اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203297341015227
در دسترس نیست

انواع قفسه فلزی مغازه

بهترین انواع قفسه فلزی مغازه

کد: 140203297341015227

، اشتهارد , (اخبار رسمی): قفسه فلزی مغازه دارای تنوع بالایی است و متناسب با نوع کسب و کار، تعداد و اندازه و ابعاد وسایل موجود در مغازه می توان آنها را انتخاب کرد.

بهترین انواع قفسه فلزی مغازه
بهترین انواع قفسه فلزی مغازه

قفسه فلزی مغازه دارای تنوع بالایی است و متناسب با نوع کسب و کار، تعداد و ابعاد وسایل موجود در مغازه می توان آنها را انتخاب کرد. این قفسه ها اگر با متریال باکیفیت تولید شده باشند، قابل شستشو هستند.

قفسه فلزی مغازه دارای تنوع بالایی است و متناسب با نوع کسب و کار، تعداد و اندازه و ابعاد وسایل موجود در مغازه می توان آنها را انتخاب کرد. این قفسه ها اگر با متریال باکیفیت تولید شده باشند، قابل شستشو هستند و دچار زنگ زدگی نخواهند شد. علاوه براین اغلب آنها قابلیت رنگ آمیزی داشته و متناسب با سبک دکوراسیون داخلی می توان رنگ را انتخاب کرد. در ادامه به چند مورد از بهترین انواع قفسه فلزی مغازه اشاره خواهیم داشت.

انواع قفسه فلزی مغازه

از رایج ترین و کاربردی ترین انواع قفسه های فلزی برای مغازه می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

قفسه فلزی مشبک

از گذشته تا امروز یکی از اصلی ترین انتخاب ها برای تجهیز مغازه ها خرید قفسه مشبک فلزی بوده است. این قفسه ها وزن بسیار سبکی دارند و براحتی می توان طبقات آن را به هم متثل و در مکان مورد نظر قرار داد. از مهم ترین ویژگی های قفسه های پیچ و مهره ای می توان به قابلیت تنظیم ارتفاع طبقات آنها اشاره کرد. متناسب با ابعاد وسایل می توان ارتفاع هر یک از طبقات را با جا به جا کردن محل پیچ روی نبشی سوراخ دار تنظیم کرد.

از دیگر ویژگی های این قفسه ها می توان به قابلیت رنگ آمیزی آنها اشاره کرد. البته این قفسه ها به صورت رنگی نیز تولید میشوند، اما می توان رنگ آنها را به صورت دلخواه تغییر داد. قیمت ارزان، نصب آسان و سریع، قابلیت جا به جایی همگی از مزایای این قفسه ها هستند و به همین دلیل در مغازه های مختلف قابل استفاده هستند.

قفسه فروشگاهی

از دیگر انواع قفسه فلزی مغازه می توان به قفسه فروشگاهی اشاره کرد. این قفسه ها دارای تنوع بسیار زیادی هستند و در هایپرمارکت ها، مغازه های فروش چینی و سرامیک، پلاسکو و غیره کاربرد گسترده ای پیدا کرده اند. قفسه های فروشگاهی زیرمجموعه های زیادی دارند و می توان آنها را به گروه های زیر دسته بندی کرد:

قفسه دیواری بدون پایه

این قفسه ها برای مغازه هایی کاربرد دارد که دیوارهای آنها مقاومت کافی برای تحمل وزن سنگین قفسه و کالاهای درون آن را داشته باشد. با استفاده از قفسه های دیواری می توان راندمان مغازه را بالا برد و حتی از فضای خالی روی دیوارها نیز استفاده کرد.

قفسه دو طرفه

مشکل اصلی در بسیاری از مغازه ها، کمبود فضا و متراژ است. به همین دلیل نباید از فضاهای خالی غافل شد و به بهترین شکل از آنها استفاده کرد. قفسه بندی دو طرفه از گزینه های مناسبی است که برای وسط مغازه ها کاربرد دارد. در هر دو طرف این قفسه ها می توان وسایل مورد نظر را قرار داد. این قفسه ها پایه دار هستند و وسایل ردیف اول از کف فاصله داشته و نم و رطوبت زمین به آنها نفوذ نمی کند.

قفسه بندی بازویی

اگر به دنبال بهترین قفسه برای مغازه های لوله فروشی هستید، خرید قفسه بازویی فلزی می تواند یک انتخاب مناسب باشد. این قفسه ها دارای بازوهای فلزی بسیار مقاوم هستند که به صورت عمودی به قاب پشت متصل می شوند. بر روی بازوهای این قفسه ها می توان بارهای رول و شاخه ای مانند لوله های پلاستیکی و پلیکا و موارد مشابه را نگهداری کرد.

قفسه بندی ایزی رکت

از دیگر گزینه های مناسب برای قفسه بندی مغازه می توان به قفسه های دفتری اشاره کرد. خرید قفسه ایزی رکت یا دفتری گزینه ای مناسب برای مغازه های فروش لوازم تحریر، ابزارآلات و مغازه هایی است که تنوع وسایل زیاد بوده و وزن آنها کم است.

انتخاب قفسه فلزی مغازه

در انتخاب قفسه فلزی مغازه لازم است به چند نکته توجه شود که عبارتند از:

  • فلزاتی که در قفسه ها استفاده میشوند اهمیت زیادی دارند. برخی از فلزات در تماس با نم و رطوبت خیلی زود خورده شده و زنگ میزنند. به همین دلیل طول عمر کمی خواهند داشت
  • قفسه ها از نظر ساختار با هم تفاوت دارند و باید متناسب با ابعاد و اندازه و نوع بسته بندی وسایل قفسه ها را انتخاب کرد
  • برای استفاده بهینه از فضای داخل مغازه نوع قفسه ها را بدرستی انتخاب کنید. برای ردیف های میانی می توانید قفسه دو طرفه را انتخاب کنید و برای گوشه ها از قفسه های نیم دایره ای و دایره ای گزینه مناسب تری هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بهین انبار آرا

شرکت بهین انبار آرا تولید کننده انواع قفسه بندی انبار فلزی و تجهیزات انبار صنعتی و کارخانه ای سبک و سنگین، ساده و اتوماتیک و انواع ظروف (پالت و باکس پالت) جهت جابجایی کالا و مواد میباشد. ما در بهین انبار تمام تلاش خود را بکار گرفته ایم تا کالای با کیفیت ایرانی تولید کنیم و با کمک محصولات خود به کمک شما تولید کننده و فروشنده محترم آمده و بهترین راهکارهای بهینه سازی و قفسه بندی انبار را ارائه نماییم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]