کد: 140202207277522157
در دسترس نیست

سکوی آزمایشگاهی

سکوبندی و تجهیزات ازمایشگاهی

کد: 140202207277522157

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت به آزماسکو واقف براین است که طراحی آزمایشگاه بایدگونه‌ای باشدکه درعین متناسب بود‌ن بانوع کار تعد‌اد پرسنل استاندارد‌های لازم را مد نظر قرار د‌هد. هر چند یک آزمایشگاه ازلحاظ فضای مورداستفاده قسمت کوچکی از یک مجموعه راتشکیل می‌د‌هدولی یکی ازقسمت‌های بسیارمهم هر مجموعه می‌باشدمانند مغزدربد‌ن انسان

سکوبندی و تجهیزات ازمایشگاهی
سکوی یک طرفه به همراه هود لامینار مرکز بهداشت

سکوبندی از مهم ترین بخش آزمایشگاه میباشد شرکت به آزما سکو پیشرو در طراحی و ساخت انواع سکوهای آزمایشگاهی استفاده از سابقه طولانی کارشناسان خود که آگاهی کامل به استاندارد آزمایشگاهی را دارا هستند

سکوی کنار آزمایشگاهی (میز یک طرفه) :

1- ابعاد:  با عرض 60 الی 80 سانتی متر و ارتفاع 90 سانتی متر ساخته می شود.

2- اسکلت بندی : از پروفیل فولادی استاندارد به سطح مقطع30 * 30 یا 30* 50 با رنگ پودری الکترواستاتیک جهت محافظت در برابر خوردگی با پایه های قابل تنظیم از جنس پیچ فولادی با کله کی PVC  جهت تراز نمودن سطح میز، که به صورت پایه و کلاف‌های پیش‌ساخته با پیچ و مهره در محل مونتاژ می‌گردد،.

3- کمد بندی : کمدها  به اندازه 70 * 50 * 100 دو در ویا 70 * 50 * 50  به صورت  تک درب  یا  یک در یک کشو یا سه کشو  ساخته   می شود. بدنه کمدها از جنس MDF ‌به ضخامت 16mm دورو ملامینه خارجی و درب‌های   MDF 18 میلیمتری  با پوشش HPL خارجی ودر قسمتهای برش خورده نوار PVC آلمانی پرس میشود ،جاپاهای مربوطه و کمدبندی به صورت یک در میان است.

میز وسط آزمایشگاهی (سکوی دو طرفه):

1- ابعاد: با عرض150-110 سانتی متر و ارتفاع 90 سانتی متر ساخته می شود.

2- اسکلت بندی: از پروفیل فولادی استاندارد به سطح مقطع    30 * 30 ویا 30 * 50 با رنگ پودری الکترواستاتیک جهت حافظت در برابر خوردگی با پایه های قابل تنظیم جهت تراز نمودن سطح میز، که به صورت پایه و کلاف‌های پیش‌ساخته با پیچ و مهره در محل مونتاژ می‌گردد .

3- کمد بندی : کمدهای دودرب به اندازه 70 * 50 * 100 و یا تک درب  70 * 50 * 50  و  یا  یک در یک کشو یا سه کشو  ساخته می شود . بدنه کمدها از جنس MDF ‌به ضخامت 16mm دورو ملامینه خارجی و درب‌های   MDF 18 میلیمتری  با پوشش HPL خارجی ودر قسمتهای برش خورده نوار PVC آلمانی پرس میشود ،جاپاهای مربوطه و کمدبندی به صورت یک در میان است .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

به آزماسکوسامان

شرکت به آزما سکو پیشرو در طراحی و ساخت انواع سکوهای آزمایشگاهی افتخار دارد با استفاده از سابقه طولانی کارشناسان خود که آگاهی کامل به استاندارد های آزمایشگاهی ( GLP ) را دارا هستند و طراحی آزمایشگاهی را طبق کلیه استانداردهای لازم انجام می دهند . درجهت بالا برد‌ن کیفیت و تخصصی‌تر نمود‌ن این رشته کاری پیشرفتهای شایان ذکری نمود‌ه و با طرحهای نوین، استفاد‌ه از علم روز د‌نیا و تحقیقات همه جانبه گروه R&D در خد‌مت گروه های مختلف تولید‌ی/ اکتشافی / اختراعی/تحقیقاتی/ آموزشی انجام وظیفه می نماید . شرکت به آزما سکو واقف بر این است که طراحی آزمایشگاه باید به گونه‌ای باشد که در عین متناسب بود‌ن با نوع کار و تعد‌اد پرسنل، استاندارد‌های لازم را مد نظر قرار د‌هد. هر چند یک آزمایشگاه از لحاظ فضای مورد استفاده قسمت کوچکی از یک مجموعه را تشکیل می‌د‌هد، ولی یکی از قسمت‌های بسیار مهم هر مجموعه می‌باشد، ( مانند مغر در بد‌ن انسان )

منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار