اطلاعات تماس
  • 021427*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110126903622105
در دسترس نیست

کمپین جام جهانی آنر

در فینال جام جهانی، شما هم برنده باشید!

کد: 140110126903622105

، (اخبار رسمی): برند برجسته و موفق آنر که در سال 2022 عملکرد بسیار خوبی در بازار موبایل داشته، کمپین های خلاقانه ای به سرانجام رسانده تا مخاطب را بر موج انگیزه ها سوار کند و زندگی آسوده تری با گوشی های بسیار با کیفیت خود به وی بدهد.

در فینال جام جهانی، شما هم برنده باشید!
HONOR 70 Plus world cup
در فینال جام جهانی، شما هم برنده باشید!
HONOR 70

در فینال جام جهانی، شما هم برنده باشید!

برند برجسته و موفق آنر که در سال 2022 عملکرد بسیار خوبی در بازار موبایل داشته، کمپین ­های خلاقانه ­ای به سرانجام رسانده تا مخاطب را بر موج انگیزه ­ها سوار کند و زندگی آسوده­ ری با گوشی­ های بسیار با کیفیت خود به وی بدهد.

برند آنر با برگزاری چنین کمپین موفقی گویا به خوبی خود نیز در جشنواره­ی برندها هم پیروز، هم سرشناس و هم پیشرو نمایان شده­ است.

جشنواره ­ها همیشه از موثرترین راه ­ها برای ایجاد بهترین ارتباط با مخاطب و خلق فضایی سرگرم ­کننده هستند. طراحی یک لندینگ پیج جذاب که توانایی جذب و درگیر کردن مخاطب را داشته باشد، از راهکارهای کلیدی و موفقیت ­آمیز مارکتینگی خواهد بود چراکه عملکرد موفق یک لندیگ پیج برای کمپین مدنظر بازدیدکننده ­های زیادی به همراه دارد.

لندینگ پیج جام جهانی تا به امروز یکی از نمونه های موفق جشنواره­ های جام جهانی و از پربازده ­­ترین­ وبسایت ­ها برای یک جشنواره(در بازه کمتر از 20 روز) با جایزه ­های ارزنده و محبوب بوده است. این جشنواره توسط مدیاپردازش طراحی شده­ است که یکی از بزرگ ترین واردکننده ­های موبایل و لوازم دیجیتال در سراسر کشور است و آوازه خدمات گارنتی آن در بازار موبایل ایران طنین ­انداز شده است.

این پروژه موفق با نتایج خیره­ کننده­ای توجه ­ها را جلب کرد؛ خوشایند است تا نتایج دلپذیر را با همدیگر بررسی کنیم:

  • تعداد 54900 نفر بازدیدکننده واقعی از لندینگ پیج!
  • این یک رخداد فراتر از حد انتظار برای سازمان بوده است و بمبی از awareness را برای سازمان به ارمغان آورده که در تماس های متعدد با شرکت مبنی بر درخواست خرید موبایل HONOR 70 شاهد آن هستیم.
  • تعداد 6400  نفر آمار تعداد افرادیست که در لندیگ پیج ما ثبت نام کرده ­اند.

به علاوه مدیاپردازش، ازآنجا که همواره به اخلاقیات متعهد بوده، جوایز نفیس از پیش مقدر شده را به قید قرعه به 2 نفر از شرکت کنندگان در ثبت نام وبسایت تقدیم کرد و خانم ها فاطمه ارجمندی پور از کرمان و معصومه مرتضوی از مشهد، هم‌زمان با فینال جام جهانی، برنده یکی از قدرتمند‌ترین پرچم‌داران صنعت تلفن همراه شدند. برای این کمپین تعداد 2 دستگاه گوشی موبایل آنر مدل HONOR70 به عنوان بالاترین مدل موجود از برند آنر در بازار ایران در نظر گرفته شده بود.

گوشی آنر 70 در سال 2022 موفق به کسب لقب بهترین و ارزشمندترین گوشی برای خرید از موسسه EISA شد؛ همچنین جالب است بدانید که این محصول برای اولین بار توسط شرکت مدیاپردازش وارد کشور گردید.

 دوربینی قدرتمند با لنز سه‌گانه، نمایشگری با کیفیت خیره‌کننده، باتری کارآمد، هارمونی خوشایند طراحی و پردازنده توانمند این گوشی، از ویژگی‌هایی هستند که HONOR 70 را برای متخصصان EISA از سایر پرچمداران متمایز کرد.

 آنر 70 محصولی پرطرفدار از برندی نام‌آشناست، که ویژگی‌های منحصربه‌فردش آن را از سایر رقبا متمایز می‌کند. باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپری، صفحه نمایش OLED، دوربین دوگانه با قابلیت ثبت تصاویری خیره‌کننده و طراحی بی‌نقص HONOR 70 تنها تعدادی از ویژگی‌هایی هستند که HONOR 70 را شایسته دریافت جایزه بین‌المللی  Best Buy Smartphone سال ۲۰۲۳-۲۰۲۲ کرده‌اند.

گوشی­­ های هوشمند آنر را می­ توانید با گارانتی 18 ماهه مدیاپردازش از تمامی فروشگاه­ های آنلاین و یا مراکز خرید موبایل در سراسر کشور تهیه کنید. مدیاپردازش، ارائه ­دهنده­ شناخته شده ­ترین و معتبرترین گارانتی تلفن همراه، همواره پاسخگوی سوالات شما خواهد بود. برای آگاهی از خدمات ما با شماره 42940-021 تماس حاصل نمایید.

 به امید پیشرفت­ های بیشتر و خرسندی چندین برابر مشتریان آنر

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021427*****
[نمایش اطلاعات]