اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112207197922440
در دسترس نیست

معرفی پلتفرم پادکست اسپاتیفای و مزایای استفاده از آن

کد: 140112207197922440

، (اخبار رسمی): اسپاتیفای به عنوان یک سرویس اینترنتی رادیویی در ایالات متحده است به ثبت رسیده است که مدت زیادی است به کار خود ادامه می دهد .

معرفی پلتفرم پادکست اسپاتیفای و مزایای استفاده از آن
معرفی پلتفرم پادکست اسپاتیفای و مزایای استفاده از آن
معرفی پلتفرم پادکست اسپاتیفای و مزایای استفاده از آن
معرفی پلتفرم پادکست اسپاتیفای و مزایای استفاده از آن
معرفی پلتفرم پادکست اسپاتیفای و مزایای استفاده از آن
معرفی پلتفرم پادکست اسپاتیفای و مزایای استفاده از آن

وب سایت اسپاتیفای spotify.com اکنون به عنوان یک سیستم توصیه کننده موسیقی و یک شبکه رادیویی که محتوای بیش از ۸۰۰ ایستگاه رادیویی Clear Channel محلی را جمع آوری کرده است و در حال فعالیت است.

ایستگاه های شرکت ها به غیر از کانال های موسیقی را می توان به صورت آنلاین از طریق تلفن های همراه آیفون یا اندروید و کنسول های بازی منتخب به عنوان Xbox و... دریافت کرد.

اسپاتیفای بهترین سرویس پخش موسیقی در جهان شناخته می شود. قدرتمندترین ویژگی این سرویس پیشنهادات موسیقی توسط هوش مصنوعی آن که به طرز شگفت آوری کاربران را راضی کرده است.

مقایسه اسپاتیفای با اپل موزیک

از نظر کیفیت صدا، اسپاتیفای دست بالاتر را نسبت به اپل موزیک دارا است. اگر کاربر اپل هستید، یکپارچگی محصولات یکی از مزیت هایی است که با خرید اشتراک اپل موزیک داشته باشید.

خرید اسپاتیفای در ایران ساده است کافیست در سایت اصلی خرید اکانت اسپاتیفای وارد شوید و اکانت مدنظر خود را تهیه نمایید.

از نظر توصیه موسیقی و تنوع موسیقی هر دو به یک نحو به صورتی عالی عمل کرده اند. از نظر UX  هم هر دو به یک اندازه حرفه ای هستند. اما اپل موزیک برخلاف اسپاتیفای  قابلیت EQ را ارائه نمی دهد. نمایش متن آهنگ ها در هر دو حالت پریمیوم اسپاتیفای و اپل موزیک وجود دارد.

حساب پریمیوم اسپاتیفای  Spotify Premium

اسپاتیفای تا کنون پیشروترین سرویس پخش موسیقی در جهان است که بیش از ۳۶۵ میلیون کاربر دارد. اگر چه اسپاتیفای نسخه رایگان دارد، اما بدون شک داشتن اشتراک Premium بهتر است.

اگر چه نسخه رایگان اسپاتیفای در حال حاضر قابلیت های زیادی ارائه می دهد. اما محدودیت های حساب رایگان و آزمایشی اسپاتیفای آزار دهنده است. به همین خاطر مسلماً با حساب پریمیوم بیشتر از هر برنامه پخش موسیقی دیگری و حتی بیشتر از حساب رایگان اسپاتیفای به کل مخزن اسپاتیفای دست پیدا خواهید کرد.

 اسپاتیفای به طور کلی بیش از ۷۰ میلیون آهنگ و پادکست دارد. شما با حساب پریمیوم به ویژگی های اجتماعی بسیار خوب، لیست های پخش شخصی سازی شده و موارد دیگر دسترسی خواهید داشت.

اگر می‌خواهید بتوانید خود را در موسیقی که گوش می‌دهید غرق کنید، ارتقا به Spotify Premium راهی است که باید انجام دهید و اینجاست که اسپاتیفای پریمیوم مفید است.

 این اشتراک ماهانه به شما امکان می دهد بدون وقفه و بدون تبلیغات و با پرش های نامحدود به موسیقی گوش دهید. برخلاف یک حساب کاربری رایگان، می‌توانید انتخاب کنید به کدام آهنگ گوش دهید (حتی در تلفن همراه) و آهنگ‌ها را دانلود کنید. البته دانلود به این بدان معناست که می توانید حتی بدون اتصال به اینترنت به آهنگ های مورد علاقه خود گوش دهید.

اسپاتیفای پریمیوم برای علاقه مندان به صدا نیز عالی است و با سرعت ۳۲۰ کیلوبیت در ثانیه می توانید، موسیقی مورد علاقه ی خود را گوش دهید. بالاترین کیفیت صوتی اسپاتیفای با پشتیبانی از فرمت های صوتی AAC و Ogg Vorbis امکان پذیر شده است .

 اگر از هدفون یا بلندگوهای با کیفیت استفاده می کنید، صدای دقیق تری را اسپاتیفای در اختیار شما قرار می دهد. مشترکین ممتاز همچنین می‌توانند از Spotify HiFi هم استفاده کنند، این قابلیت به شما امکان می‌دهد موسیقی را با کیفیت CD شفاف پخش کنید.

علاوه بر این، کاربران ممتاز نیز به جلسات گروه Spotify دسترسی پیدا می کنند. با استفاده از این ویژگی، شما و دوستانتان می‌توانید بدون در نظر گرفتن اینکه در کجای دنیا هستید، با هم به موسیقی یا پادکست گوش دهید.

شما همچنین با دوستان خود در یک مهمانی شنیداری اسپاتیفای در Discord شرکت می کنید. به علاوه، اگر دانشجو هستید، داشتن یک حساب Spotify Premium به شما امکان دسترسی به SHOWTIME و برنامه تبلیغاتی Hulu را می دهد. همچنین ویژگی های مخفی مانند آپلود موسیقی در Spotify را باز می کند.

نتیجه گیری آخر

شما اگر علاقه به موسیقی و پادکست گوش دادن دارید، نگران محدودیت های اسپاتیفای برای ایرانی ها نباشید. اسپاتیفای اک با دور زدن های قانونی اسپاتیفای اکانت های قانونی در اختیار شما قرار می دهد.

علاوه بر قیمت مناسب اسپاتیفای اک نسبت به دیگر شرکت ها پشتیبانی شبانه روزی و تضمین و گارانتی اکانت شما راه هم اسپاتیفای اک بر عهده می گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

موسیقی