اطلاعات تماس
  • 091293*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107076546919183
در دسترس نیست

بهترین شامپو برای مو های رنگ شده

کد: 140107076546919183

، (اخبار رسمی): از موهای مشکی قدیمی خود خسته شده اید؟ خوب، تغییر همه چیز هرگز به این آسانی نبوده است. رنگ های جعبه ای، رنگ موی دائمی، اسپری های رنگ موی موقت.فقط راه های زیادی برای اضافه کردن رنگی به گیسوانتان وجود دارد! اما اگر واقعا صادق باشیم،

بهترین شامپو برای مو های رنگ شده
خرید مو

 رنگ کردن دائمی مو با مبارزات منحصر به فرد خود همراه است. فقط رنگ کردن موهایتان کافی نیست، نگهداری آن نیز به همان اندازه مهم است. هیچ کس دوست ندارد رنگ موهایش را خیلی زود از بین ببرد. بنابراین، حدس می‌زنم زمان آن رسیده است که به دنیای رنگ‌آمیزی مو بپردازیم و راه‌هایی برای ماندگار کردن آن کشف کنیم!

1. از شامپوی بدون سولفات استفاده کنید

اولین کاری که باید بعد از رنگ کردن موهایتان انجام دهید این است که شامپوی معمولی خود را دور بریزید و آن را با یک شامپوی محافظ رنگ بدون سولفات جایگزین کنید. شامپوهای بدون سولفات بسیار ملایم تر از شامپو های معمولی حاوی سولفات هستند. آنها نه تنها به حفظ رنگ مو کمک می کنند، بلکه تضمین می کنند که مو از روغن طبیعی خود پاک نمی شود.

2. هر روز موهای خود را نشویید

حالا، صرف اینکه شامپوی مناسبی دارید به این معنی نیست که شما یا موهایتان شکست ناپذیر هستید. حتی بهترین شامپوها برای موهای رنگ‌شده نیز محدودیت‌هایی دارند و مهم نیست که چقدر بخواهید، نمی‌توانید به روش‌های قدیمی شامپو کردن روزانه برگردید (اگر این کاری است که قبلا انجام می‌دادید). هر چه کمتر موهای رنگ شده خود را بشویید، بهتر است.

3. شامپوی خشک را آزمایش کنید

مراقبت از موهای رنگ شده آسان نیست. از یک طرف، شما نمی خواهید هر بار که دوش می گیرید، رنگ به آرامی از بین برود. از طرف دیگر، شما نمی توانید با موهای کثیف بیرون بیایید، درست است؟ خوب، چرا از شامپوی خشک استفاده نکنید؟ شامپوهای خشک یک گزینه عالی برای استفاده مجدد در بین شستشوها هستند. آنها به پاکسازی پوست سر شما کمک می کنند و بدون نیاز به گذراندن تمام مراحل معمول شستن، حالت دهنده، خشک کردن و تنظیم موهای زیبا به موهای شما ظاهری تازه می بخشند.

4. آن دوش های آب گرم را که خیلی دوست دارید کنار بگذارید

این کار سختی است که باید آن را رها کرد. ما میدانیم! اما مهم هم هست آب داغ تمایل دارد تا کوتیکول های موهای شما را باز کند. از طرف دیگر، دوش گرفتن با آب سرد باعث می شود که کوتیکول های شما به خوبی بسته شوند تا مطمئن شوید که رنگ شما از بین نمی رود.

5. ماسک مو بزنید

در پایان روز، رنگ کردن مو یک فرآیند شیمیایی است و گیسوان شما به تمام مواد مغذی لازم نیاز دارند. بنابراین، علاوه بر خرید شامپوی رنگ موی بدون سولفات، روی ماسک مو نیز سرمایه گذاری کنید و هفته ای یک بار از آن استفاده کنید. یک درمان ماسک مو خوب می تواند شما را راه درازی ببرد!

سوالات متداول در مورد حفظ موهای رنگ شده

1. آیا روغن نارگیل برای موهای رنگ شده خوب است؟

بله، روغن نارگیل برای موهای رنگ شده مفید است زیرا به عنوان یک مرطوب کننده عمل می کند. استفاده از روغن نارگیل روی موهای رنگ شده رنگ را از بین نمی برد. در عوض، آن را مرطوب می کند، آسیب را ترمیم می کند و رشد را تحریک می کند. می توانید یک ساعت قبل از شستن موها از روغن نارگیل استفاده کنید. همچنین می توانید آن را شب ها قبل از خواب بمالید، بگذارید یک شب بماند و سپس موهای رنگ شده خود را صبح بشویید.

2. اگر از شامپوی معمولی روی موهای رنگ شده استفاده کنید چه اتفاقی می افتد؟

شامپوهای معمولی معمولا حاوی سولفات و سایر مواد خشن موجود در آنها هستند. این مواد ممکن است رنگ را از موهای شما پاک کنند. شامپوهای معمولی همچنین ممکن است روغن های طبیعی را از بین ببرند و موهای شما را خشک و زبر کنند.

3. چگونه موهای رنگ شده را براق نگه دارید؟

استفاده از محصولات مراقبت از موی مناسب می تواند به حفظ موهای رنگ شده کمک کند. برای شروع، مطمئن شوید که شامپوی معمولی خود را با شامپوی رنگ موی بدون سولفات جایگزین کنید. شامپو را با یک نرم کننده مرطوب کننده بدون سولفات ترکیب کنید. همچنین سعی کنید هر هفته یک بار از ماسک مو استفاده کنید.

4. هر چند وقت یکبار باید موهای رنگ شده را بشویید؟

اگر می خواهید موهای رنگ شده شما دوام زیادی داشته باشد، سعی کنید تا حد امکان به ندرت آن ها را بشویید. شستشوی آن هر 2-3 روز یک بار ایده آل است. این به حفظ رنگ و روغن های طبیعی در رشته های موی  شما کمک می کند.

5. بهترین شامپوها برای محافظت از رنگ کدامند؟

تا به حال به این فکر کرده اید که چقدر جالب است که بتوانید رنگ موهایی که با آن متولد شده اید را تغییر دهید؟ این یک راه سرگرم کننده برای ادویه دادن به ظاهر یا تقویت رنگ طبیعی است. اما چگونه کار می کند؟ برای درک علم پشت درمان های رنگ مو، و نحوه عملکرد رنگ مو نیمه نیمه، نیمه و دائمی، دانستن تفاوت ها مهم است. رنگ موی نیمه دائمی، که معمولاً بسته به دفعات شامپو زدن چند هفته دوام می‌آورد، حاوی مولکول‌های رنگی است که بیرون موهای شما را می‌پوشاند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091293*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی