اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201277238722607
در دسترس نیست

آبسردکن اماکن ورزشی و پر جمعیت

آبسردکن رستوران و تالار

کد: 140201277238722607

، تهران , (اخبار رسمی): چه یک رستوران بزرگ داشته باشید و چه یک رستوران کوچک یا کافی شاپ، مشتریان شما اغلب آب سرد می‌خواهند، و سرو کردن برخی نوشیدنی‌ها با آبسردکن به جای آب لوله کشی حرفه ای‌‌تر است، که باعث می‌شود یک آبسردکن با گنجایش بالا یک امر ضروری باشد.

آبسردکن رستوران و تالار
نکات آبسردکن ویژه ی ورزشگاه ها و امکان مهمان پذیر

آبسردکن اماکن عمومی نظیر تالارها، اماکن ورزشی، رستوران ها و کافی شاپ ها خصوصیات از قبیل گنجایش بالا و کیفیت بالا و قابلیت شستشوی خودکار دارند. در این مقاله به ویژگی و مزیت این آبسردکن ها می پردازیم.

در همه مکان‌های مهمان پذیر عمومی، استفاده از آبسردکن برای پذیرایی و رستوران مناسب است. برخی از این نوع آبسردکن‌ها مستقیماً به منبع آب اصلی متصل می‌شوند و می‌توانند جریان ثابتی از آب تصفیه شده، سرد، گرم، ساکن یا گازدار را با فشار دادن یک دکمه لمسی یا فیزیکی فراهم کنند.

ویژگی های آبسردکن رستوران

• آبسردکن در دو مدل 30 لیتر در ساعت و 45 لیتر در ساعت موجود است.

• آبسردکن زیر پیشخوان گزینه‌های محیطی، خنک، گازدار و نوشیدنی گرم را ارائه می‌دهد.

• فناوری یخ ساز به طور مداوم یخ را همراه با عملیات ضد عفونی تامین می‌کند.

• دمای آب گرم تا 95 درجه سانتیگراد قابل تنظیم است.

• قابلیت آب گازدار: سیستم کربنات سرد مقادیر زیادی آب گازدار و سودا را فراهم می‌کند. همچنین سطح کربنات قابل تنظیم است.

• از بین طیف وسیعی از فیلترهای آبسردکن برای بهینه سازی کیفیت آب می‌توانید، انتخاب کنید.

به همراه آبسردکن زیر پیشخوان خود، می‌توانید تعدادی لوازم جانبی آبسردکن را نیز از بازار تهیه کنید، مانند لیوان‌های پلاستیکی آبی شفاف با کیفیت بالا که می‌توان از آن برای آب سرد و همچنین برای نوشیدنی‌های گرم که به صورت جداگانه بسته بندی می‌شوند، استفاده کرد. برخی از ویژگی‌هایی که می‌توانید به آبسردکن خود اضافه کنید عبارتند از کیسه‌های سرو طعم دهنده مانند کیسه کدو تنبل برای طعم دادن به آب، طیف جدیدی از فیلترها با گزینه‌های نقره ای GAC، بلوک کربن برای هوادهی آب، فیلتر رسوب و غیره نیز از انواع دیگر فیلترهای آبسردکن هستند.

مرکز تعمیرات آبسردکن دارای سال‌ها تجربه در زمینه آبسردکن است. همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد هر یک از امکانات ذکر شده می‌توانید به صورت رایگان مشاوره بگیرید. تکنسین‌های کاملاً معتبر و با تجربه را اعزام می‌کند تا اطمینان حاصل شود که آبسردکن‌های شما از بالاترین استاندارد ممکن برخوردار هستند. یعنی هم از نظر تکنولوژی و هم از نظر سلامت خیال شما را راحت می‌کند.

آبخوری فیلتر دار یا آبسردکن

ممکن است فکر کنید آبی که از سینک می‌نوشید سالم است زیرا شهرداری یا شرکت آب به شما چنین می‌گویند. که اینطور نیست، اما حقیقت این است که حتی اگر از فیلتر آب استفاده کنید ممکن است همچنان از آلاینده‌های مختلف هم بنوشید. مشکل این است که اکثر فیلترهای آب سینک، شیر آب، بطری یا پارچ کاملاً بی اثر هستند. اکثر این نوع فیلترها آلاینده‌هایی مانند آرسنیک، آزبست، باکتری‌ها، کروم، کلر، فلوراید، میکروب‌ها، نیترات‌ها، پرکلرات، رادیوم، اورانیوم و ویروس‌های انسانی را حذف نمی‌کنند، که همگی می‌توانند شما را بسیار بیمار کنند.

این فیلترها همچنین مواد معدنی را از بین نمی‌برند که می‌تواند باعث بسیاری از مشکلات سلامتی از جمله آرتریت، کلسیفیکاسیون استخوان و مفاصل، سخت شدن و گرفتگی عروق، سنگ کلیه و سنگ کیسه صفرا شود. این فیلترها همچنین نمی‌توانند آثاری از داروهایی مانند هورمون‌های جنسی، آنتی‌بیوتیک‌ها، تثبیت‌کننده‌های خلق و خو و ضد تشنج‌ها را که همگی در آب لوله‌کشی در سرتاسر جهان یافت شده‌اند، پاک کنند. وجود مولکول‌های این داروها در آب برای کودکان خردسال و نوجوانان می‌تواند بسیار خطرناک باشد.

آن‌ها همچنین آثار مواد مخدر تفریحی مانند کوکائین را که در آب آشامیدنی کشورهای مختلف یافت شده و می‌تواند باعث مشکلات جسمی و روحی بزرگی شود را پاک نمی‌کنند. از طرف دیگر آبسردکن‌ها انتخاب بسیار مطمئن‌تری هستند، به خصوص آبسردکن‌هایی که به طور منظم سرویس می‌شوند.

مزایای آبسردکن تالار

• آبسردکن‌ها تقریباً 365 روز در سال، 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز، آب آشامیدنی تمیز و غیر سمی را فراهم می‌کنند.

• برخی از مدل‌های آبسردکن نه تنها گزینه‌های آب سرد، بلکه دمای محیط و آب گرم را نیز ارائه می‌دهند.

• آبسردکن‌ها نسبت به نوشیدن آب لوله کشی بهداشتی‌تر هستند.

• برخی از آبسردکن‌ها مستقیماً به خط اصلی آب آشپزخانه شما متصل می‌شوند و ناخالصی‌ها را قبل از رسیدن به لیوان آب از بین می‌برند.

• بطری‌های آب آبسردکن از چشمه‌های طبیعی کشور عزیزمان ایران تهیه و عرضه می‌شود.

• آبسردکن‌های فیلتر شده و بدون بطری را می‌توان به فیلترهای کربن فعال سه گانه مجهز کرد که آب آشامیدنی را تصفیه می‌کند تا پاکیزه شود و مزه‌ی آن تقریباً مانند آب چشمه‌ی زلال شود.

لزومی نگهداری و رسیدگی به آبسردکن

برای اینکه مشتریان که بخصوص مکان‌های ورزشی، تالارها و ... بتوانند خدمات آبرسانی را همیشه به مراجعین بدهند، بایستی مدیران این نوع مجموعه‌ها زمان بندی دقیق و منظمی برای سرویس آبسردکن خود در نظر بگیرند.

نمایندگی تعمیرات آبسردکن یکی از مراکزی است که در کنار سایر مراکز تعمیر آبسردکن به سلامت، تکنولوژی و مقرون به صرفه بودن خدمات اهمیت می‌دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تعمیر آبسردکن

مجموعه تعمیراتی متشکل از 70 پرسنل و تکنیسن در امر تعمیرات لوازم صوتی و تصویری ، لوازم خانگی بیش از 20 سال سابقه فعالیت خود را آغاز و تنها مرکز در تهران می باشد که دارای دستگاه باندینگ ،دستگاه bga، دستگاه لیزر،دستگاه rT809 ، دستگاه پروگرامر rt برای تعمیرات ، استفاده از قطعات اصلی و تهیه قطعات از انبار های مرکزی شرکت ها و برند ها، دیگر مزیت این مرکز می باشد، که برخلاف سایر مراکز که از دانش کافی برخوردار نیستند ویا دارای فضای تعمیرگاهی مناسب و مجهز نمی باشند و بسیاری از مشکلات دستگاه را به خوبی رفع نمی کنند.از دیگر مزیت های می توان به این اشاره کرد با راه اندازی واحد سیار امکان سرویس دهی در محل و یا اعزام پیک و حمل رایگان دستگاه به تعمیر گاه را فراهم ساخته از این رو می توانید تنها با یک تماس دستگاه خود را تعمیر کنید و در صورتی که شما خارج از تهران می باشید میتوانید با هماهنگی واحد پذیرش دستگاه خود را از طریق روش های اعلام شده در سایت به این مرکز ارسال کنید. همچنین می توانید از مطالب منتشر شده در سایت زمینه نگهداری انواع آبسردکن، حفظ سلامت خود و اطرافیان و بهداشت آبرسانی به صورت رایگان از طریق مقالات سایت دنبال فرمایید. نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ ۱۴۵، طبقه ۵ ، واحد۱۸ – مجهز به (۲) آسانسور و پارکینگ دفتر مرکزی: ۶۶۰۹۷۸۵۱ مرکز تعمیرات: ۶۶۰۹۷۸۵۹ شعبه شرق :۷۷۹۷۸۱۳۵ شعبه هفت تیر: ۸۸۸۳۶۱۰۲ شعبه جنوب: ۵۵۳۰۰۵۶۸ شعبه غرب ۴۴۱۵۳۱۸۶ شعبه شمال ۲۶۷۲۱۴۴۳ شعبه اسلامشهر و رباط کریم ۵۶۷۴۶۶۰۲

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار