اطلاعات تماس
  • 091525*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111267165818724
در دسترس نیست

معتبرترین سایت فروشگاهی خرید انواع گیفت کارت

کد: 140111267165818724

، (اخبار رسمی): این روزها در کمتر خانه ای کسی پیدا می شود که اهل بازی های آنلاین نباشد. با پیشرفت روز به روز تکنولوژی، علاقه به بازی های پلی استیشن و ایکس باکس هم رو به افزایش است و افراد هرچه بیشتر می گذرد بیشتر به سمت این بازی ها جذب می شوند.

معتبرترین سایت فروشگاهی خرید انواع گیفت کارت
معتبرترین سایت فروشگاهی خرید انواع گیفت کارت

اما مشکلی که ممکن است با آن مواجه شوند این هست که برای تهیه اکانت های این بازی های هیجان انگیز به چه وب سایت هایی می توانند اعتماد کنند! در ادامه این مطلب یکی از قدیمی ترین و مورد اعتماد ترین وب سایت های تهیه گیفت کارت بازی های پلی استیشن و ایکس باکس یعنی گیفت استاپ را به همراه خدمات سایت مذکوردر زمینه گیفت کارت استیم که از پرطرفدارترین گیفت کارت ها است را، به شما معرفی می کنیم.

گیفت کارت استیم چیست؟

استیم نام برنامه ‌ای است که در سال ۲۰۰۳ توسط شرکت ولو (Valve) راه‌اندازی شد تا کاربران پی سی بتوانند ساده ‌تر از قبل بازی ‌های خود را به‌ صورت دیجیتالی خریداری کنند. همچنین استیم از ۲۸ زبان مختلف پشتیبانی و کاربران هر منطقه از جهان، می‌ توانند بازی‌ های مورد علاقه خود را قیمتی بومی ‌سازی شده، خریداری کنند. کاربران برای خرید بازی ‌های مورد نظر خود در استیم، باید حساب کاربری داشته باشند و پس از خرید بازی، می‌ توانند آن را از بخش   Library دانلود و به تجربه محصول خریداری شده بپردازند.

سرویس استیم به کاربران خود این اجازه را می دهد که بازی های انلاین را به طور مستقیم بر روی دستگاه خود دانلود کنند و یا اینکه بازی را به طور مستقیم بر روی کلود خود پس از خرید انتقال دهند. کاربران سرویس استیم می توانند بر روی این سرویس نظرات خود را درباره بازی ها به اشتراک بگذارند، محتوای خود را روی سرویس استیم بارگزاری کنند، DLC خریداری کنند و غیره. اکنون که با سرویس استیم بیشتر آشنا شده اید در ادامه به بررسی نحوه ساخت یک اکانت با استفاده ازخرید گیفت کارت استیم از گیفت استاپ در این سرویس می پردازیم. همچنین شما را بیشتر با این سرویس آشنا می کنیم و از مزایای آن برای شما می گوییم.

کاربردهای گیفت کارت استیم چیست؟

گیفت کارت های استیم کاربردهای بسیاری دارند ولی اگر بخواهیم به اساسی ترین کاربردهای آنها اشاره کنیم می توانیم به این موضوع اشاره کنیم که، شما با خرید گیفت کارت استیم از سایت گیفت استاپ که از معتبرترین سایت های فروش گیفت کارت های مختلف است، می توانید بدون داشتن اکانت پی پال یا مسترکارت، استیم والت خود را شارژ کنید و به هزاران بازی موجود در این پلتفرم دسترسی داشته باشید. استیم والت مانند کیف پول مجازی شما می باشد که به شما اجازه خرید، سفارش و دریافت امکانات و بازی های داخل پلتفرم Steam را به واحد پولی کشورتان را می دهد.

نکته ای که باید به آن دقت کنید این است که اگر شما هنگام ساخت اکانت استیم خود کشور خود را ایتالیا انتخاب کرده اید باید حتما توجه کنید که گیفت کارت استیم ایتالیا را تهیه کنید زیرا برای مثال شما نمی توانید با داشتن اکانت کشور کانادا از گیفت کارت استیم ایتالیا استفاده کنید و سرور به شما ارور می دهد.

از دیگر مزایای گیفت کارت استیم می توانیم به موارد زیر نیز اشاره کنیم:

  • دسترسی مستقیم به هزاران بازی،
  • خرید بازی با استیم گیفت،
  • ذخیره روی فضای ابری (Cloud)،
  • دریافت خودکار آپدیت بازی ها ایجاد و خرید اضافات ویژه بازی ها از Steam workshop با استفاده از گیفت
  • کارت استیم امکان عضویت با گیفت کارت استیم در شبکه مجازی STEAM جهت ارتباط با دیگر گیمر ها،
  • چت و گفتگو با دیگر گیمر ها حین بازی استفاده از کلیه امکانات بر روی هر دستگاه و پلتفرمی (PC – Mobile – TV – Linux )

گیفت کارت استیم را از کجا باید تهیه کنیم؟

برای تهیه گیفت کارت های مختلف مانند گیفت کارت استیم شما باید از طریق سایت های معتبر اقدام کنید. یکی از این سایت های معتبر و خوش سابقه گیفت استاپ است. گیفت استاپ یکی از معتبرترین مراجع فروش گیفت کارت در ایران با گارانتی معتبر و تحویل فوری کد خریداری شده به کاربر است و شما این امکان را دارید که از خدمات پشتیبانی 24 ساعته و مشاوره رایگان آنها برای سفارش انواع گیفت کارت ها با بهترین تخفیف استفاده کنید.

شما می توانید در گیفت استاپ از گیفت کارت اپل گرفته تا گیفت کارت بازی هایی مانند وارکرفت، موبایل لجندز و ... را خریداری کنید و بدون هیچ معطلی کد گیفت کارت خود را دریافت کنید و از آن استفاده کنید. همچنین این وب سایت برای شما آموزش استفاده از هریک از این گیفت کارت ها را قرار داده است تا شما به راحتی اکانت های خود را شارژ کنید و از استفاده از پلتفرم های بازی های آنلاین، موسیقی و فیلم و سریال و ... لذت ببرید.

نحوه ساخت اکانت استیم به چه صورت است؟

برای استفاده از استیم، شما باید حساب کاربری استیم داشته باشید. برای دانلود برنامه استیم، می‌ توانید به سایت استیم مراجعه کنید و پس از دانلود و نصب استیم، تنها کافی است مراحل زیر را تکرار کنید.

با اجرای برنامه استیم، صفحه ورود به حساب کاربری را مشاهده می‌ کنید. اگر از قبل حساب کاربری دارید، مشخصات خود را وارد کرده و سپس گزینه لاگین را انتخاب کنید. درغیر این صورت، گزینه Create a New Account را انتخاب کنید.

در بخش ساخت حساب کاربری، آدرس ایمیل خود را وارد کرده و سپس کشور خود را انتخاب کنید. و این نکته را به یاد داشته باشید که کشور را به‌خاطر قوانین جدید استیم و ریجن‌ها قادر به عوض کردن نیستید. برای انجام ثبت نام هم اشاره کنم که حتما باید آی ‌پی شما با آی‌ پی کشوری که قرار می ‌دهید، یکسان باشد.

در ادامه، یک ایمیل تایید به آدرس ایمیل شما فرستاده می‌ شود و تنها کافی است ایمیل خود را باز کرده و روی لینک تایید کلیک کنید.

پس از تایید کردن حساب، وارد آخرین مرحله می ‌شوید؛ جایی که باید اسم و رمز عبور خود را انتخاب کنید. یادتان باشد از اسم‌ هایی استفاده کنید که در دسترس باشند. درغیراین‌ صورت استیم چند اسم را برای انتخاب کردن به شما پیشنهاد می‌ دهد.

پس از عضویت در استیم، برای آنکه بتوانید به تمام امکانات Steam دسترسی داشته باشید، لازم است یک بازی اورجینال خریداری کنید. برای خرید بازی‌ ها نیاز به گیفت کارت استیم دارید که می توانید آن را با خیال راحت از سایت گیفت استاپ خریداری کنید.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که عاشق بازی های آنلاین و پلی استیشن هستید می توانید بدون هیچ نگرانی انواع گیفت کارت ها را از سایت گیفت استاپ خریداری کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091525*****
[نمایش اطلاعات]