اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140211287821719105
در دسترس نیست

سرویس پکیج در تهران

سرویس پکیج

کد: 140211287821719105

، تهران , (اخبار رسمی): سرویس پکیج دیواری در تهران - سرویس انواع برند پکیج های ایرانی و خارجی با ضمانت 6 ماه به صورت شبانه روزی مشاوره 02166593368-02122669196-02144284743-02177241505-02155795334

سرویس پکیج
سرویس پکیج

سرویس پکیج دیواری در تهران - سرویس انواع برند پکیج های ایرانی و خارجی با ضمانت 6 ماه به صورت شبانه روزی مشاوره 02166593368-02122669196-02144284743-02177241505-02155795334

سرویس پکیج (gas boiler water heater servic) امروزه پکیج های دیواری به یکی از اصلی ترین لوازم خانگی تبدیل شده اند.همه ی شما موتورخانه های قدیمی را به خاطر دارید، دستگاه های بزرگ و هزینه های سنگین نگهداری از یک طرف فضای بزرگ مورد نیاز آنها از سوی دیگر کم کم تولیدکنندگان را بر آن داشت تا به ساخت دستگاه ی کوچک با امکانات بیشتر ترغیب شوند.
پکیج های دیواری با اشغال فضای به اندازه ی یک آبگرمکن دیواری کارایی موتورخانه هایی با آن عظمت را داشته و از سوی دیگر به دلیل مستقل بودن سیستم گرمایشی بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفت.
امروزه در جایگاهی از تاریخ ایستادهایم که در هر خانه یک پکیج قرار گرفته و عضو جدا نشدنی منازل تبدیل شده است.
اگر شما نیز قصد خرید این سیستم گرمایشی را دارید، باید بدانید که بعد از انتخاب برند و سیستم گرمایشی متناسب با منزلتان باید در ابتدا به دنبال یک شرکت معبتر برای نگهداری و سرویس پکیج خود باشید.
چرا که مهم ترین اصل برای نگهداری و افزایش طول عمر پکیج های دیواری سرویس به موقع آنهاست.
نگهداری از این سیستم گرمایشی بسیار ساده بوده و هزینه ی بالایی برای مصرف کننده نخواهد داشت.
برای داشتن پکیج سالم و با راندمان بالا کافی است که در بازه‌های زمانی منظم و مشخص نسبت به سرویس پکیج خود اقدام کنید.
از جمله اقدامات مرسوم برای سرویس کردن پکیج‌ها می‌توان به: رسوب‌زدایی پکیج، تنظیم شیر گاز پکیج، تنظیم حرارت پکیج، هواگیری پکیج و... اشاره کرد. اگر هریک از موارد ذکر شده به‌موقع انجام نشود، احتمال اینکه نیاز به تعمیر پکیج داشته باشید، بسیار بالا خواهد بود. همچنین محل قرارگیری و نصب پکیج نیز، یکی از گزینه‌های تأثیرگذار در بازه زمانی سرویس است.
اگر شما عزیزان نیز پکیج دیواری را به عنوان سیستم گرمایشی منزل خود انتخاب کرده اید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید چرا که قصد داریم به شما عزیزان نحوه سرویس پکیج دیواری و نگهداری درست از این سیستم گرمایشی را آموزش دهیم.
همچنین شما عزیزان میتوانید سوالات خود را در بخش کامنت و یا چت انلاین با مشاوران ما درمیان بگذارید.

سرویس پکیج خود را به ما بسپارید: 

برای سرویس پکیج دیواری خود تنها کافی است، یکبار از خدمات تهران سرویس آنلاین استفاده کرده تا به مشتری دائم ما بدل شوید.
تهران سرویس آنلاین با بیش از 10سال سابقه در زمینه ارائه خدمات سرویس انواع برند پکیج دیواری در کنار شماست تا دیگر نگران مشکلات پکیج خود نباشید.
تیم تخصصی تهران سرویس آنلاین به صورت حرفه ای و با سابقه ی کاری بالا سرویس تمامی پکیج های ایرانی و خارجی را در سراسر تهران با کمترین قیمت و بالا ترین کیفیت انجام میدهد.
ارائه خدمات به صورت شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل به تمامی مناطق 22 گانه تهران امکان پذیر است.تنها کافی است درخواست سرویسکار پکیج خود را از طریق تماس با پشتیبانی و یا چت آنلاین سایت ثبت کرده تا متخصص مجموعه در کمتر از 1 ساعت در محل شما حاضر باشد.
تمامی خدمات مجموعه تهران سرویس آنلاین با ضمانت 6 ماه و پشتیبانی آنلاین صورت میگیرد.

سرویس پکیج دیواری در تهران:

همانطور که گفتیم امروزه متداول ترین وسیله برای ایجاد گرمایش پکیج دیواری می باشد. زمانی که از سیستم های پکیج دیواری استفاده می کنید برای نگهداری پکیج و جلوگیری از خرابی آن بهترین کار سرویس سالیانه پکیج ها می باشد. سرویس سالیانه پکیج از خراب شدن آن و نیاز به تعمیر پکیج جلوگیری می کند که نتیجه آن کاهش هزینه های شما می باشد. بیشتر مصرف کنندگان وسایل الکترونیکی اینچنینی اهمیتی محاسبه هزینه های تعمیر و یا تعویض قطعات پکیجشان نمی دهند.اما همواره ایین موضوع ثابت شده است که هزینه سرویس پکیج در یک بازه زمانی مشخص همواره کمتر از هزینه تعمیرات پی در پی و تعویض قطعات آن است.همچنین با بالا رفتن قیمت قطعات وسایل الکترونیکی، به صرفه ترین امر ان است که از این وسایل کاملا و اصولی نگهداری کنید. تهران سرویس آنلاین ارایه دهنده خدمات نصب پکیج تعمیر پکیج و سرویس پکیج در تهران به شما عزیزان میباشد.
برای دانلود فایل سرویس پکیج اینجا کلیک کنید.

سرویس انواع برند پکیج های ایرانی و خارجی :

یکی از نگرانی ها و دغدغه های مشتریان عزیز که قصد خرید پکیج های دیواری وارداتی را دارند، نبود شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش این برندهاست چرا که اغلب تعمیرکاران در حوزه تعمیرات پکیج های ایرانی سررشته داشته و تعمیرات این برندهای وراداتی را به عهده نمیگیرند.
در این میان شرکت تهران سرویس آنلاین به منظور رفاه حال مشتریان عزیز تیم های تخصصی از تعمیرکاران برندهای وارداتی را تشکیل داده وبا ارائه خدمات به صورت شبانه روزی در سراسر تهران مشکل خدمات پیج های خارجی را برطرف نموده است.
فرقی ندارد که برند پکیج شما عزیزان چیست تنها کافی است با تهران سرویس آنلاین در تماس بوده و درخواست سرویسکار پکیج خود را ثبت نمایید.
سرویسکاران پکیج دیواری شما در کمتر از 1 ساعت به محل مورد نظر شما اعزام شده و مشکل پکیج شما را برطرف خواهد کرد.

ضمانت خدمات سرویس پکیج دیواری :

تهران سرویس آنلاین با داشتن بیش از 100 تکنسین مجرب و کارآزموده در شعبات خود بالاترین سطح کیفی خدمات را به مشتریان عزیز عرضه کرده و همواره رضایت مشتریان را سرلوحه ی امور خود قرار داده است.
تمامی خدمات دریافتی و قطعات تعویضی در مجموعه خدمات سرویس پکیج های دیواری شامل 6 ماه ضمانت بوده و خیال مشتریان عزیز در طول این مدت از بابت هزینه های پرداختی آسوده است، چرا را که در صورت بروز مشکل در هریک از اقلام ثبت شده در فاکتور پشتیبانی مجموعه به صورت رایگان اقدام به ثبت درخواست شما خواهد نمود.

ثبت درخواست سرویسکار پکیج دیواری :

برای ثبت درخواست تکنسین سرویس پکیج تنها کافیست با شماره تماس موجود در سایت تماس گرفته و با ثبت نشانی و مشخصات دستگاه خود ساعت حضور تکنسین در منزل را تعیین نمایید.
دومین راه ثبت درخواست از طریق فرم درخواست خدمات تهران سرویس آنلاین است،که در این قسمت شما با ثبت مشخصات دستگاه و نشانی خود منتظر تماس از سوی پشتیبانی شرکت بمانید ، پس از تماس پشتیبان با شما درخواست ثبت شده و تعمیرکار پکیج در ساعت معیین شده در محل حاضر خواهد بود.
به خاطر داشته باشید ، در صورت ثبت درخواست مدت زمان حضور تکنسین تا محل شما تنها یک ساعت خواهد بود.

ثبت درخواست تعمیر پکیج از طریق چت آنلاین و یا تماس با پشتیبانی تهران سرویس آنلاین

ارسال پیامک تایید درخواست به همراه کد اشتراک مشتری از طرف پشتیبانی تهران سرویس آنلاین

ارسال پیام حاوی مشخصات تکنسین از سوی پشتیبانی تهران سرویس آنلاین

تماس تکنسین به جهت فیکس کردن تایم ورودی و دریافت لوکیشن منزل مشتری عزیز

انجام خدمات دریافت تعمیر پکیج

ارائه فاکتور به مشتری عزیز و پرداخت آن بعد از اتمام تعمیرات

تماس پشتیبانی تهران سرویس آنلاین به جهت ثبت گارانتی و ثبت میزان رضایت مشتریان

نکته مهم :

به خاطر داشته باشید، هرگونه تماس مشتریان عزیز با نیروی اعزامی به منزله ی لغو گارانتی مشتری عزیز خواهد بود و مجموعه هیچ گونه مسئولیتی به عهده نمیگیرد.
طرح هرگونه سوال، نیاز مجدد به حضور تکنسین در محل تنها باید توسط پشتیبانی مجموعه هماهنگ شود.

اگر بخواهیم به صورت خلاصه سرویس پکیج را توضیح می‌دهیم باید به سرعت به موارد زیر اشاره کنیم :

رسوب‌زدایی و شست و شوی دستگاه با اسید که دستگاه هرچند وقت یک بار به رسوب‌زدایی احتیاج دارد. بهتر است با استفاده از رسوب‌گیرهای مختلف که در قالب رسوب گیر پلی فسفات و رسوب گیر مغناطیسی که در بازار موجود است مقدر رسوبات را تا حد ممکن کاهش داده و با در نظر گرفتن تهویه مناسب رسوب زدایی پکیج انجام شود.
بررسی فشار آب منزل و در صورت کم بودن این فشار باید برای دستگاه پمپ در نظر گرفته شود. اگر فشار آبی که وارد پکیج میشود زیاد و یا کم شود به مرور زمان ممکن است به دستگاه آسیب وارد شود.
در قدم سوم باید بررسی کنید که پکیج شما در حالت زمستانه و تابستانه بروز کوچکترین مشکل کار کرده و اروری بر روی صفحه نمایشگر آن ظاهر شود.
قدم چهارم باید به بررسی قطعات مهم پکیج از جمله پمپ پکیج پرداخت و از ازاد بودن مسیر گردش آن در حول محورش مطمئن شد چرا که بروز کوچکترین گرفتگی در این مسیر باعث عدم گردش صحیح آب در مدار پکیج شود.
در اخرید قدم پکیج را بررسی کرده و مطمئن شوید که از هیچ یک قطعات آن آبریزش ایجاد نشده و تمامی قطعات کاملا سالم هستند.

چرا باید پکیج خود را سرویس کنیم ؟

قبل از آنکه بخواهیم به سراغ توضیح درباره مراحل سرویس پکیج دیواری رفته و شما را با مراحل آن بیشتر آشنا کنیمف قصد داریم به شما عزیزان توضیح دهیم که چرا باید پکیج دیواری خود را سرویس کنیم و این موضوع چقدر از اهمیت برخودار است؟
تمامی وسایلی که در منزل توسط شم عزیزان مورد استفاده قرار میگیرد باید بعد از مدت زمان مشخصی توسط شخص متخصص مورد بازبینی و سرویس قرار گرفته و قطعات آن بررسی شود تا ضمن اطمینان از سلامت دستگاه با انجام این کار به افزایش طول عمر آن نیز کمک شود.
پکیج دیواری نیز دائما در تماس با آب بوده و بدلیل گرم شدن آب بسیاری از املاح و مواد معدنی موجود در آب در داخل سیکل پکیج رسوب خواهند کرد.این رسوبات باید پیش از اسیب رساندن به پکیج از سیکل آن جدا شوند تاآسیب به قطعات پکیج وارد نشود.
به همین دلیل باید با توجه به میزان سختی آب در محل سکونت خود زمان های مشخصی از سال را برای سرویس پکیج دیواری انتخاب کرده و  با این کار به بهبود عملکرد و سلامت دستگاه خود کمک کنید.

انواع روش‌های سرویس پکیج دیواری:

سرویس پکیج دیواری وابسته به شرایط دستگاه و آخرین سرویس انجام شده دارای 2 روش است :

سرویس دوره ای پکیج دیواری

 سرویس کامل پکیج دیواری

که در ادامه به توضیح هریک از این موارد خواهیم پرداخت.

چگونه پکیج را رسوب زدایی کنیم؟

رسوب زدایی پکیج یکی از مهمترین مراحل سرویس پکیج دیواری به شمار میرود.برای انجام رسوب زدایی پکیج دیواری باید از اسید مخصوص استفاده کرده و تمامی قطعات را رسوب زدایی کنید.
به خاطر داشته باشید رسوب زدایی پکیج در محل مشتری باید در یک مکان با تهویه مناسب انجام شود.اگر منزل مشتری شما دارای تهویه مناسبی نیست باید پکیج به یک مکان بدون سقف و روباز منتقل شده و سرویس پکیج در انجا انجام شود.
اگر همچنان مکان مناسبی برای رسوب زدایی پکیج پیدا نکرده اید، باید ان را به کارگاه منتقل کرده و آن را رسوب زدایی کنید.
برای سرویس و تعمیر پکیج برای اطمینان بیشتر ابتدا با سرویسکاران تهران سرویس آنلاین تماس حاصل نمایید چناچه قصد سرویس پکیج خود در منزل را دارید ادامه مقاله را مطالعه نمایید :

مراحل رسوب‌زدایی پکیج:

۱- دو شاخه برق پکیج را از پریز بکشید و کاور پکیج را باز کنید.
۲- شیر ورودی آب سرد پکیج را ببندید، سپس شیر پرکن پکیج را در جهت عقربه‌های ساعت باز کنید. (شیر پرکن وسیله‌ای است که از آن برای کنترل دبی جریان آب سرد ورودی به پکیج استفاده می‌شود.) حالا شیر آب گرمی که در پایین‌ترین نقطه قرار دارد، (که معمولا شیر آب گرم شیلنگ دستشویی است) را باز کنید تا آب سیستم خالی شود و عقربه فشار پکیج روی عدد صفر قرار گیرد. به این ترتیب آب پکیج را تخلیه می‌کنید.
۳- با استفاده از دو عدد پیچ آلن شماره چهار، مبدل پکیج را که به بلوک‌ها متصل است باز کنید و سپس آن را درآورید.
۴- مبدل پکیج را رسوب‌زدایی کنید. برای این کار از ماده‌ای به نام دیسکلر استفاده می‌کنند. دیسکلر یا رسوب‌زدا محلول شیمیایی است که برای پاک‌سازی دستگاه‌های گرمایشی و سرمایشی به کار می‌رود. می‌توانید مطمئن باشید که این ماده به پکیج شما هیچ آسیبی نمی‌رساند چرا که با توجه به ساختار آن تهیه شده است. اما باید حواستان باشد که هنگام کار با این ماده احتیاط لازم را رعایت کنید و از ماسک و دستکش و لباس کار استفاده کنید. هم‌چنین بهتر است چشمان‌تان را با عینک مخصوص بپوشانید. سپس دیسکلر را درون سوراخ موجود در مبدل بریزید تا عمل اسیدشویی انجام شود. یک ربع صبر کنید و سپس با فشار آب آن را بشویید. در صورتی که رسوب‌ها به صورت کامل از بین نرفت، باید کار را با حرارت دادن و ضربه زدن ادامه دهید. به این ترتیب که ابتدا مبدل را روی شعله گاز می‌گیرید و خوب حرارت می‌دهید، سپس با چکش روی آن ضربه می‌زنید یا زیر فشار آب می‌گیرید تا باقی رسوبات نیز کنده شود.
۵- حالا نوبت نصب مبدل است. اما پیش از آن دقت کنید که اگر اورینگ‌ها تغییر شکل داده بودند، آن‌ها را عوض کنید. اورینگ اتصال حلقه‌ای شکل است که برای نصب مبدل استفاده می‌شود.
۶- مبدل را سر جای خود به گونه‌ای قرار دهید که شیارهای آن سمت چپ قرار گیرد و آن را نصب کنید.
۷- فشار پکیج را روی عدد یک و نیم تنظیم و سپس آن را روشن کنید.

رسوب‌زدایی پکیج با پمپ:

روش دیگری نیز برای رسوب‌زدایی و تعمیر پکیج وجود دارد که لازم نیست حتما مبدل گرمایی را درآورده و از دستگاه جدا کرد. در این روش از یک پمپ اسیدشویی استفاده می‌شود که آن را درون ظرف اسید قرار می‌دهند و خروجی آن را به یک طرف مبدل وصل می‌کنند. طرف دیگر مبدل را نیز با شلنگی به ظرف متصل می‌کنند. حالا با پمپاژ اسید داخل مبدل، رسوب‌زدایی انجام می‌شود و با استفاده از شلنگ رسوبات خارج می‌شود. در آخر نیز با پمپاژ آب به داخل مبدل، آن را شستشو می‌دهند تا اسیدی درون دستگاه باقی نماند.

روش جلوگیری از تشکیل رسوب در پکیج دیواری:

استفاده از فیلتر

بهترین و در عین حال ساده‌ترین روش برای جلوگیری از ایجاد رسوب در پکیج، قرار دادن فیلتر مناسب در مسیر آب ورودی به دستگاه است. با قرار دادن این قطعه، دیگر خبری از ایجاد رسوب و دردسرهای رسوب زدایی پکیج نخواهد بود.

استفاده از فیلتر + محلول محافظت از رسوب

راه دیگر در کنار قرار دادن فیلتر، استفاده از محلول محافظ در برابر رسوب است. قبل از راه اندازی پکیج، محلول را داخل آن ریخته تا مانع از ایجاد رسوب شود.

رسوب‌زدایی چه زمانی باید انجام شود؟

شاید تا به حال تجربه کرده باشید زمانی که مشغول دوش گرفتن هستید، آب گرم حمام به یک باره سرد می‌شود. بعد هم پس از گذشت مدت زمانی دوباره گرم می‌شود و این اتفاق چندین بار رخ می‌دهد. این سرد و گرم شدن آب، از نشانه‌های ایجاد رسوب در مخازن حرارتی و لوله‌های پکیج است. رسوب موجود در لوله‌ها باعث تنگ شدن مسیر آب می‌شود و در نتیجه آب با فشار و سرعت کمتری در لوله‌ها جریان پیدا می‌کند. به همین دلیل، تا زمانی که آب به محل مصرف برسد، سرد می‌شود. رسوب موجود در مخازن حرارتی نیز باعث ضخیم شدن دیواره‌های منبع می‌شود و باید انرژی و گرمای بیشتری مصرف شود تا آب گرم شود. همین امر هم می‌تواند منجر به سوراخ شدن مخزن آب شود. پس قبل از این که با این مشکلات مواجه شوید، بهتر است خودتان پیشگیری آغاز کنید و رسوب‌زدایی را انجام دهید.

سرویس پکیج شامل چه مواردیست؟

سرویس پکیج به دو صورت انجام می شود. مدل اول زمانی است که پکیج در مدار خود رسوب زیادی ندارد و نیاز به شستشو سیکل پکیج نیست. در این صورت فقط برسی اولیه انجام‌ می گیرد که کلیه قطعات در سلامت باشند و سرویس شعله و سنسور ها انجام می شود و راه خروجی دود نیز بررسی می گردد. حالت دوم زمانی است که آب به خوبی در مدار گردش نداشته باشد که در این صورت مبدل های دستگاه توسط اسید شستشو داده می شود، پمپ پکیج سرویس می شود و در صورت نیاز مدار شوفاژها نیز شستسو داده می شود.

آیا اسید شویی هر سال انجام میشود؟

خیر نیاز به اسید شویی هر ساله پکیج نیست. باید پکیج شما هر سال بررسی وسرویس شده و در صورت نیاز اسید شویی انجام شود.اما در چند سال اخیر به دلیل افزایش سطح املاح و رسوبات آب ممکن است، تشخیص سرویسکار مبنی بر اسید شویی سالانه پکیج باشد، که این موضوع تنها با نظر سرویسکار و بعد از بررسی دستگاه قابل تشخیص است.

آیا پکیج برای سرویس از منزل خارج میشود؟

سرویسکار پکیج برای اینکه دستگاه شما را با اسید تمیز کند، آن را به محیطی خارج از فضای بسته خانه منتقل می‌کند تا بخارات مواد شیمیایی وارد فضای خانه نشود. نیازی به جابجایی دستگاه به تعمیرگاه نیست مگر اینکه بعد از کارشناسی دستگاه، سرویسکار متوجه وجود مشکلی شود که نیاز به صرف زمان یا تجهیزات بیشتر دارد.
تمامی سرویسکاران مجموعه به دستگاه پمپ اسید شویی مجهز بوده و امکان سرویس پکیج بدون نیاز به جابه جایی را برای شما عزیزان فراهم کرده اند و تنها درصورتی پکیج شما باز خواهد شد، که طبق نظر سرویسکار به دلیل عدم سرویس سالانه پکیج نیاز به باز کردن تمامی قطعات باشد.در این شرایط بهترین تصمیم اسید شویی دستگاه در فضای باز و دور از افراد سالخورده و نوزاد است.

تعمیر پکیج در تهران مختص چه مناطقی است؟

مجموعه تهران سرویس آنلاین با داشتن بیش از 5 شعبه در سراسر تهران عرصه ی فعالیت خود را به تمام مناطق 22 گانه گسترش داده است.هر محدوده جغرافیایی با داشتن یک شعبه و بیش از 100 تکنسین مجرب آماده امداد رسانی به مشتریان در کمتر از 1 ساعت میباشد.
تنها کافی است، با نزدیکترین شعبه تهران سرویس آنلاین به محل سکونت خود تماس حاصل کرده و یا از طریق چت آنلاین درخواست خود را ثبت نمایید.

چقدر زمان میبرد تا متخصصان تهران سرویس آنلاین به محل مورد نظر مراجعه نمایند؟

یکی از مهمترین مسائل در زمان دریافت خدمات پکیج زمان اعزام نیرو است.چرا که بسیاری از شرکت ها و تعمیرکاران با دریافت چندین آدرس در روز ساعت دقیقی از حضور خود در محل را به مشتری عزیز اعلام نمیکنند.
بعد از ثبت درخواست شما عزیزان تنها 1 ساعت تا حضور تکنسین تهران سرویس آنلاین به طول خواهد انجامید.
اما چنانچه تایم خاصی از روز را برای سرویس پکیج خود نظر گرفته اید، حتما در هنگام ثبت درخواست خود این موضوع را با پشتیبانی مطرح کرده و تایم خود را فیکس نمایید.
دوستان شاغلی که قصد ثبت خدمات برای روزهای آخر هفته و تعطیلات رسمی را دارند، بهتر است از چند روز قبل برای ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

فواید سرویس پکیج دیواری:

از فواید سرویس پکیج دیواری می‌توان همین موضوع پیشگیری بهتر از درمان است باشد چرا که قبل از اینکه قطعات دستگاه خراب شوند به آن‌ها رسیدگی شده و قبل از اینکه به تعمیر نیاز داشته باشند سرویس می‌شوند. از دیگر مزایای سرویس کردن پکیج افزایش راندمان کاری پکیج دیواری است و هم اینکه هزینه سرویس از تعمیر مناسب تر است. سرویس کردن پکیج باعث طولانی تر شدن عمر پکیج دیواری خواهد شد. با سرویس پکیج دیواری می‌توانید از اکثر عیب‌های آن از جمله سرد شدن ناگهانی آب پکیج، خاموش و روشن شدن و … جلوگیری کنید که در صورت سرویس نکردن آن باید عیب یابی پکیج دیواری و سپس تعمیر پکیج انجام شود.

جلوگیری از بروز هزینه های تعمیراتی بالا در پکیج دیواری

افزایش طول عمر دستگاه 

افزایش بازدهی پکیج 

کاهش خرابی در قطهات مصرفی

کاهش بروز مشکل در فصل های سرد 

کاهش بروز خطر نشت گاز به داخل منزل

کاهش هزینه های خانواده ها 

کاهش بروز نشتی پکیج

کاهش نمایش ارور در پکیج دیواری

کاهش بروز خرابی در مبدل پکیج

کاهش ایجاد مشکل در مبدل پکیج

سرویس پکیج در تهران:

دیگر نگران سرویس پکیج های ایرانی و خارجی خود نباشید، تهران سرویس آنلاین در کنار شماست تا از فصل زمستان لذت ببرید و گرما را به خانه های خود بازگردانید.
حدود 7 سال پیش بود که بسیاری از مشتریان عزیز مجموعه از نبود شرکت معتبر به جهت ارائه خدمات سرویس پکیج های خارجی گله داشته و بعد از آشنایی با تیم تخصصی تهران سرویس آنلاین خواستار افزایش خدمات دهی به سراسر پایتخت شدند، حال بعد از 7 سال تهران سرویس آنلاین با بیش از 5 شعبه فعال در مناطق تهران سرعت خدمات دهی را به کمتر از 1 ساعت رسانده و توانسته رضایت 90 درصد مشتریان خود را جلب نماید.
اگر ساکن پایتخت هستید و پکیج دیواری شما نیاز به سرویس سالانه دارد، بی درنگ با نزدیکترین شعبه تهران سرویس آنلاین تماس حاصل نمایید.

سرویس تمامی برند پکیج:

یکی از مشکلات پکیج های خارجی نبود خدمات پس از فروش در ایران است ، و بسیاری از دارندگان این پکیج ها هنگام مواجه شدن با مشکلات پکیج خود برای پیدا کردن تعمیرکار متخصص بسیار سرگردان خواهند شد ، تهران سرویس آنلاین با بیش از 7 سال سابقه در زمینه ی ارائه خدمات پس از فروش پکیج های دیواری ایرانی و خارجی آماده ارائه خدمت به مشتریان عزیز میباشد.
در هنگام مواجه شدن با مشکلات پکیج خود کافیست با ما تماس حاصل نمایید , تا تعمیرکار تهران سرویس آنلاین برای رفع مشکل به محل اعزام شود.تمامی خدمات این مجموعه دارای 6 ماه ضمانت و پشتیبانی 24 ساعته میباشد.
تا اعزام تعمیرکار تنها یک تماس فاصله دارید.

برندهای ایرانی پکیج برندهای خارجی پکیج

پکیج ایران رادیاتور پکیج مرکوری

پکیج بوتانپکیج گئومات

پکیج ایساتیسپکیج آریستون

پکیج لورچپکیج تاچی

پکیج گرم ایران پکیج ایتالترم

پکیج شوفاژکارپکیج بارلی 

پکیج والتروپکیج آماتیس

پکیج 2000پکیج بوش

پکیج پلارپکیج وایلانت

سرویس پکیج در شمال تهران :

تهرانیان عزیز در مناطق شمالی شهر در صورت نیاز به خدمات پکیج کافی است با شماره‌تلفن 22669196 تماس حاصل نمایید، و در خواست خدمات خود را ثبت کنید.تعمیرکاران تهران سرویس آنلاین در کمتر از 1 ساعت در محل حاضر و اقدام به رفع مشکل پکیج شما خواهند کرد.ارائه خدمات در شعبه شمال به‌صورت شبانه‌روزی در 7 روز هفته بدون داشتن تعطیلی انجام می‌پذیرد.ارائه فاکتور رسمی ، و ضمانت‌نامه برای تعمیرات و قطعات مصرفی جزء اصول اولیه کار ماست.

سرویس پکیج در غرب تهران:

همشهریان عزیز ساکن غرب تهران برای ثبت درخواست خود کافی است با شماره تماس 44284743 تماس بگیرند ،تا از تمامی خدمات تهران سرویس آنلاین بهرمند شوند.ارائه خدمات در شعبه غرب از شنبه تا جمعه بدون داشتن تعطیلی به‌صورت شبانه‌روزی امکان‌پذیر است.در صورت شلوغی خط‌ها کافی است از طریق فرم درخواست خدمات برای ثبت خدمت موردنظر اقدام نمایید. پشتیبانی گروه فنی مهندسی تهران سرویس آنلاین در کمتر از 10 دقیقه با شما تماس گرفته و اقدام به ثبت آدرس شما عزیزان می‌نمایند.

سرویس پکیج در شرق تهران :

شعبه شرق تهران در 7 روز هفته به‌صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات به مشتریان عزیز هستند. شماره تماس شعبه شرق 77241505 است که با تماس با این شماره مشاوران ما نسبت به ثبت آدرس شما اقدام خواهند کرد.ضمانت‌نامه 6 ماه و فاکتور رسمی پس از ارائه خدمات به شما تحویل داده می‌شود.

سرویس پکیج در مرکز تهران :

متخصصان تهران سرویس آنلاین در تمام مناطق مرکزی حتی مناطق دارای طرح ترافیک در کمتر از یک ساعت حاضر و اقدام به تعمیرات پکیج مشتریان عزیز می‌نمایند.ضمانت‌نامه تهران سرویس آنلاین برای تمامی تعمیرات صادر و مشتریان عزیز با عضویت در باشگاه مشتریان ما از 10 درصد تخفیف برخوردار می‌گردد.شماره تماس شعبه مرکز تهران سرویس آنلاین 66593368 است ، تکنسین‌های ما به‌صورت شبانه‌روزی در تمام طول هفته آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان هستند.

سرویس پکیج در جنوب تهران :

تهران سرویس آنلاین برای رفاه حال مشتریان عزیز جنوب تهران شعب این منطقه را با شماره تماس 55795334 تأسیس کرده است. در این شعبه تمامی خدمات نصب ، تعمیر و سرویس پکیج به مشتریان عزیز  به صورت شبانه روزی ارائه می‌شود.
در این شعبه یک تعمیرگاه به جهت ارائه خدمات حضوری و فروش قطعات پکیج در نظر گرفته شده که مشتریان عزیز میتوانند ضمن هماهنگی لازم در ساعت مقرر برای ارائه خدمات حاضر شوند.

چرا سرویسکار پکیج خود را باید از تهران سرویس آنلاین درخواست دهید:

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۷ سال و مختص سرویس پکیج
۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
۷ – استفاده از قطعات درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال
۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
9-دارای نماد اطمینان از وزارت صنعت معدن و تجارت
10-بالاترین رضایت مردمی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید