اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110216917922150
در دسترس نیست

اگر تریدر هستید اینجا جای شما خالیست

با تریدینگ هاوس آشنا شوید؛ اولین شبکه اجتماعی تخصصی تریدر ها

کد: 140110216917922150

، (اخبار رسمی): تریدینگ هاوس (Trading House)، اولین شبکه اجتماعی تخصصی تریدر ها در ایران است، با هدف گردآوری تریدر های ایران در یک پلتفرم واحد

با تریدینگ هاوس آشنا شوید؛ اولین شبکه اجتماعی تخصصی تریدر ها
آشنایی با تریدینگ هاوس اولین شبکه اجتماعی تریدر ها در ایران

شبکه اجتماعی تریدینگ هاوس، اولین پلتفرم جامع تخصصی ترید و سرمایه‌گذاری در ایران است که شامل بخش‌های متنوعی برای تسهیل فعالیت در بازارهای مالی مختلفی همچون بورس، ارز دیجیتال و فارکس می‌شود.

حوزه سرمایه‌گذاری و ترید در سال‌های اخیر، طرفداران بسیار زیادی در ایران پیدا کرده اما نبود یک پلتفرم اجتماعی واحد، همه‌جانبه و تخصصی در ایران، فعالیت در این حرفه پردرآمد را تا حدی دشوارتر از چیزی که هست، کرده بود. اما حالا، جمعی از متخصصین حوزه ترید و برنامه‌نویسی گرد هم آمدند تا با هدف تسهیل گردش آزاد اطلاعات بین تریدرها و تبادل دانش و تجربه آن‌ها، یک شبکه اجتماعی تخصصی را برای جامعه تریدرهای ایران خلق کرده و نام تریدینگ هاوس (Trading House) را برای آن برگزینند.

تریدینگ هاوس چیست؟

شبکه اجتماعی تریدینگ هاوس، اولین پلتفرم جامع تخصصی ترید و سرمایه‌گذاری در ایران است. این پلتفرم شامل بخش‌ها و ابزارهای متنوعی برای تسهیل فعالیت در بازارهای مالی مختلفی همچون بورس ایران و جهان، ارز دیجیتال و فارکس می‌شود.

Trading House تمام ابزارها و ویژگی‌های یک شبکه اجتماعی را به کاربر ارائه می‌کند؛ با این تفاوت که حیطه تخصصی فعالیت آن در حوزه معامله‌گری (ترید) و سرمایه‌گذاری است. همانطور که می‌دانید، سرمایه‌گذاری و ترید برای حفظ ارزش سرمایه و ایجاد منبع درآمدی مطمئن و بزرگ، این روزها به یکی از الزامات هر فردی که قصد محافظت از دارایی خود دارد، تبدیل شده است.

با این حال، موفقیت و کسب سود مستمر در بازار نیاز به دانش، مهارت و تمرکزی دارد که نمی‌توان آن‌ها را در یک شبکه اجتماعی معمول مثل اینستاگرام یا توییتر یافت. از این رو، بنیانگذاران تریدینگ هاوس تصمیم گرفتند که یک شبکه اجتماعی تخصصی برای این حوزه کاری حساس تأسیس کنند.

ماهیت و رسالت شبکه اجتماعی تریدینگ هاوس چیست؟

در واقع Trading House همانند Pingsta (شبکه تخصصی مهندسین)، Flixter (شبکه تخصصی عاشقان فیلم)، Academia (شبکه تخصصی دانشجویان) یا Doximity (شبکه تخصصی پزشکان)، مکانی برای تبادل اطلاعات، علایق و سبک‌های معاملاتی برای تریدرها و همچنین ارائه آموزش‌های گسترده و همه جانبه‌ در حوزه‌هایی چون تحلیل تکنیکال و فاندامنتال، نحوه مدیریت سرمایه، کنترل احساسات و مواردی از این دست، است.

سرویس‌های تریدینگ هاوس

همانطور که پیشتر گفته شد، Trading House تاکنون ابزارهای کاربردی و متنوعی را ارائه کرده تا بتواند نیاز تریدرهای فارسی زبان را در یک پلتفرم جامع مرتفع سازد. قبل از تشریح هر یک از سرویس‌های تریدینگ هاوس، باید بگوییم که تیم توسعه‌دهنده این پلتفرم همواره به دنبال ارتقای سطح کیفی خدمات خود بوده و قطعا در آینده امکانات بیشتری را به این شبکه اجتماعی اضافه خواهد کرد. با اینحال، امکاناتی که تا به امروز در پلتفرم تریدینگ هاوس در اختیار کاربران قرار گرفته عبارتند از:

  • تایم لاین گفت و گو ها
  • این بخش همانند شبکه‌های اجتماعی رایج امروزی مثل اینستاگرام و توییتر، پست‌ها و محتوای منتشر شده توسط کاربرانی که شما دنبال کرده‌اید را به نمایش می‌گذارد. شما در این بخش می‌توانید پست‌های کاربران را لایک کنید و نظرات خود را برایشان ثبت کنید.  
  • آخرین اخبار و مقالات
  • تازه‌ترین اخبار بازارهای ارز دیجیتال و فارکس به صورت 24 ساعته در این بخش ارائه می‌شود.  
  • تحلیل شرایط بازار و ارز ها
  • این بخش شامل دو زیر مجموعه تحلیل تکنیکال و فاندامنتال (آنچین) است. بخش تحلیل تکنیکال به صورت روزانه و برای دارایی‌های مختلف بروزرسانی می‌شود و بخش فاندامنتال آن هم به تشریح وضعیت آنچین کریپتو، بازار سهام آمریکا و فارکس می‌پردازد.  
  • پادکست آموزشی و گفت و گو محور
  • یکی از بخش‌های جذاب تریدینگ هاوس، بخش پادکست‌های آن است که به موضوعات مختلفی چون آموزش، اطلاع‌رسانی و تحلیل می‌پردازد.  
  • گروه‌های موضوعی و گفت و گو محور
  • در این بخش، گروه‌ها و جوامع مختلفی که توسط کاربران خلق و مدیریت می‌شوند و هر یک به موضوع بخصوصی نیز اشاره دارد، قرار می‌گیرد.  
  • تقویم رویدادهای جاری و آینده بازار
  • این بخش شامل یک تقویم است که کلیه رویدادهای مهم دنیای کریپتو، فارکس و اقتصاد جهان در آن پوشش داده می‌شود. توجه به این بخش به بهبود عملکرد معاملاتی شما کمک خواهد کرد.  
  • سیستم کپی ترید
  • بخش سودآور و پرطرفدار این پلتفرم که با نام بلوترید هم شناخته می‌شود، در واقع بستری برای درآمدزایی تریدرهای حرفه‌ای و سرمایه‌گذارانی است که می‌خواهند بدون دانش و مهارت ترید، به درآمد مستمر برسند.  

قابلیت‌ها و ویژگی های Trading House

تمرکز و توجه، مهمترین خصلت‌های یک تریدر حرفه‌ای و متعهدی است که هزاران یا حتی میلیون‌ها دلار سرمایه خود یا دیگران را در اختیار دارد. از این رو تبادل اطلاعات با دیگر تریدرها، گسترش دانش تریدینگ و حتی نظرخواهی از دیگر افراد حرفه‌ای بازار نیاز به محیطی امن و تخصصی دارد تا تمرکز و توجه تریدر با محتوای بی‌ربط و بیهوده از بین نرود.

اگر علاقمند به دنیای ترید و سرمایه‌گذاری هستید و می‌خواهید دانش خود را در این خصوص افزایش دهید، تریدینگ هاوس خانه شماست. قابلیت‌ها و مزیت‌های این پلتفرم نسبت به شبکه‌های اجتماعی معمول بر هیچ تریدری پوشیده نیست ولی در ادامه برخی از بزرگترین مزیت‌های این خانه را آورده‌ایم:

درآمدزایی با تریدینگ هاوس

در واقع یکی از بخش‌های مهم و کاربردی پلتفرم Trading House، بخش کپی ترید آن است که در بین جامعه تریدرهای ایران با نام «بلوترید» شهرت دارد. کاربران در این بخش می‌توانند با انتخاب یک تریدر حرفه‌ای و با استفاده از ربات کپی ترید، معاملات خود را از آن فرد کپی کرده و با این روش به سود مستمر دلاری برسند.

البته لازم به ذکر است که برای بهره‌مندی از این امکانات، نیازی به وارد کردن دارایی خود به پلتفرم تریدینگ هاوس ندارید؛ بلکه تنها کافی است با تهیه API از حساب کاربری خود نزد صرافی‌های ارز دیجیتال بایننس (Binance) و کوکوین (Kucoin)، حساب خود را به ربات کپی ترید بلوترید متصل کنید.

از طرف دیگر، تریدرهای حرفه‌ای هم می‌توانند با ثبت درخواست برای فعالیت در بلوترید به عنوان مستر تریدر، شروع به معامله‌گری کنند و با جذب دنبال‌کنندگان بیشتر، درآمدی مضاف بر سود تریدهای خود به دست آورند. البته این نکته حائز اهمیت است که بلوترید فقط تریدرهای حرفه‌ای که تراز مالی مثبت و مستمری دارند را برای فعالیت به عنوان مستر تریدر انتخاب می‌کند.  

کلام آخر

در سال 1400، جمعی از تریدرهای بازارهای بورس، ارز دیجیتال و فارکس گرد هم آمدند تا پلتفرمی جامع را برای سرمایه‌گذاران و تریدرهای ایران خلق کنند. بر همین اساس، شبکه اجتماعی Trading House فعالیت رسمی خود را از پاییز 1400 آغاز کرد و در مدت کوتاهی توانست بخش قابل توجهی از جامعه تریدرهای ایران را جذب خود کند. حرفه سودآور ولی دشوار تریدینگ به تمرکز زیادی نیاز دارد، از این رو شبکه‌های اجتماعی عمومی نمی‌توانند نیاز یک تریدر را برطرف سازند.

به همین خاطر، وجود یک پلتفرم واحد برای تریدرهای فارسی زبان، یک نیاز ضروری و مهم بود که تریدینگ هاوس با کمک متخصصین خود آن را مرتفع کرده است. تریدینگ هاوس حرفه معامله‌گری و سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی بخصوص ارز دیجیتال را به عنوان راهی هوشمندانه برای کسب درآمد مستمر از سرمایه بلااستفاده می‌داند. تیم توسعه‌دهنده این پلتفرم در صدد است که با شناسایی نیازهای جامعه تریدر ایران، امکانات لازم و با کیفیتی را ارائه دهد تا سطح کیفی تریدرهای ایرانی را به سطح کشورهای پیشرو در این عرصه برساند.

در بخش تایم‌لاین می‌توانید هر آنچه در ذهن دارید را با دیگران به اشتراک بگذارید و ویدیو، تصویر و اسناد دیگر را ضمیمه پیام خود کنید. شما در تریدینگ هاوس می‌توانید گروه تشکیل داده و با دوستان خود در مورد موضوعی بخصوص تبادل اطلاعات کنید.  می‌توانید به دوستان خود پیام خصوصی بدهید، تصویر پروفایل برای خود انتخاب کنید و اطلاعات تماس خود را هم در پروفایل خود قرار دهید. اگر گروه سیگنال دارید، می‌توانید آن را به Trading House منتقل کنید و در محیطی تخصصی‌تر به فعالیت بپردازید. برخلاف شبکه‌های اجتماعی دیگر، تمامی محتوای منتشر شده در این پلتفرم مختص حرفه تریدینگ و سرمایه‌گذاری است.

اپلیکیشن اختصاصی تریدینگ هاوس هم امکان استفاده از ابزارها و امکانات وبسایت اصلی را برای کاربران تلفن هوشمند فراهم کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تریدینگ‌هاوس

شبکه اجتماعی تریدینگ هاوس، اولین پلتفرم جامع تخصصی ترید و سرمایه‌گذاری در ایران است. این پلتفرم شامل بخش‌ها و ابزارهای متنوعی برای تسهیل فعالیت در بازارهای مالی مختلفی همچون بورس ایران و جهان، ارز دیجیتال و فارکس می‌شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | بانک، بیمه و سرمایه