اطلاعات تماس
  • 026347*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112107186922389
در دسترس نیست

دستگاه بسته بندی ادویه (نمک، فلفل، ساشه پودری)

ارائه دستگاه بسته بندی نمک و ادویه به بازار ماشین آلات

کد: 140112107186922389

، (اخبار رسمی): محصول تازه زاگرس ماشین از دستگاه بسته بندی و ماشین آلات صنعتی با نام دستگاه بسته بندی ادویه جات پودری در زاگرس ماشین رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه دستگاه بسته بندی نمک و ادویه به بازار ماشین آلات
قوطی پرکن ساشه و دستگاه بسته بندی ادویه جات خانگی و صنعتی

این دستگاه بهترین روش برای بسته بندی محصولات مختلف پودری می باشد که برای محصولاتی مثل ادویه ، نمک، فلفل، کافی میکس، + دستگاه های دیگری همچون میکسر پودری صنعتی می باشد.

به گزارش روابط عمومی زاگرس ماشین از دستگاه بسته بندی و ماشین آلات صنعتی، 10 اسفند 1401، زاگرس ماشین میزبان رونمایی از دستگاه بسته بندی نمک و ادویه، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه تولید و بسته بندی محصولات و مواد غذایی  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر وزن بندی و بسته بندی سه طرف دوخت و چهار طرف دوخت را ارائه کند تا این خدمت تازه سرعت تولید و دقت بسته بندی را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، دستگاه بسته بندی نمک و ادویه دارای محاسنی است که اعم از بسته بندی پودری، قوطی، ساشه، کیسه سلفونی و... است و می‌تواند باعث تولید با کیفیت شود.

محمد موسوی مدیرعامل زاگرس ماشین از دستگاه بسته بندی و ماشین آلات صنعتی، تولید این محصول را نتیجه 6 ماه کار در این مجموعه دانست و گفت: ساخت و تهیه تجهیزات در کارخانه برای تولید این محصول از 2 مهر ماه 1401 آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را 1401/12/10 اعلام و ادامه داد: این دستگاه بهترین روش برای بسته بندی محصولات مختلف پودری می باشد که برای محصولاتی مثل ادویه ، نمک، فلفل، کافی میکس، + دستگاه های دیگری همچون میکسر پودری صنعتی می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 026347*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید