اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202117259822687
در دسترس نیست

معرفی و دریافت مشاوره حقوقی از بهترین وکلای پایه یک دادگستری

کد: 140202117259822687

، (اخبار رسمی): انتخاب بهترین وکیل و دریافت مشاوره حقوقی از بهترین وکلای پایه یک دادگستری یکی از مهم ترین اقداماتی است که باید برای حل مشکلات حقوقی خود انجام دهید. معیارهای انتخاب بهترین وکیل و ویژگی های یک وکیل خوب در این مقاله شرح داده شده است.

اولین قدم در هر پرونده قضایی، انتخاب بهترین وکیل است. در دنیای امروز کمتر کسی پیدا می شود که در مراحل قانونی شرکت نداشته باشد. به جای ساعت ها وقت گذرانی در دادگاه و سردرگمی، بهتر است از ابتدا یک وکیل متخصص و با تجربه انتخاب کنید. یک وکیل با مهارت و تخصص مناسب می تواند به شما در رسیدن به نتیجه دلخواه کمک کند. در این مقاله لیستی از بهترین وکلای پایه یک دادگستری را ارائه کردیم. شما می توانید هر یک از آن ها را بر اساس معیارهای خود انتخاب کنید.

وکلای پایه یک دادگستری چه خدماتی ارائه می دهند؟

وکلای پایه یک در رشته حقوق یا فقه تحصیل می کنند و برای ورود به حرفه وکالت باید در آزمون وکالت شرکت کنند و پس از قبولی در آزمون پروانه وکالت می گیرند و می توانند زیر نظر کانون وکلا فعالیت کنند. پس از مدتی در آزمون نهایی وکالت شرکت کرده و در صورت قبولی به عنوان وکیل اصلی دادگاه شناخته می شوند. به همین دلیل است که وکلای پایه یک دادگستری از تجربه و تخصص لازم برخوردار است.

وظایف وکیل در مقابل موکل خود:

  •  در ازای دریافت مدارک معتبر به مشتری رسید بدهید.
  • وکیل باید از پذیرش اسناد و وجه نقد بجز حق الوکاله مندرج در قرارداد خودداری کند.
  •  قبل از امضا باید متن قرارداد را به تفصیل بنویسد و برای مشتری توضیح دهد و یک نسخه نیز به او بدهد.
  • تمام دادخواست ها، لوایح و قراردادهای مرتبط با مشتری را آماده کنید.
  • در دادگاه منصف باشید و از حقوق موکل خود محافظت کنید.
  • وکیل قبل از طرح دعوی باید تمام تلاش خود را برای صلح و سازش طرفین به کار گیرد.

در ادامه این گزارش به معرفی چند تن از بهترین وکلای پایه یک دادگستری می پردازیم.

1.      حامد اسکندری

حامد اسکندری وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاور حقوقی کانون وکلا کارشناس ارشد حقوق خصوصی با بیش از ده سال سابقه در زمینه های حقوقی زیر آماده همکاری در همه پرونده های حقوقی و کیفری است.

حامد اسکندری متولد 1366 و دارای چندین سال تجربه وکالت در کلیه پرونده ها عضو کانون وکلای دادگستری استان فارس با مجوز ثبت 3357 در تمام موارد حقوقی است. جناب آقای حامد اسکندری https://behtarinvakileshiraz.ir/ به عنوان بهترین وکیل شیراز قبل از پذیرش پرونده با موکل جلسه مشاوره ای تشکیل می دهد و مدارک و مستندات ارسالی و نتیجه احتمالی پرونده و قضاوت قاضی دادگاه را بررسی می کند. تا موکل بتواند در مورد اقامه دعوی یا عدم اقامه دعوی تصمیم گیری کند.

2.      افتخار جهرمی

گودرز افتخار جهرمی، وکیل پایه یک دادگستری، عضو سابق هیأت علمی کانون، حقوقدان، رئیس سابق گروه حقوق دانشگاه شهید بهشتی، چندین دوره ریاست کانون وکلای مرکز و یک عضو سابق شورای نگهبان است. جهرمی از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون مسئولیت های مختلفی داشته است. و به همین دلیل در روزنامه گل آقا لقب ابوالمشاغیل را به او دادند.

3.      امیرحسین آبادی

امیرحسین آبادی در سال 1327 در تهران به دنیا آمد. وی وکیل دادگستری با تجربه 20 سال عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و قاضی بازنشسته است. وی سه دوره عضویت در هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز و در سال 1374 ریاست کانون را بر عهده داشته است. وی دارای مدرک لیسانس حقوق و لیسانس حقوق خصوصی از دانشگاه تهران و دکترای حقوق خصوصی از دانشگاه مونتسکیو فرانسه است. تاکنون چندین مقاله از آقای آبادی در مجلات معتبر ایران به چاپ رسیده است.

4.      مونا ترابی

مونا ترابی، وکیل پایه یک دادگستری، عضو کانون وکلا با بیش از 10 سال سابقه در حرفه وکالت، یکی از موفق ترین وکلای ایران، کارشناس برجسته حقوق خصوصی و مدیریت آریایی موسسه حقوقی بین المللی، با تخصص و تجربه قوی حقوقی در انواع پرونده های مدنی و کیفری ... مایل به ارائه خدمات حقوقی در موارد و پرونده های زیر است.

  • وکالت در کلیه دعاوی اعم از ملکی، انحصار وراتث، ضبط دارایی، تخلیه تجاری و مسکونی، امور خانوادگی، طلاق، دعاوی قراردادی، تکلیف تشکیل پرونده، فسخ قرارداد، انتقال ملک، مهریه و ...
  • تعقیب در کلیه امور کیفری. از جمله کلاهبرداری، اختلاس، قاچاق مواد مخدر، جرایم رایانه ای، جرایم پولشویی، قتل، باج خواهی، رشوه و جرایم پزشکی
  • وکیل دیوان عالی کشور
  •  وکالت در همه قراردادهای داخلی بین افراد و شرکت ها
  • حمایت از کمیته های محلی و مالیاتی ماده 100
  •  تهیه قراردادهای مشارکت در ساخت، قراردادهای تجاری و بازرگانی و همه قراردادهای بین المللی و داخلی

5.      مسعود اسلامی مهر

مسعود اسلامی مهر، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری مرکز با 22 سال سابقه وکالت و رئیس مؤسسه حقوقی صدرا و هیئت داوری، از تجربیات طولانی خود در زمینه های حقوقی دولتی و خصوصی در حل بسیاری از پرونده های تخصصی حقوقی استفاده می کند. علاوه بر ارائه خدمات مشاوره و وکالت در امور کیفری، حقوقی، تجاری و به ویژه مدنی موارد زیر شامل موارد زیر است:

1.      وکالت و مشاوره در کلیه فرآیندهای شرکت های تجاری خارجی و داخلی و نگارش قراردادهای تجاری و بازرگانی.

2.      وکالت از دستگاه های دولتی در کلیه دعاوی ملکی اعم از سرقفلی، دعاوی شهرداری، رد مال، مصادره اموال، وصیت و ارث، کمیسیون شهرداری، تخلیه اموال تجاری و مسکونی، الزام به ارائه اسناد، فسخ قرارداد، اختلافات قرارداد مشارکت در ساخت.

3.      دعاوی خانواده اعم از طلاق، دعاوی زوجیت، نفقه، مهریه و ...

4.      وکالت در کلیه پرونده های کیفری اعم از کلاهبرداری، سرقت، اختلاس، ارتشاء، مشروبات الکلی، قتل، پولشویی، قاچاق کالا و ارز، مواد مخدر، جرایم رایانه ای، جرایم پزشکی و جعل.

5.      داوری کلیه مراجع قضایی اعم از نمایندگی در دیوان عدالت اداری، دیوان عالی کشور، کمیسیون ماده 100 شهرداری، کمیسیون اراضی شهری ماده 12 و دادگاه انقلاب اسلامی.

6.      داوری کلیه دعاوی ملکی و اختلافات قراردادی بین اشخاص و شرکت های تجاری و نیز داوری به عنوان یکی از مراجع رسیدگی در زمینه حل اختلاف، صلح و سازش بین افراد در دعاوی ملکی و قراردادی برای جرایم قابل گذشت، خواه در دادگاه مطرح شود یا نه.

بنابراین یکی از اهداف آقای مسعود اسلامی به عنوان رئیس موسسه بین المللی حقوق و داوری صدرا، ترویج صلح و سازش بین مردم و انجام داوری در تمامی زمینه های حقوقی و تجاری است.

نتیجه گیری نهایی

از اینکه تا این بخش از مقاله با ما همراه بودید متشکریم. در این مقاله برای آگاهی شما بهترین وکلای پایه یک دادگستری را معرفی کرده و شرح مختصری از آن ها ارائه کرده ایم. همچنین خدمات ارائه شده توسط وکلای پایه یک را شرح دادیم. امیدواریم مطالب این مقاله برای شما مفید باشد و بتوانیم شما را در انتخاب وکیل مناسب یاری کنیم. اگر سوال، انتقاد یا پیشنهادی در این زمینه دارید می توانید با ما تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون