اطلاعات تماس
  • 021885*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108086797120630
در دسترس نیست

خرید دستگاه گشت زنی

خرید دستگاه گشت و نگهبانی

کد: 140108086797120630

، تهران , (اخبار رسمی): هنگام خرید دستگاه گشت و نگهبانی باید به این نکته توجه نمایید که شما چند نگهبان دارید و چه تعداد مکان برای گشت زنی موجود دارد . فارسی بودن نرم افزار ، سبک وقابل حمل بودن دستگاه، هم‌چنین ماژول‌های به کار رفته در دستگاه مانند سنسور اثر انگشت و خدمات پشتیبانی و پس از فروش از نکاتی هستند.

خرید دستگاه گشت و نگهبانی
خرید دستگاه گشت و نگهبانی | قیمت دستگاه گشت و نگهبانی | بهترین دستگاه گشت و نگهابانی

برای انتخاب یک دستگاه با کیفیت و مناسب باید به ظرفیت دستگاه، امکانات و قابلیت‌های نرم افزار، مشخصات فنی و طول عمر باتری، استاندارد فیزیکی یا میزان دوام دستگاه در برای آب و گرد و غبار و ... توجه نمود.

خرید دستگاه گشت و نگهبانی 

نگهبانان باید طبق رویه‌های تعیین شده، فرآیند گشت زنی را انجام دهند و تمام قسمت‌های مهم یک مجموعه را تحت پوشش قرار دهند. شخصی که مسئول پیاده سازی برنامه امنیتی است، یک مسیر گشت زنی طراحی می‌کند و این مسیر شامل توقف در نقاطی مهمی است، که نگهبانان باید با دقت بسیار بالایی آن نقاط را مورد بررسی قرار دهند.

گاهی اوقات در مواقعی که دسترسی به بخش‌های خاصی از یک مسیر دشوار باشد یا نیاز به بالا رفتن از تعداد زیادی پله باشد، ممکن است، پرسنل امنیتی به درستی وظایف خود را انجام ندهند و آن‌ها را پشت گوش بیندازند. در این شرایط ممکن است نگهبانان تمایل داشته باشند تا بخشی از وظایف خود را نادیده بگیرند و به آن بی توجی کنند. این امر ممکن است، که صدمات جبران ناپذیری را به مجموعه وارد کند. استفاده از این دستگاه‌ها یکی از راه حل‌های موجود برای این دسته از مشکلات می‌باشد. این سیستم‌ها فعالیت نگهبانان را به طور کامل رصد می‌کنند و خیال ما را از انجام درست فرآیند گشت زنی راحت می‌کند.

جهت خرید دستگاه گشت و نگهبانی به چه مواردی باید دقت نماییم ؟

  1. دوام و قدرت باطری 
  2. مقاوم بودن در برابر ضربه 
  3. داشتن استاندارد IP(ضدآب و گرد و خاک )
  4. سبک و قابل حمل بودم 
  5. انجام تخلیه اطلاعات به راحتی انجام گردد
  6. داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش 

برای انتخاب یک دستگاه با کیفیت و مناسب باید به ظرفیت دستگاه، امکانات و قابلیت‌های نرم افزار، مشخصات فنی و طول عمر باتری، استاندارد فیزیکی یا میزان دوام دستگاه در برای آب و گرد و غبار و ... توجه نمود. هم‌چنین ماژول‌های به کار رفته در دستگاه مانند سنسور اثر انگشت و خدمات پشتیبانی و پس از فروش از نکاتی هستند، که باید به آن‌ها توجه کنید.

جهت خرید دستگاه گشت و نگهبانی می‌توانید با شرکت سیمرغ پارسیان شریف تماس حاصل نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021885*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید