اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106146400918123

سفر ارزانتر با تپسی

کد: 140106146400918123

https://bit.ly/3AUGrAD

، (اخبار رسمی): تپسی یک سامانه هوشمند است که شما با استفاده از آن می‌توانید، به‌صورت آنلاین تاکسی بگیرید. این سامانه سبب می‌شود مسافران با امنیت بیشتر، همچنین بسیار ارزان و ایمن سفر کنند. ارائه تکنولوژی‌های جدید سبب می‌شود، برخی از مسائل پیچیده‌ای که در حمل‌ونقل شهری وجود دارد، حل شود.

سفر ارزانتر با تپسی
سفر ارزانتر با تپسی

با نصب اپلیکیشن تپسی شما می‌توانید از سرویس‌های گوناگون آن استفاده کنید. سازندگان برنامه قصد دارند با استفاده از این برنامه سفرهای درون‌شهری را برای مسافران راحت‌تر کنند.

تپسی از کجا شکل گرفت؟

میلاد منشی پور و حمید مهینی ایده اولیه این برنامه را ارائه کردند. مؤسسان تپسی قصد داشتند که یک کسب‌وکار اینترنتی معتبر را برای خود راه‌اندازی کنند. بنابراین آن‌ها ایده اولیه کار را با چند تن از برنامه‌نویسان مطرح نمودند تا بتوانند چیزی که مدنظر دارند را بسازند. در نهایت این برنامه برای اولین‌بار در خردادماه 95 در اختیار کاربران قرار گرفت. برنامه به دلیل ارائه خدمات خوب، توانست بسیار سریع رشد کند. بدین ترتیب گام‌به‌گام سرمایه‌ای که برای رشد اپلیکیشن لازم بود جذب شد. رفته‌رفته برنامه گسترش بیشتری پیدا کرد و به‌تدریج کاربران بیشتری موفق به استفاده از آن شدند. اکنون این برنامه در 13 استان کشور همراه با شهرهای آن‌ها فعالیت دارد.

مزایای متنوع برنامه تپسی

همان‌طور که اشاره کردیم، این برنامه مزایای زیادی برای مسافران و راننده‌ها دارد. در این جا به برخی از مزایای آن می‌پردازیم.

مزایای تپسی برای راننده‌ها

  • درآمد خود را افزایش می‌دهند
  • ساعات کاری آن‌ها انعطاف زیادی دارد
  • سفر آن‌ها امنیت زیادی دارد

مزایای تپسی برای مسافران

  • سفر آن‌ها امنیت بیشتری دارد
  • هزینه کمتری پرداخت می‌کنند
  • همه‌جا در دسترس آن‌ها قرار دارد
  • سفر آن‌ها کیفیت بیشتری دارد

نقطه تمایز تپسی از سایر برنامه‌ها

مؤسسان این برنامه از همان ابتدا همواره برای رشد و توسعه این برنامه تلاش می‌کردند. مهم‌ترین فاکتور برای آن‌ها رضایتمندی مشتری است. در این بخش، برخی از برتری‌هایی که این برنامه دارد را با هم بررسی می‌کنیم.

نوآوری در کار:

تیم سازنده برنامه همواره می‌کوشند تا هنگام بروز مسائل گوناگون مانند چارچوب‌های مرسومی که وجود دارد، فکر نکنند. آن‌ها اغلب برای حل مشکل از ایده‌های نوآورانه و جدید استفاده می‌کنند. از اردیبهشت ماه سال 98 این برنامه برای افراد نابینا نیز در دسترس قرار گرفت. همچنان افراد ناشنوا، دارای ویلچر و ... می‌توانند این موضوع را در پروفایل خود اطلاع‌رسانی کنند. همچنین تپسی برای افراد دارای ویلچر از رانندگان کمیسیون نمی‌گیرد تا رانندگان درآمد بیشتری از این مسافرت‌ها کسب کنند.

نتیجه‌گرایی:

این موضوع برای سازندگان اهمیت زیادی دارد که تلاش‌های آن‌ها نتیجه لازم را به دنبال داشته باشد. به همین دلیل همیشه برنامه‌های خود را به‌گونه‌ای تنظیم می‌کنند که کارها به نتیجه موردنظر برسد. چنانچه نتایج مثبت حاصل شود، قطعاً کل تیم از اثراتی که دارد استفاده می‌کند. نتیجه‌های منفی نیز تلاش تیم را دوچندان می‌کند.

مشتری‌مداری:

از آن جایی که میلیون‌ها نفر از این برنامه استفاده می‌کنند. تپسی برای حفظ این مشتریان، روزبه‌روز خدمات خود را گسترش می‌دهد. از طرفی در صورت بروز هر گونه مشکلی نیز پاسخگوی مشتریان خواهد بود.

تخفیف‌های متنوع به مشتریان

 تپسی نیز برای کسب رضایت مشتریان برای آن‌ها تخفیف‌های مختلفی در نظر می‌گیرد. بدین ترتیب مسافران می‌توانند هنگام سفر از این تخفیف‌ها استفاده کنند و هزینه پایین‌تری پرداخت کنند.

استفاده از تخفیف تاکسی اینترنتی

تپسی در مناسبت‌های گوناگون به مشتریان خود تخفیف می‌دهد. همه کاربران می‌توانند از این تخفیف‌های استفاده کنند. این تخفیف در مناسبت‌های مختلفی ارائه می‌شود. برای اطلاع از تخفیف‌های مختلف این برنامه می‌توانید به سایت موپن مراجعه کنید. برای استفاده از تخفیف تاکسی اینترنتی کلیک کنید.

ارائه کد تخفیف تپسی اولین سفر

یکی از مزایای این برنامه این است که شما در اولین سفر خود می‌توانید از تخفیف آن استفاده کنید. بدین ترتیب در اولین سفر خود با استفاده از این کد تخفیف‌ها هزینه کمتری پرداخت می‌کنید. برای اطلاع از انواع کدهای تخفیف علاوه بر مراجعه به برنامه تپسی، می‌توانید از طریق سایت موپن نیز از آن مطلع شوید. شما می‌توانید برای دریافت کد تخفیف تپسی اولین سفر کلیک کنید.

جمع‌بندی

سامانه تپسی در کنار دیگر اپلیکیشن‌های موجود خدمات خوبی به کاربران خود می‌دهد. استفاده از این برنامه بسیار آسان است. از طرفی شما در هر مکانی که باشید، می‌توانید از خدمات آن استفاده نمایید. استفاده از این برنامه سفر ایمنی را برای شما رقم می‌زند. چنانچه در حین سفر مشکلی برای شما به وجود آمد، می‌توانید موضوع را به تیم اطلاع دهید تا در سریع‌ترین زمان ممکن آن را پیگیری کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موپن

وبسایت موپُن ارائه دهنده انواع کد تخفیف برندها، فروشگها‌های آنلاین و خدمات اینترنتی می‌باشد شما در موپُن می‌توانید کد تخفیف اسنپ مارکت، کد تخفیف ازکی، کد تخفیف دیجی استایل، کد تخفیف دیجی کالا و… را کاملا رایگان دریافت کنید.

اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ