اطلاعات تماس
  • 091293*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110156908019183
در دسترس نیست

مراحل مراقبت از پوست

کد: 140110156908019183

، (اخبار رسمی): مراحل مراقبت از پوست می تواند تا حدودی برای افراد گیج کننده و سخت باشد و بسیاری از افراد روتین پوستی متفاوتی دارند و هرکدام از محصولات متفاوتی استفاده می کنند.

مراحل مراقبت از پوست
خرید لوازم آرایشی اصل

جالب است بدانید اکثر افراد روتین پوستی اشتباهی دارند و نمی دانند دقیقا به چه علت این کارها را انجام می دهند، حتی اطلاعاتی نیز بابت اصلاح آن ندارند. اولین قدم برای انجام یک روتین درست این است که نوع پوست خود را بشناسید و بدانید که از کدام محصولات باید برای پوست خود استفاده کنید. استفاده از محصولات پوستی نادرست نه تنها سودی برای شما ندارد بلکه به مرور زمان باعث ایجاد مشکلات و آسیب هایی به پوست شما می شود. در ادامه به مراحل مراقبت از پوست می پردازیم تا به شما در خرید لوازم آرایشی اصل کمک کننده باشد.

روتین پوستی چیست؟

پوست یکی از حساس ترین اندام بدن می باشد که در معرض آلودگی ها و آسیب ها می باشد. باید در جهت نگهداری پوست نسبت به داشتن یک روتین پوستی مناسب باید اقدامات لازم را داشته باشید و بدانید داشتن یک پوست شفاف و زیبا نیازمند رسیدگی است. همه افراد با هرنوع پوستی که دارند باید روتین پوستی مناسب خود را داشته باشند و باید به صورت مداوم روتین خود را تکرار کنند تا اثرگذاری آن را متوجه شوند. هدف از روتین مراقبتی پوست دربرابر آلودگی ها می باشد امروزه آلودگی محیط زیست بسیار زیاد است و آسیب بسیار زیادی به پوست صورت می زنند. علاوه بر روتین پوستی، می توانید از ماسک های دوره ای برای ترمیم و تغذیه پوست خود استفاده کنید.

ترتیب مراحل روتین و شروع آن

ترتیب مراحل مراقبت از پوست در روز و شب متفاوت می باشد و شما باید بدانید از کدام محصولات در چه زمانی استفاده کنید. در روز شما باید به ترتیب از پاک کننده پوست، تونر، سرم صورت، کرم دور چشم، درمانگر، مرطوب کننده، روغن و ضد آفتاب استفاده کنید. در شب مراحل روتین پوستی تا قسمت مرطوب کننده مشابه روز می باشد اما بعد از آن به جای روغن پوستی از رتینول استفاده کنید و به جای ضدآفتاب نیز روغن پوست را روی صورت خود ماساژ دهید. شما لازم نیست از تمام 8 مرحله ای که گفتیم برای پوست خود استفاده کنید، این یک روتین پوستی بسیار کامل می باشد. به صورت ساده هر روتین پوستی شامل سه مرحله کلی می باشد و شما باید آن را رعایت کنید که شامل پاک کننده، مرطوب کننده و ضدآفتاب می باشد. همچنین امکان دارد پوست شما به مرحله ای از آن اصلا نیازی نداشته باشد و استفاده از آن برای پوست شما ضرورتی نداشته باشد. پس در خرید لوازم آرایشی اصل ابتدا نوع پوست خود را بدانید سپس اقدام به خرید نمایید. با خرید لوازم آرایشی اصل از فروشگاه اینترنتی بای همراز خیالتان بابت کیفیت و اصالت کالا راحت می باشد.

پاک کننده ها؛ مرحله اول روتین پوستی

اولین مرحله ای که در روتین پوستی همه پوست ها وجود دارد، استفاده از پاک کننده مناسب می باشد. پوست صورت شما قبل از آرایش باید از هرگونه آلودگی پاک شود و استفاده از پاک کننده ها باعث می شوند که پوست صورتتان آماده آرایش و یا روتین های بعدی باشند. شما در این مرحله می توانید از مواد متفاوتی استفاده کنید که می تواند باتوجه به نوع پوست شما متفاوت باشد. بهترین گزینه برای پاکسازی صورت در این مرحله استفاده از روغن های پاک کننده صورت است که علاوه بر پاک کنندگی، پوست شما را نرم و تازه می کنند. اگر پوست شما مستعد جوش می باشد بعد از این مرحله پوست خود را با یک شوینده ملایم شستشو دهید تا چربی اضافی از روغن روی پوست شما باقی نماند. میسلار واترها نیز از جمله محصولات پوستی هستند که در این مرحله می توانید برای پاکسازی صورت خود استفاده کنید و مطمئن باشید که تمام آلودگی های پوست شما با استفاده از این محصول پاکسازی می شوند.

تونر دومین مرحله در روتین پوستی

تونرهایی که امروزه مورد استفاده بانوان قرار می گیرد همگی از ترکیبات ملایم و آبرسان ساخته شده اند که در ترمیم پوست بسیار کاربرد دارند. اگر پوستی دارید که مدام جوش می زند و مستعد آکنه می باشد استفاده از تونر را فراموش نکنید زیرا این محصول به عنوان یک لایه بردار نیز عمل می کند. پوست شما بعد از استفاده از تونر همچنان سبک می باشد و نباید بعد از استفاده از این محصول سنگینی روی پوست خود احساس کنید. تونرها انواع متفاوتی دارند و مانند خرید لوازم آرایشی باید برای خرید این محصول نیز به کارایی آن و نوع پوست خود دقت داشته باشید. به عنوان مثال اگر دارای پوست خشکی هستید به دنبال تونر حاوی آلفا هیدروکسی اسید باشید و اگر پوست مستعد جوش و چربی دارید از تونرهایی حاوی بتا هیدروکسی اسید استفاده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091293*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی