اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203247335419105
در دسترس نیست

ارور E50 پکیج ایران رادیاتور

چگونه ارور E50 پکیج ایران رادیاتور را برطرف کنیم ؟

کد: 140203247335419105

، تهران , (اخبار رسمی): ارور e50 مربوط با فن پکیج یا پرشر هوا است . برای برطرف کردن ارور E50 پکیج ایران رادیاتور با ضمانت 6 ماه در سراسر تهران با تهران سرویس آنلاین در تماس باشید 66593368-44284743-22669196-77241505-55795334

چگونه ارور E50 پکیج ایران رادیاتور را برطرف کنیم ؟
ارور E50 پکیج ایران رادیاتور

ارور e50 مربوط با فن پکیج یا پرشر هوا است . برای برطرف کردن ارور E50 پکیج ایران رادیاتور با ضمانت 6 ماه در سراسر تهران با تهران سرویس آنلاین در تماس باشید 66593368-44284743-22669196-77241505-55795334

ارور E50 پکیج ایران رادیاتور اگر شما هم از پکیج های دیواری ایران رادیاتور به عنوان سیستم گرمایشی منزل خود استفاده میکنید، شاید برای شما هم پیش آمده باشد که ارور E50 را روی صفحه ی نمایشگر خود دیده باشید.تهران سرویس آنلاین در این مقاله قصد دارد شما را از علت بروز ارور E50 اگاه و از روش های برطرف کردن این ارور مطلع سازد.
تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید و اگر از نزدیکان شما کسی از پکیج ایران رادیاتور استفاده میکند، حتما او را با سایت ما آشنا کنید، در این سری مقالات ما تمامی ارور های پکیج ایران رادیاتور را برای شما مورد بررسی قرار داده ایم.
در صورت نیاز به مشاوره و کارشناسی میتوانید از طریق چت آنلاین و یا کامنت همین مقاله با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

https://www.tehranservic.com/error-e50-iran-radiator/

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در تهران :

چنانچه با مطالعه این مقاله قادر به رفع مشکل پکیج خود نبودید ، تنها کافی است با نزدیکترین شعبه تهران سرویس آنلاین به محل سکونت خود تماس گرفته و با ثبت مشخصات خود منتظر حضور کارشناسان ما باشید.تهران سرویس آنلاین با داشتن بیش از 7 سال سابقه در زمینه تعمیر پکیج ایران رادیاتور همواره آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز در سراسر تهران بزرگ میباشد.
ارائه ضمانت 6 ماه و پشتیبانی آنلاین 24ساعته وجه تمایز ما با سایرین است.

علت ارور E50 ایران رادیاتور
این ارور در واقع به معنای این است که پرشر سوئیچ هوا بسته شده درحالی‌که فن خاموش است.
دلایل اصلی ارور E50 پکیج ایران رادیاتور
•    معیوب‌بودن پرشر سوئیچ هوا
•    خرابی برد الکترونیک و یکسره شدن رله فن
خرابی پرشر هوا و ارور E50
برای عیب‌یابی این ارور اگر متوجه شدید فن خاموش است و این ارور رفع نمی‌شود می‌بایست اقدام به تعویض پرشر سوئیچ هوا نمایید؛ چون پرشر خراب شده است.
دیافراگمی که داخل پرشر سوئیچ هوا قرار دارد و با فشار بادی که از فن توسط شیلنگ منتقل می‌شود به سمت جلو حرکت کرده و باعث بسته‌شدن میکروسوئیچ پرشر می‌شود و اصطلاحاً پرشر بسته می‌شود. در فصل زمستان و با انقباضی که به‌خاطر سرما به وجود می‌آید ممکن است این دیافراگم جمع شده و بدون فشار باد به حالت بسته درآید. در این حالت بهتر است پرشر سوئیچ هوا تعویض شود؛ ولی اگر در آن لحظه همراه نداشتید بهتره یکبار از شیلنگ دیگر پرشر عمل دهش یا مکش را به‌وسیله دهان خود انجام دهید تا دیافراگم به‌جای خود برگردد و نهایتاً شیلنگ را سر جاش ببندید.
برای مشاهده مقاله کامل آموزش تعمیر پکیج و همچنین آموزش ترفندهای تعمیرکاران برای خالی‌کردن جیب شما به مقاله تعمیر پکیج مراجعه کنید
خرابی برد و ارور E50
اگر متوجه شدید با این ارور فن پکیج یکسره کار میکنه در واقع پرشر هیچ مشکلی ندارد و دارد به وظیفه خود به‌درستی انجام می‌دهد و در واقع این فن است که قبل از اینکه برد بخواهد فرمان روشن‌شدنش را بدهد یکسره کار می‌کند، چون برد هنوز فرمان روشن‌شدن فن را نداده و پرشر سوئیچ بسته شده است این ارور مشاهده می‌شود.
این مشکل زمانی رخ می‌دهد که رله فن روی برد الکترونیک که وظیفه استارت و برق‌رسانی به فن را دارد یکسره شده است و باید توسط تعمیرکار برد این قطعه تعویض شود.

برطرف کردن ارور E50 پکیج ایران رادیاتور در شمال تهران :

تهرانیان عزیز در مناطق شمالی شهر در صورت نیاز به خدمات پکیج کافی است با شماره‌تلفن ۲۲۶۶۹۱۹۶ تماس حاصل نمایید، و در خواست خدمات خود را ثبت کنید.تعمیرکاران تهران سرویس آنلاین در کمتر از ۱ ساعت در محل حاضر و اقدام به رفع مشکل پکیج شما خواهند کرد.ارائه خدمات در شعبه شمال به‌صورت شبانه‌روزی در ۷ روز هفته بدون داشتن تعطیلی انجام می‌پذیرد.ارائه فاکتور رسمی ، و ضمانت‌نامه برای تعمیرات و قطعات مصرفی جزء اصول اولیه کار ماست.

برطرف کردن ارور E50 پکیج ایران رادیاتور در غرب تهران:

همشهریان عزیز ساکن غرب تهران برای ثبت درخواست خود کافی است با شماره تماس ۴۴۲۸۴۷۴۳ تماس بگیرند ،تا از تمامی خدمات تهران سرویس آنلاین بهرمند شوند.ارائه خدمات در شعبه غرب از شنبه تا جمعه بدون داشتن تعطیلی به‌صورت شبانه‌روزی امکان‌پذیر است.در صورت شلوغی خط‌ها کافی است از طریق فرم درخواست خدمات برای ثبت خدمت موردنظر اقدام نمایید. پشتیبانی گروه فنی مهندسی تهران سرویس آنلاین در کمتر از ۱۰ دقیقه با شما تماس گرفته و اقدام به ثبت آدرس شما عزیزان می‌نمایند.

برطرف کردن ارور E50 پکیج ایران رادیاتور در شرق تهران :

شعبه شرق تهران در ۷ روز هفته به‌صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات به مشتریان عزیز هستند. شماره تماس شعبه شرق ۷۷۲۴۱۵۰۵ است که با تماس با این شماره مشاوران ما نسبت به ثبت آدرس شما اقدام خواهند کرد.ضمانت‌نامه ۶ ماه و فاکتور رسمی پس از ارائه خدمات به شما تحویل داده می‌شود.

برطرف کردن ارور E50 پکیج ایران رادیاتور در مرکز تهران :

متخصصان تهران سرویس آنلاین در تمام مناطق مرکزی حتی مناطق دارای طرح ترافیک در کمتر از یک ساعت حاضر و اقدام به تعمیرات پکیج مشتریان عزیز می‌نمایند.ضمانت‌نامه تهران سرویس آنلاین برای تمامی تعمیرات صادر و مشتریان عزیز با عضویت در باشگاه مشتریان ما از ۱۰ درصد تخفیف برخوردار می‌گردد.شماره تماس شعبه مرکز تهران سرویس آنلاین ۶۶۵۹۳۳۶۸ است ، تکنسین‌های ما به‌صورت شبانه‌روزی در تمام طول هفته آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان هستند.

برطرف کردن ارور E50 پکیج ایران رادیاتور در جنوب تهران :

تهران سرویس آنلاین برای رفاه حال مشتریان عزیز جنوب تهران شعب این منطقه را با شماره تماس ۵۵۷۹۵۴۳۴ تأسیس و تمامی خدمات تعمیر سرویس و نصب پکیج را به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد.در تعمیرگاه جنوب تهران سرویس آنلاین امکان حضور مشتریان جهت تعمیرات حضوری و یا خرید قطعه به‌صورت مستقیم فراهم شده است، کافی است جهت هماهنگی با این شعبه تماس حاصل نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار