اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112217200622450
در دسترس نیست

لیست شرکت های تبلیغات محیطی و اجاره دهنده بیلبورد تبلیغاتی دنیا

کد: 140112217200622450

، (اخبار رسمی): در این مقاله، به بررسی شرکت های تبلیغات محیطی و اجاره دهنده بیلبورد پرداخته خواهد شد. لیست شرکت های زیرجزو بهترین انتخاب ها برای همکاری در راستای اجرای تبلیغات محیطی هستند که در ایران و سایر کشورها فعالیت می کنند و به کسب و کارها و برندها کمک می کنند تا بهتر دیده شوند .

لیست شرکت های تبلیغات محیطی و اجاره دهنده بیلبورد تبلیغاتی
لیست شرکت های تبلیغات محیطی و اجاره دهنده بیلبورد تبلیغاتی دنیا

در این مقاله، به معرفی تعدادی از شرکت های تبلیغات محیطی برتر که هر کدامشان نماینده کشورشان هستند پرداخته می شود. با خواندن این مقاله، می توانید بهترین شرکت های تبلیغات محیطی و اجاره دهنده بیلبورد را برای تبلیغات خود انتخاب کنید

کانون تبلیغاتی کیارس، کانون فول سرویس تبلیغاتی

شرکت کیارس یکی از برترین شرکت های تبلیغات محیطی و اجاره دهنده بیلبورد در ایران است. کیارس با داشتن سابقه بیش از 20 سال در صنعت تبلیغات، خدمات متنوعی را ارائه می دهد که تبلیغات محیطی، بیلبوردها، استرابوردها و موارد دیگر است

کیارس با داشتن گستره ای از شبکه های بیلبورد در سراسر ایران، بهترین انتخاب برای تبلیغات برندها و کسب و کارها می باشد. همچنین، با استفاده از تجربه و تخصص کارشناسان خود، بهترین راهکارهای تبلیغاتی را به شما ارائه می کند.

به علاوه، کیارس با داشتن ارتباطات بسیار قوی با صاحبان املاک و اراضی، به مشتریان خود، بیلبورد با قیمت های    بسیار مناسب و اقتصادی ارائه می دهد. در کل، کیارس با داشتن تجربه،تخصص و شبکه گسترده خود، به یکی از بهترین شرکت های تبلیغات محیطی و اجاره دهنده بیلبورد در کشور عزیزمان ایران تبدیل شده است. برای اطلاعات بیشتر به سایت کانون تبلیغاتی کیارس مراجعه کنید

شرکت Outdoor Billboard

شرکت های مختلفی مثل کیارس در سراسر دنیا در زمینه تبلیغات محیطی فعالیت می کنند. یکی از آنها شرکت outdoor Billboard   در آمریکاست.

این شرکت در بیش از 40 شهر امریکا فعالیت دارد و توانسته نام و نشانی در بازار بین الملل و امریکا کسب کند. آنها با ارائه خدمات حرفه‌ای و با استفاده از فناوری‌های روز، به شرکت‌ها کمک کند. از مزایای اجاره بیلبورد استاتیک   این شرکت، می‌توان به چشم‌گیری و قابل ملاحظه بودن آنها اشاره کرد. از مزایای اجاره بیلبوردهای دیجیتالی outdoor billboards می‌توان به نمایش تصاویر متحرک ، تصاویر بزرگ و بدون خطوط و امکان تغییر تبلیغات در طول روز اشاره کرد.

برای اطلاعات بیشتر به ادرس زیر می توانید مراجعه کنید.

https://www.outdoorbillboard.com/

شرکت Blip Billboards

این شرکت به کمک فناوری‌های روز دیجیتال، به شرکت‌ها این توانای را می دهد تا برای تبلیغ خود بر روی بیلبوردهای دیجیتالی در سراسر آمریکا بصورت دقیق وهدفمند تبلیغ کنند. با استفاده   از اپلیکیشن Blip، کاربران می‌توانند به راحتی بیلبورددیجیتالی را انتخاب و تبلیغ خود را بر روی آن قرار دهند. مزیت این شرکت، توانایی هدفمندسازی با توجه به موقعیت جغرافیایی، سن، جنسیت و علایق مشتریان است. بنابراین، آنها به شرکت ها این امکان را می دهند تا هدفمند تر هزینه کنند و بازدهی بیشتری داشته باشند همچنین، با استفاده از این شرکت،کاربران می‌توانند با هزینه کمتر به مدت کوتاهی بر روی بیلبوردهای دیجیتالی تبلیغ کنند. این مزیت برای کسب و کارهای کوچک تر که توانایی پرداخت هزینه های بالاتر ندارند، فوق العاده است. برای اطلاعات بیشتر در ایتن رابطه می توانید به سایت آنها سر بزنید.

https://www.blipbillboards.com/

شرکت JCDecaux

یکی دیگر از شرکت‌های بزرگ تبلیغاتی در حوزه بیلبوردهای شهری است. این شرکت در سال 1964 در فرانسه تأسیس شد و در بیش از 80 کشور حضور دارد. شرکت JCDecaux بیشتر در زمینه تأمین تجهیزات تبلیغات شهری فعالیت می کند که شامل بیلبوردها ، تابلوهای تبلیغاتی و وسایل نقلیه عمومی است.

شرکت Lamar Advertising Company

نیز یکی دیگر از شرکت‌های بزرگ تبلیغاتی در زمینه بیلبورد های شهری است  این شرکت در سال 1902 تاسیس شده و تا کنون در بیش از 150 ایالت امریکا فعالیت می کند .شرکت Lamar Advertising بیشتر درزمینه بیلبوردهای شهری و تبلیغات در محیط‌های باز فعالیت می‌کند. همچنین، این شرکت ازتکنولوژی دیجیتال برای تبلیغات خود استفاده می کند.

 انتخاب یک شرکت تبلیغات محیطی برای همکاری، به معیارهای مختلفی وابسته است که باید با توجه به نیاز و هدف هر شخص یا شرکت، در نظر گرفته شوند.

شرکت تبلیغات محیطی خوب  بر اساس چه فاکتورهایی انتخاب شود؟

انتخاب یک شرکت تبلیغات محیطی برای همکاری، به معیار مختلفی وابستگی دارد که بر اساس نیاز و هدف کاربر تعیین می شود.

برخی از مهم‌ترین معیارهای انتخاب شرکت تبلیغات محیطی عبارتند از:

ارائه خدمات تبلیغاتی دیگر موازی با تبلیغات محیطی

در دنیای امروز، خدمات تبلیغاتی و بازاریابی دیگری هستند که مکمل تبلیغات محیطی می تواند باشد. اگر قبل و حین اجرای کمپین تبلیغات محیطی، فعالیت های بازاریابی و تبلیغاتی در سطوح مختلف مثل شبکه های اجتماعی و سایت انجام شود، تاثیر کمپین محیطی چند برابر خواهد شد. پس دقت داشته باشید که کانون تبلیغاتی مدنظر شما خدمات تبلیغاتی موازی مورد نیاز شما را انجام دهد

شناخت دقیق از نیاز هدف

یک شرکت تبلیغات محیطی باید بتواند نیاز و هدف شما را درک کند تا کمپین تبلیغاتی با هدف شما سازگار باشد. کند تا بتواند برای شما تبلیغاتی ارائه دهد که با هدف شما همخوانی داشته باشد.

تجربه و دانش فنی

شرکتی که بیشترین تجربه و دانش فنی در زمینه تبلیغات محیطی دارد،می‌تواند بهترین خدمات را برای شما ارائه کند.

نوآوری و استفاده از فناوری

یک شرکت تبلیغات محیطی باید قادر باشد از آخرین تکنولوژی‌ موجود در زمینه تبلیغات استفاده کند تا بازدهی بالاتر رود

شبکه توزیع

شرکتی که شبکه توزیع گسترده‌ای در سطح ملی و بین‌المللی دارد، می‌تواند بهترین فرصت ها را برای رسیدن به بازار هدف شما فراهم کند.

قابلیت سفارشی‌سازی:

شرکتی که قابلیت سفارشی‌سازی بالایی در ارائه تبلیغات دارد، می‌تواند نیازهای شما را همانطور که باب میل شماست، سفارشی سازی کند.

شفافیت در قیمت‌گذاری

شرکتی که قیمت‌گذاری شفاف و قابل فهمی دارد، می‌تواند به شما کمک کند تا متناسب با بودجه تان، بهترین گزینه را انتخاب کنید

کیفیت خدمات پس از فروش

شرکتی که خدامت پس از فروش بهتری ارائه کند، طبیعتا اعتماد و اعتبار بالاتری را برای مشتریانش ایجاد می کند.

 شباهت با محصولات یا خدمات شما:

شرکتی که در زمینه تبلیغات محصولات یا خدمات شما تجربه و تخصص دارد، قطعا یکی از بهترین گزینه ها است

تعهد به کیفیت

تعهد های شرکت تبلیغات محیطی در رابطه با کیفیت اجرا، باید حتما لحاظ شود و مورد بررسی قرار گیرد.

نتیجه گیری:

امیدوارم توانسته باشیم اطلاعات خوبی در زمینه شرکت های تبلیغات محیطی و اجاره دهنده بیلبورد در ایران و خارج از ایران به شما داده باشیم. اگر تصمیم دارید با شرکتی در زمینه تبلیغات و بیلبورد کار کنید، حتما سعی کنید که فاکتورهایی که گفتیم را لحاظ کنید تا با اطمینان بیشتر، کمپین خودتان را به دست آنها بسپارید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]