اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111277166416401
در دسترس نیست

برنامه ریزی درسی

برنامه ریزی تحصیلی

کد: 140111277166416401

، (اخبار رسمی): برنامه ریزی تحصیلی تیزهوشان، کنکور، کارشناسی ارشد، دکتری، آزمون استخدامی و... خواهان بسیار زیادی دارد اما تعداد موسسات کمی هستند که برای تمام آزمون های علمی کشور، مشاوره، برنامه ریزی درسی، پشتیبان اختصاصی داشته باشند اما مشاوران برتر برای تمام آزمون های کشور، مشاوره و برنامه ریزی درسی ارائه می کند.

برنامه ریزی تحصیلی
برنامه ریزی مدارس، تیزهوشان کنکور، کارشناسی ارشد، دکتری، وزارت بهداشت، آزمون استخدامی مشاوران برتر

برنامه ریزی درسی روزانه، هفتگی، ماهیانه، بلند مدت و کوتاه مدت مدارس، تیزهوشان کنکور، کارشناسی ارشد، دکتری، وزارت بهداشت، آزمون های استخدامی مشاوران برتر

مرکز مشاوره تحصیلی مشاوران برتر برنامه ریزی تحصیلی را در چند سطح ارائه می کند: 

1- برنامه ریزی درسی روزانه 

2- برنامه ریزی درسی هفتگی 

3- برنامه ریزی درسی ماهیانه

4- برنامه ریزی درسی بلند مدت و کوتاه مدت

اگر داوطلب هر یک از آزمون های تیزهوشان، کنکور، کارشناسی ارشد، دکتری، آزمون استخدامی و... می باشید، لازم است در ابتدا از وضعیت دقیق درسی خود مطلع شوید. چند ساعت می توانید بخوانید؟ کدام منابع را تهیه نموده اید؟ سرعت و دقت درس خواندنتان به چه صورت است؟ فیلم ها و دی وی دی های اموزشی که تهیه کرده اید، چند ساعت است؟

بدین ترتیب به تمام مباحث جزئی نحوه درس خواندن و شرایط خود مسلط شوید و سپس با تنظیم برنامه آزمایشی (برنامه آزمایشی، برنامه ای یک هفته ای می باشد که در طی آن بایستی شرایط خود را بررسی نمایید و به دید کامل و واقعی از درس خواندن برسید)، وضعیت درسی خود را پیدا کنید و پس از آن نیز برنامه بلند مدت تنظیم کنید و برنامه بلند مدت خود را به برنامه ماهیانه و سپس هفتگی، خورد کنید. پیشنهاد می کنیم در صورتی که تا کنون برنامه ریزی تحصیلی انجام نداده اید، دست به آزمون و خطا نزنید و از کارشناسان مشاوران برتر راهنمایی دریافت کنید. 

برنامه ریزی درسی شما بایستی متناسب با شرایط درس خواندنتان باشد و به هیچ برنامه های از پیش تعیین شده و عمومی را به عنوان برنامه عمومی خود در نظر نگیرید و همچنین در برنامه درسی تان بایستی انعطاف داشته باشید. روز جبرانی و روز مرور از جمله موضوعات مهم جداول برنامه ریزی درسی می باشند. شایان ذکر است که مرور و تست زدن جزو ارکان مهم برنامه های درسی می باشند و نباید از آن ها غفلت کنید. شما عزیزان می توانید به سایت مشاوران برتر مراجعه نمایید و رزرو مشاوره تلفنی و یا برنامه ریزی درسی انجام دهید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز مشاوره تحصیلی مشاوران برتر

مرکز مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی و غیرحضوری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش