اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109286880821904
در دسترس نیست

مزیت استفاده از چسب بتن ، رنگ خانه

کد: 140109286880821904

، تهران , (اخبار رسمی): مراحل رنگ خانه ، درب حیاط ، اتاق خواب و آموزش استفاده از چسب بتن

کاربرد چسب بتن

چسب بتن پلیمر امولوسیونی است که مقاومت کششی، خمشی و دوام بتن را افزایش می دهد. ولی مهمترین خاصیت چسب بتن افزایش چسبندگی بتن است. چسب بتن از افزودنی های بتن است که امروزه در صنعت ساختمان کاربرد فراوانی یافته است اغلب این چسب های بتن بدون نیاز به افزودن آب، کاملاً هموژن بوده و مقاومت کششی، خمشی و همچنین دوام بتن، گچ و آهک را بالا می برند. مهمترین خاصیت چسب بتن، افزایش چسبندگی بتن است.

کاربرد اصلی چسب بتن، در پروژه های تعمیراتی است، زیرا میزان چسبندگی بتن به سطح قدیمی را به مقدار قابل توجهی افزایش می دهد. اگر سازه های بتنی دچار آسیب دیدگی سطحی و عمقی شده باشند با چسب بتن می توان آنها را ترمیم نمود. این ویژگی چسب بتن، هنگام نما سازی رنگ ساختمانی بر روی بتن قدیمی نیز کاربرد دارد. چسب بتن از نفوذ آب جلوگیری کرده و از این جهت برای آب بندی بتن بکار می رود. برای آب بند کردن منابع، استخر های بتنی، ترمیم آسیب دیدگی کانالهای آب، کف سالنهای صنعتی، باند فرودگاهها، سدها، پایه پل ها و ستونها می توان از چسب بتن استفاده کرد.

قیمت رنگ آمیزی درب حیاط  و طریقه رنگ آمیزی آن

با توجه به حجم رنگ آمیزی درب حیاط، قیمت رنگ آمیزی درب حیاط متفاوت است. از آن جایی که رنگ آمیزی درب حیاط در زیبایی ساختمان موثر است، طریقه رنگ آمیزی آن را به خوبی یاد بگیرید. بر اساس سلیقه های مختلف می توان از رنگ های متنوع برای رنگ آمیزی درب حیاط استفاده کرد. برای رنگ آمیزی درب حیاط به چند وسیله و ابزار احتیاج دارید. در ادامه ابزار های لازم برای رنگ آمیزی درب حیاط را معرفی می کنیم. رنگ روغنی یکی از فاکتورهای لازم است. این رنگ قابلیت پایداری در شرایط مختلف جوی، تابش آفتاب و بارش باران را دارد. استحکام این پوشش رنگی در برابر سایر رنگ ها بیش تر است.

ابزار دیگر برای رنگ آمیزی درب حیاط، ضد زنگ است. قبل از آغاز رنگ آمیزی اصلی، از ضد زنگ به عنوان پوشش محافظ استفاده می کنیم. استفاده از این پوشش باعث جلوگیری از آسیب به در ها می شود. با توجه به این که در های حیاط بیش تر در معرض رطوبت هستند، این پوشش از آن ها حفاظت می کند. تینر ابزار دیگر برای رنگ آمیزی درب حیاط است. از این ماده برای رقیق کردن ضد زنگ و رنگ استفاده می شود. در برخی از موارد به جای این ماده، از بنزین استفاده می شود.
برای ساخت رنگ یکدست و منسجم، باید از همزن رنگ استفاده کنیم. رنگ آمیزی درب حیاط با استفاده از ابزار های استاندارد، آسان تر است. از جمله ابزار های دیگر، سینی رنگ و غلطک است. برای اجرا کردن  یکنواخت رنگ روی در، باید از این وسایل کمک گرفت.

رنگ آمیزی اتاق خواب

قبل از شروع مراحل رنگ آمیزی اتاق خواب، باید موارد مختلف که در رنگ آمیزی اتاق خواب نقش دارند را ارزیابی کنید. یکی از عوامل تاثیر گذار در رنگ آمیزی اتاق خواب، سایه رنگ اتاق است. خیلی از افراد تمایل دارند که بعد از رنگ آمیزی، روی لایه رنگ از سایه استفاده کنند. سایه باعث می شود غلظت رنگ در برخی نقاط زیاد و در برخی نقاط کم شود. اگر اتاق خوابی که قرار است رنگ کنید مساحت کمی دارد، سایه های ملایم استفاده کنید. این کار باعث می شود فضا بزرگ تر دیده شود. برای اتاق های بزرگ تر می توانید از سایه های غلیظ استفاده کنید، این سایه ها فضای اتاق را شیک می کنند.

رنگ خانه و رنگ دیواری

رنگ خانه و رنگ دیواری، از موارد مهمی هستند که هنگام بازسازی ساختمان باید به آن توجه شود.  رنگ خانه و رنگ دیواری  اگر به طور اصولی اجرایی شوند، تاثیر زیادی در کاهش هزینه و زیبایی منزل خواهند داشت. رنگ آمیزی خانه باید مطابق با دستورالعمل‌ های استاندارد باشد.

اگر خودتان بخواهید رنگ خانه و رنگ دیواری را اجرا کنید، باید سختی ها و مشکلات آن را هم در نظر بگیرید. برای رنگ آمیزی خانه به وسایل مناسب احتیاج دارید. برای این که سقف را هم رنگ آمیزی کنید باید از نردبان محکمی استفاده کنید.

یکی از مشکلات که هنگام‌ اجرای رنگ خانه با آن روبه رو هستید، مواد شیمیایی مضر در رنگ است. با این وجود هم چنان می توانید رنگ دیواری را خودتان روی دیوار اجرا کنید.
برای کم کردن مشکلات  اجرای رنگ خانه، از ابتدا وسایل مورد نیاز را تهیه کنید. برای مثال برای حفاظت از دست ها و دستگاه تنفسی خود، ماسک و دستکش آماده کنید. در طول رنگ آمیزی شما در معرض انواع مواد شیمیایی قرار خواهید گرفت. با استفاده از ماسک و دستکش خطرات ناشی از این مواد را تا حدودی کاهش می دهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نیوکالر

رنگ ساختمانی نیوکالر شرکت نو رنگ پوشش در راستای رسیدن به دو هدف اصلی خود یعنی حذف رنگهای مضر پایه حلال و جایگزینی رنگهای آب پایه و سازگار با شرایط آب و هوای کشور و نیز راه اندازی سیستم ترکیب رنگ های ساختمانی به صورت کامپیوتری با انتقال تکنولوژی و دانش فنی از دو شرکت thecno plan آلمان و cps color هلند اولین مرکز تولید رنگهای اکریلیک کامپیوتری در بازار رنگ را تاسیس نمود.ترکیب و ساخت رنگ به صورت سنتی و دستی ، با افزودن و کاستن رنگ سفید و چند رنگ اصلی انجام می گرفت که مهمترین نقص آن روش , تکرار ناپذیری و محدودیت تنوع رنگ است با تاسیس سیستم رنگ ساختمانی برای اولین بار در سال 2000 میلادی بستری برای ساخت بیش از بیست هزار رنگ در ایران فراهم گردید.نو رنگ با بهره گیری از مهندسین متخصص همواره درجه کیفی محصولات خود را پیش از بسته بندی کنترل میکند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان