کد: 140109066841121872
در دسترس نیست

نمایش طیف گسترده‌ای از محصولات ظریف مصور در نمایشگاه بین‌المللی رنگ و رزین

کد: 140109066841121872

، اصفهان , (اخبار رسمی): رزین پلیمر با تجربه بیش از دو دهه تولید رزین با استفاده از تکنولوژی متناسب با نیازهای بازار، محصولات هموپلیمر و کوپلیمر خود را برای حوزه‌های مختلف مانند صنعت نساجی، فرش و موکت، صنعت ساختمان، صنعت کفش، صنعت رنگ و... به بازار عرضه می‌کند.

نمایش طیف گسترده‌ای از محصولات ظریف مصور در نمایشگاه بین‌المللی رنگ و رزین
نمایش طیف گسترده‌ای از محصولات ظریف مصور در نمایشگاه بین‌المللی رنگ و رزین

علاقمندان به بازدید از غرفه شرکت رزین پلیمر در نمایشگاه رنگ، رزین و پوشش‌های صنعتی می‌توانند از ساعت 8 تا 16 روزهای 9 تا 12 آذرماه به نمایشگاه بین‌المللی تهران، سالن 6، غرفه شماره 20 مراجعه کنند.

گروه تولیدی صنعتی ظریف مصور، تولیدکننده مواد اولیه صنعتی و نساجی با حضور در بیست و دومین نمایشگاه رنگ، رزین، پوشش‌های صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری، به ارائه و نمایش طیف گسترده‌ای از محصولات خود می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی گروه تولیدی صنعتی ظریف مصور، این نمایشگاه طی روزهای 9 تا 12 آذرماه 1401 در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و شرکت‌ها و برندهای مطرحی از سراسر کشور و همچنین از کشورهای مختلف را گرد هم جمع خواهد کرد.

حضور بیش از 260 شرکت در این نمایشگاه قطعی شده و شرکت رزین پلیمر نیز به نمایندگی از گروه تولیدی صنعتی ظریف مصور در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

رزین پلیمر با تجربه بیش از دو دهه تولید رزین با استفاده از تکنولوژی متناسب با نیازهای بازار، محصولات هموپلیمر و کوپلیمر خود را برای حوزه‌های مختلف مانند صنعت نساجی، فرش و موکت، صنعت ساختمان، صنعت کفش، صنعت رنگ و... به بازار عرضه می‌کند.

این شرکت در بیست و دومین نمایشگاه رنگ، رزین و پوشش‌های صنعتی به ارائه هموپلیمرهای پلی‌وینیل استات، کوپلیمرهای وینیل اکریلات، کوپلیمرهای استایرن اکریلات، و کوپلیمرهای اکریلیک خالص اقدام می‌کند.

یکی از اصلی‌ترین فعالیت‌های شرکت رزین پلیمر در این نمایشگاه، ارائه مشاوره‌های تخصصی به متخصصان، کارشناسان، فعالان و علاقمندان صنایع مختلف خواهد بود تا بهترین انتخاب را در تهیه مواد اولیه مورد نیاز خود داشته باشند.

علاقمندان به بازدید از غرفه شرکت رزین پلیمر در بیست و دومین نمایشگاه رنگ، رزین و پوشش‌های صنعتی می‌توانند از ساعت 8 تا 16 روزهای 9 تا 12 آذرماه به نمایشگاه بین‌المللی تهران، سالن 6، غرفه شماره 20 مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه تولیدی صنعتی ظریف مصور

گروه تولیدی صنعتی ظریف مصور در سال 1363 فعالیت خود را آغاز کرد. مجموعه کارخانجات این گروه، در شهرک صنعتی بروجن مستقر شده و در حال فعالیت هستند. این مجموعه صنعتی در ابتدای فعالیت، با ظرفیتی بالغ بر پنج میلیون مترمربع موکت، جایگاه خود را به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان موکت در ایران و خاورمیانه تثبیت کرد. در شرایط کنونی، ظرفیت تولید موکت در گروه تولیدی صنعتی ظریف مصور به 50 میلیون مترمربع رسیده است. وجود تفکر توسعه در این مجموعه صنعتی سبب شد تا گروه ظریف مصور شرایط تولید مواد اولیه را نیز در مجموعه کارخانجات خود فراهم آورد. این مجموعه صنعتی در شرایط فعلی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مواد اولیه مرتبط با صنعت نساجی و پلیمر در سطح کشور به شمار می‌رود. تولیدات این مجموعه شامل انواع نخ، الیاف، مستربچ، چسب هموپلیمر پلی وینیل استات، چسب لاتکس XSBR، روغن نساجی، ژئوتکستایل، ژئوممبران و کفپوش مشتریان زیادی در بازارهای داخلی و خارجی پیدا کرده است.

منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار