اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140212027829319105
در دسترس نیست

نصب کولر گازی در تهران

نصب کولر گازی در تهران

کد: 140212027829319105

، تهران , (اخبار رسمی): نصب کولر گازی در تهران - نصب انواع برند کولر گازی در سراسر پایتخت با ضمانت نامه 6 ماه اعزام نیرو در کمتر از 1 ساعت نصب با بهترین متریال و کیفیت 5 شعبه فعال 22669196-44284743-77241505-66593368-55795334

نصب کولر گازی در تهران
نصب کولر گازی

نصب کولر گازی در تهران - نصب انواع برند کولر گازی در سراسر پایتخت با ضمانت نامه 6 ماه اعزام نیرو در کمتر از 1 ساعت نصب با بهترین متریال و کیفیت 5 شعبه فعال 22669196-44284743-77241505-66593368-55795334

نصب کولر گازی (Install the air conditioner) بعد از خرید کولر گازی اقدام بعدی که بسیار مهم و حائز اهمیت است، انتخاب یک نصاب خوب برای نصب کولر گازی است. امروزه با وجود شرکت‌های زیادی که بسیاری از آنها فاقد صلاحیت لازم برای فعالیت در این زمینه هستند، انتخاب نصاب اسپلیت بسیار سخت شده است.
یک نصاب کولر گازی حرفه‌ای باعث افزایش طول عمر کولر گازی شما خواهد شد.
نصب و جابه جایی کولر گازی باید توسط فرد متخصص انجام گیرد؛ چرا که در تمامی مراحل نصب یونیت داخلی ، نصب یونیت خارجی ،انتخاب لوله مناسب جهت لوله کشی و ….بروز کوچکترین اشتباه باعث ایجاد صدمات بسیاری در سیستم تهویه مطبوع شما عزیزان خواهد شد.
تهران سرویس آنلاین به شما این نوید را می‌دهند که با بیش از ۱۰ سابقه کاری موفق و اتمام پروژه‌های بسیار زیاد در سطح شهر تهران آماده خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز است. ضمانت تهران سرویس آنلاین برای تمامی خدمات سبب آسودگی خیال شماست.
در ادامه با ما همراه باشید، چرا که کارشناسان ما سعی در این داشتن تا با آموزش نصب کولر گازی در این مقاله شما را تا حد زیادی با نحوه ی انجام عملیات نصب کولر آشنا کرده تا در تمام مراحل در کنار نصاب کولر گازی از انجام کلیه قسمت های مهم در نصب دستگاه اطمینان حاصل نمایید.
(ارائه خدمات سرویس کولر گازی با ۱۰% تخفیف ویژه مخصوص مشتریانی که نصب کولرگازی خود را در تهران سرویس آنلاین ثبت نموده اند، در تمامی طول هفته توسط بهترین سرویسکاران ما در حال انجام است.)نصاب کولر گازی

نصب کولر گازی در تهران:
نصب کولر گازی نیازمند تخصص و مهارت ویژه‌ای است که تنها از طریق آموزش به دست نخواهد آمد، تجربه در این امر یکی از اساسی‌ترین معیارهای سنجش یک نصاب حرفه ایست.
نصاب کولر گازی باید علاوه بر یک نصب اصولی و بدون مشکل زیبایی ظاهری منزل مشتری را نیز حفظ کند.
برای نصب کولرگازی خود کافی است با نزدیک‌ترین نمایندگی تهران سرویس آنلاین به خود تماس حاصل نمایید، تا در کمترین زمان نصب کولر گازی شما انجام شود. نصب کولر گازی با بهترین کیفیت به همراه لوله‌کشی اصولی را تنها از تهران سرویس آنلاین بخواهید.

نصب یونیت داخلی با توجه به شرایط منزل در بهترین نقطه
نصب یونیت خارجی با رعایت استاندارد و فاصله ی قانونی از دیوار
لوله کشی با رعایت اصول ایمنی و داشتن کمترین خم
انجام عایق و پرایمر متناسب با سایز لوله و به مقدار کافی
نصاب های ما با رعایت تمامی اصول نصب مورد تایید شرکت های معتبر جهانی همواره در تلاش اند تا علاوه بر کسب رضایت مشتری محترم بیشترین بازده ای را برای او به ارمغان آوردند.

هزینه نصب کولر گازی :
یکی از پرتکرار ترین سوالات مشتریان عزیز  هزینه نصب کولر گازی و اسپلیت است، در پاسخ به این سوال باید به شما عزیزان متذکر شویم، که هزینه ی نصب اسپلیت و کولر گازی با توجه به عوامل مختلفی تعیین میشود که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم داشت، اما مجموعه تهران سرویس آنلاین این نوید را به مشتریان عزیز میدهد، که تمامی خدمات کولر گازی اعم از نصب ، سرویس و تعمیر کولر گازی بر اساس نرخ مصوب اتحادیه بوده ، و هرگز هزینه ی اضافی از شما عزیزان دریافت نخواهد شد.
با این حال هزینه نصب کولرگازی برای مشتریان مختلف با توجه به شرایط زیر متفاوت خواهد بود ، بهتر است، قبل از انجام نصب اسپلیت خود  برای دریافت پیش فاکتور با کارشناسان تهران سرویس آنلاین در تماس باشید.

عوامل موثر بر قیمت نصب کولر گازی و اسپیلت:
۱-نصب بخش های مختلف کولر گازی
۲-لوله کشی و کابل برق و پرایمر لوله های مسی
۳-هزینه سوراخکاری
۴-هزینه وکیوم
۵-هزینه پایه دیواری و زمینی
۶-قدرت و ظرفیت کولر گازی
۷-شارژ گاز کولر گازی
۸-هزینه ی قطعات و لوازم جانبی

۱. نوع سیستم کولر گازی :
مهمترین مسئله در هزینه ی نصب کولر گازی نوع کولر است، اینکه کولر گازی شما اسپلیت باشد یا کولر گازی پنجره ای یا ایستاده تاثیر بسیاری بر هزینه ی نصب کولر گازی خواهد داشت.
برخی کولر گازی ها نیاز به کانال کشی یا لوله کشی داشته و تمامی این موارد میتواند تاثیر زیادی بر هزینه های کولر گازی خواهد داشت.
۲. نصب قطعات جانبی کولر گازی :
وقتی نوبت به نصب کولر گازی میرسد، نیاز به برخی قطعات جانبی است که باید توسط تکنسین تامین شود، به همین دلیل قطعات جانبی مورد نیاز برای نصب کولر گازی بر هزینه نصب دستگاه تاثیر گذار خواهد بود.
۳. کانال کشی و لوله کشی کولر گازی :
.......۵

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید