اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110106899722111
در دسترس نیست

محبوب‌ترین ترند جواهرات سال 2022 چه بود؟

کد: 140110106899722111

، (اخبار رسمی): جواهرات و زیورآلات با اینکه از نظر ظاهری به نسبت سایر اجزای تشکیل دهده استایل کوچک‌تر هستند، اما تاثیر بسزایی در جذابیت ظاهرتان خواهند داشت.

محبوب‌ترین ترند جواهرات سال 2022 چه بود؟
محبوب‌ترین ترند جواهرات سال 2022 چه بود؟
محبوب‌ترین ترند جواهرات سال 2022 چه بود؟
محبوب‌ترین ترند جواهرات سال 2022 چه بود؟
محبوب‌ترین ترند جواهرات سال 2022 چه بود؟
محبوب‌ترین ترند جواهرات سال 2022 چه بود؟

کسانی که به دنیای مد و فشن علاقه دارند، حوزه طلا و جواهر را نیز جزء جدایی ناپذیر آن در نظر می‌گیرند و پیوسته پیگیر گزارش‌ها و مطالب مربوط به آشنایی با زیورآلات ترند فصل، سال و .. هستند تا استایل خود را با استفاده از این جواهرات به روز، تکمیل کنند. در این مطلب محبوب‌ترین زیورآلات و جواهرات سال 2022 را بررسی می‌کنیم تا در انتخاب اکسسوری‌های‌تان راحت باشید و برای خرید خود ایده بگیرید.

ترند جواهرات 2022از چه الگویی پیروی می کنند؟

اغلب طراحان طلا و جواهر در سال 2022 به دنبال ترکیب انواع سبک‌های طلا و جواهر و ساخت استایل‌های خاص و بدون تکرار هستند. آن‌ها معتقدند که هنر لایه بندی هنوز در دنیای جواهرات غالب بوده و اگر از ترکیب فلزات، رنگ‌ها و برندها نترسید، ظاهری منحصر به فرد خواهید داشت. با درنظر گرفتن این رویکرد می‌توان گفت، استفاده از طلا و جواهرات به صورت ترکیبی و لایه لایه یکی از ترندهای سال 2022 است.

ترند بعدی که خیلی چشمگیر بوده است، استفاده از سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی رنگارنگ در زیورآلات به خصوص به صورت تکی است. بطور مثال چوکرهایی که سنگی مانند، یاقوت کبود روی آن‌ها کار شده یکی از سبک‌های ترند 2022 محسوب می‌شوند.

استفاده از زیورآلات درشت و بزرگ و با زنجیرهای ضخیم نیز از جمله ترندهای مطرح به حساب می‌آیند. همچنین امسال طلای رزگلد و فلزات با متریال‌های مختلف، به عنوان پایه طلا و جواهرات، نیز بسیار مورد توجه بوده‌اند، مخصوصا جواهراتی با رنگ‌های خاص‌تر مانند یاقوت کبود و سنگ آمیتیست روی رزگلد بسیار زیبا و منحصر به فرد خواهند بود.

برای ایجاد مدل‌هایی که بین سبک‌های جسورانه و مینیمال تعادل ایجاد می‌کنند، باید از طریق ترکیب سبک‌ها، به کار بردن زنجیرهایی با رنگ و جنس مختلف، استفاده از سنگ‌های گوناگون و ... اقدام کرد.

محبوب‌ترین جواهرات و زیورآلات ترند 2022

از گذشته تا به امروز همواره انسان به دنبال زیبایی و افزایش جذابیت ظاهری خود بوده و هست و یکی از راه‌های درخشش بیشتر استفاده از جواهرات و زیورآلات ترند و مد روز است. افراد می‌توانند با کمی خلاقیت و ذوق لباس‌های ساده و معمولی خود را با استفاده از جواهرات و زیورآلاتی مانند گوشواره طلا جدید و ظریف ، گردنبند چند لایه و ... جذاب‎تر و شیک‎تر کنند.

صنعت طلا و جواهر نیز مانند اجزای مختلف استایل در صنعت مد و فشن هر ساله دست خوش تغییر و تحول شده و مدل‌های مختلف و متنوعی به بازار ارائه می‌دهد. گاهی این مدل‌ها مورد استقبال گسترده‌ای قرار می‌گیرند، و گاهی نیز تنها برای عده کمی جذابیت دارند. در ادامه به معرفی ترند جواهرات سال 2022 می‌پردازیم.

سنگ‌های رنگی

یکی از آیتم‌های جذابی که در سال 2022 ترند شده جواهرات و زیورآلات با سنگ‌های رنگی است. بهترین ویژگی استفاده از جواهراتی که در آن‌ها از سنگ‌های مختلف استفاده شده، این است که به راحتی با استایل‌های مختلف ست می‌شود. در این بین بیشتر ازهمه، سنگ‌های سرخ یاقوتی با رنگ بسیار جذاب شان جلوه زیبایی به انواع و اقسام حلقه‎های نامزدی و زیورآلاتی در آن‌ها بکار رفته‌اند، داده‌اند. استفاده از این سنگ‌های رنگارنگ جذاب در ترند سال 2022 بهترین تنوع را در استایل‌ها ایجاد کرده است.

ترند گردنبند

گردنبند‌های زنانه همواره باارزش‌ترین و کاربردی‌ترین زیورآلات در استایل بانوان هستند که زیبایی آن‌ها را دو صد چندان می‌کنند. در ترند امسال گردنبند‌هایی با گوی‌های کوچک و بزرگ وجود داشتند که در طراحی بسیاری از برند‌های مطرح هم دیده شده بود.

از دیگر ترندهای این حوزه می‌توان به گردنبندهای چوکر اشاره کرد که در انواع و اقسام مدل‌ها و جنس‌های مختلف وجود داشتند و حجم زیادی از بازار را به خوداختصاص داده‌اند. همچنین گردنبند و زنجیرهای چند لایه که چند سالی است در دنیای مد جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده‌اند، همچنان در ترند 2022 نیز در لیست محبوب‌ترین‌ها قرار دارند.

ترند انگشتر طلا 2022

استفاده از سنگ‌های رنگی در طراحی انگشترهای 2022 یکی از طراحی‌های خاص این حوزه می‌باشند. در واقع وجود المان‌های رنگی در انگشتر و همچنین استفاده از مروارید به صورت تکی روی حلقه نامزدی از جمله مدل‌های ترند انگشتر 2022 محسوب می‌گردند.

ترند گوشواره طلا

گوشواره‌ها یکی از اصلی‌ترین لوازم جانبی دختران و بانوان در زمینه جواهرات و زیورآلات به شمار می‌آیند.Gold earring، این اکسسوری‌های زیبا با دنیای متنوعی که دارند در رنگبندی‌های به خصوص و اشکال متفاوت توانسته‌اند پاسخگوی تمام نظرات و سلیقه‌ها باشند. از مدل‌های ترند گوشواره 2022 می‌توان به نمونه‌های زیر اشاره کرد:

دستبند ترند 2022

در مورد ترند دستبند 2022 باید گفت که دستبند‌های طلای بزرگ و دارای بافت درشت از جمله زیورآلاتی بودند که خیلی مورد استقابل قرار گرفتند. همچنین استفاده از سنگ‌های رنگی به صورت ردیفی یا موازی بر روی دستبند‌ها نیز یکی دیگراز سبک‌های ترند شده در دستبند طلا است.

کلام آخر

اگر بخواهیم در یک جمله ترند جواهرات 2022 را بیان کنیم، باید بگوئیم. جواهراتی با زرق و برق زیاد و سایز بزرگ که با استفاده از متریال مختلف و با کمک سنگ‌های رنگی، می‌توانند یک استایل فوق‌العاده جذاب را برای شما رقم بزنند.

با وجودی که این جواهرات و زیورآلات با اغراق زیادی همراه هستند، اما توانستند در بین مخاطبان جایگاه ویژه‌ای برای خود پیدا کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سلامت و زیبایی | مد و لباس