری پرایس اکشن هستید، بدون شک مسیرتان، مسیر تبدیل شدن به یک معامله‌گر بزرگ است
  • همان‌طور که گفتیم، مبنای تحلیل در این روش، داده‌های مربوط به قیمت یا نمودار است. بسیاری از معامله‌گران بزرگ و حرفه‌ای ترجیح می‌دهند که تنها تمرکزشان بر روی حرکات زنده و واقعی نمودار باشد. دانستید که در Price Action، نمودارها را در ساده‌ترین شکل آن‌ها مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهند.
  • اگر می‌خواهید در این مسیر قرار بگیرید، بد نیست برخی از مهم‌ترین اطلاعات و تجربه‌هایی که در انتظارتان است را در ادامه مطالعه کنید:
  •  برای آن که روند اصلی بازار را به درستی مورد بررسی قرار دهید و در زمان درست تصمیم‌گیری کنید، یادگیری Price Action یکی از مناسب‌ترین راهکارهاست.
  • همان‌طور که می‌دانید، قیمت دارای روند نزولی، صعودی یا خنثی (بدون روند) است. با استفاده از این روش، معامله کردن در بازار نتایج بهتری را به دنبال خواهد داشت. در بازار دارای روند نسبت به بازاری که خنثی است و روندی ندارد، معامله کردن به سبک پرایس اکشن، احتمال موفقیت‌تان را چند برابر افزایش می‌دهد.
  •  در صورتی که بخواهید از بازار، سودهای بیش‌تری به دست آورید، مهم است که در مورد تشخیص روند اصلی قیمت آموزش‌های لازم را دریافت کرده و تمرین کنید تا به آن چه که باید دست پیدا کنید.

مزایای یادگیری Price Action در دوره آموزش ارز دیجیتال و فارکس چیست؟

  •  یادگیری این روش، نیازمند پیش نیازهای خاصی از قبل نیست. آن چه که مهم است، داشتن یک ذهن معامله‌گر شفاف و قدرتمند است.
  • در هر بازاری که تحلیل آن با استفاده از تحلیل تکنیکال امکان‌پذیر باشد، قابل استفاده و مزیت دیگر این است که در هر موقعیتی در بازار، روشی کاربردی محسوب می‌شود.
  • پرایس اکشن همه‌جانبه است. اطلاعات بسیار مفیدی را در تمام شرایط بازار در مورد روند قیمت ارائه می‌دهد. البته لازم به ذکر است که شاهد تداخل اطلاعات نخواهید بود.
  •    تحلیل Price Action با استفاده از هر نرم‌افزار ساده‌ای که بتوان حرکت قیمت را در آن مشاهده کرد، امکان‌پذیر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]