اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105096328418123

از آموزش آنلاین در فیلیمو و نماوا چه می‌دانید؟

کد: 140105096328418123

https://bit.ly/3PM8SHp

، (اخبار رسمی): امروزه آموزش از حالت سنتی خود خارج شده و شکل جدیدی به خود گرفته است. نمی‌توان تاثیر پاندمی کرونا را نیز بر این موضوع نادیده گرفت. آموزش در گذشته مختص مدرسه، دانشگاه یا کلاس‌های آموزشی بود. به مرور آموزش شکل آنلاین به خود گرفتند. اما در این برهه، شکل دیگری از آموزش نیز ایجاد شده است.

امروزه آموزش از حالت سنتی خود خارج شده است و شکل جدیدی به خود گرفته است. لازم به ذکر است که نمی‌توان تاثیر پاندمی کرونا را بر این موضوع نادیده گرفت. آموزش در گذشته مختص مدرسه، دانشگاه یا کلاس‌های آموزشی بود. به مرور با ایجاد قرنطینه سراسری، آموزش مدارس و دانشگاه‌ها شکل آنلاین به خود گرفتند. اما در این برهه، شکل دیگری از آموزش نیز ایجاد شد. آموزشی که در عین آفلاین بودن، آنلاین است! در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با این نوع آموزش آشنا شویم.

آموزش آنلاین فرآیند آموزش دیگران از طریق اینترنت است. می‌توان از روش‌های مختلفی مانند تماس تصویری یک به یک، تماس ویدیویی گروهی و وبینار استفاده کرد. اما نوع آموزش آنلاینی که مد نظر ماست، یک کلاس آموزشی است که در زمان دقیق یا برای یک دوره زمانی دقیق ضبط شده و در دسترس دانش‌آموزان قرار گرفته است. دانش‌آموزان تا زمانی که به اینترنت دسترسی دارند، می‌توانند ویدیوهای آموزشی را نگاه کنند یا دانلود کرده و بعدا به آن مشغول شوند. تفاوت این سیستم با تماس تصویری گروهی در این است که دانش‌آموز یا دانشجو، نیازی به تعامل در کلاس یا پاسخ به سوالات آموزگار ندارد.

بهترین چیز در مورد آموزش آنلاین این است که برای افراد زیادی در دسترس است. همانطور که الیوت ماسی، کارشناس آموزش، می‌گوید: «ما باید به جای اینکه مردم به یادگیری بپردازند، یادگیری را برای مردم به ارمغان بیاوریم.» آموزش آنلاین این کار را به زیبایی انجام می‌دهد. هر کسی که به اینترنت متصل است می‌تواند انواع ویدیوهای آموزشی را تماشا کند، یک زبان را از طریق ویدیوها یاد بگیرد، یا از طریق یک دوره ویدیویی آنلاین خود را آموزش دهد.

چرا آموزش آنلاین؟ حال، سوالی که پیش می‌آید این است که چرا آموزش آنلاین؟ ابتدا، آموزش آنلاین آزادی زیادی را فراهم می‌کند. اگر نمی‌خواهید، لازم نیست هر روز زود بیدار شوید. و اگر برای مراقبت از کودکان یا ملاقات با خانواده نیاز به مرخصی دارید، می‌توانید به سادگی برنامه خود را مطابق با نیازهای خود تنظیم کنید.

فیلیمو مدرسه دو پلتفرم رایج که ویدیوهای آموزش آنلاین را در زمینه‌های مختلفی منتشر می‌کنند، فیلیمو و نماوا هستند. این دو پلتفرم پس از گذشت مدت کوتاهی از قرنطینه سراسری، تصمیم گرفتند آموزش آنلاین را به خانه‌های دانش‌آموزان و حتی دانشجویان ببرند. فیلیمو مدرسه، همه چیز را مانند یک کلاس درس زنده و پویا طراحی کرده است تا دانش‌آموزان با اشتیاق بیشتر یاد بگیرند. سؤال‌های مفهومی نیز یکی از ابزارهای آموزشی است که درس خواندن را شیرین‌تر خواهد کرد و در فیلیمو مدرسه به این موضوع توجه شده است. اگر دوست دارید برای فرزند خود یک آموزش همراه با سرگرمی ایجاد کنید، فیلیمو مدرسه گزینه مناسبی است، لازم به ذکر است که با دریافت کد تخفیف فیلیمو، هزینه کم‌تری را برای اشتراک پرداخت خواهید کرد.

آموزش آنلاین کودکان با نماوا پلتفرم نماوا نیز با تهیه ویدیوهایی در زمینه‌های مختلف، قدمی در زمینه آموزش آنلاین برداشته است. این آموزش‌ها کمی با فیلیمو متفاوت هستند و مختص کودکان و در قالب کارتون یا انیمیشن هستند. از آموزش گام به گام نقاشی گرفته تا حل معما و سفرهای علمی. آموزش از طریق انیمیشن‌های جذاب یکی از روش‌های بسیار موثر در آموزش کودکان است. اگر دوست دارید فرزند دلبند شما با تماشای نماوا و انیمیشن‌های خلاقانه آموزش ببیند، با کد تخفیف نماوا می‌توانید اشتراک این پلتفرم را با هزینه کم‌تری دریافت کنید.

در پایان، اهمیت آموزش آنلاین چه به صورت کودکانه و با انیمیشن و چه به صورت جدی مختص دانش‌آموزان دبیرستانی را دست کم نگیرید. در ضمن با مراجعه به وبسایت موپُن می‌توانید از کدهای تخفیف تمامی فروشگاه‌ها و خدمات آنلاین بهره‌مند شوید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موپن

وبسایت موپُن ارائه دهنده انواع کد تخفیف برندها، فروشگها‌های آنلاین و خدمات اینترنتی می‌باشد شما در موپُن می‌توانید کد تخفیف اسنپ مارکت، کد تخفیف ازکی، کد تخفیف دیجی استایل، کد تخفیف دیجی کالا و… را کاملا رایگان دریافت کنید.

اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | رسانه‌ها