اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204017345121941
در دسترس نیست

بهترین کولر گازی کم مصرف اسمارت اینورتر (راهنمای خرید)

کد: 140204017345121941

، (اخبار رسمی): کولر گازی کم مصرف یک انتخاب‌ایده‌آل برای روز‌های گرم تابستانی هستند که به شما این امکان را می‌دهند تا بتوانید از مزیت هوای خنک لذت ببرید. طراحی این مدل از تجهیزات گرمایشی و سرمایشی به گونه‌ای است که‌ یه سادگی می‌توانید میزان انرژی و هزینه برق مصرفی را کنترل نمایید.

بهترین کولر گازی کم مصرف اسمارت اینورتر (راهنمای خرید)
بهترین کولر گازی کم مصرف اسمارت اینورتر (راهنمای خرید)

معرفی بهترین مدل های کولر گازی اسمارت اینورتر و راهنمای خرید

کولر گازی کم مصرف یک انتخاب‌ایده‌آل برای روز‌های گرم تابستانی هستند که به شما این امکان را می‌دهند تا بتوانید از مزیت هوای خنک لذت ببرید. طراحی این مدل از تجهیزات گرمایشی و سرمایشی به گونه‌ای است که‌ یه سادگی می‌توانید میزان انرژی و هزینه برق مصرفی را کنترل نمایید، در واقع استفاده از این وسایل سبب شده که افراد بتوانند از خیر کولر‌های آبی بگذرند.

کمپانی‌های زیادی در زمینه تولید مدل‌های مختلفی از بهترین کولر گازی کم مصرف فعالیت می‌کنند که هر یک با به کار‌گیری فناوری‌های پیشرفته سعی در تولید محصولی با کیفیت دارند، برخی از این برند‌ها با استفاده از متریال با کیفیت تجهیزات ماندگار تولید می‌نمایند که در صورت استفاده دست از آن‌ها می‌توانند تا مدت طولانی عمر کنند.

کولرگازی اینورتر کم مصرف را می‌توانید از نمایندگی‌های معتبر در سراسر کشور خریداری نمایید، با مراجعه به نمایندگی و فروشگاه‌های آنلاین کولرنیو و حضوری می‌توانید با بررسی مشخصات فنی هر برند و با توجه به بودجه‌ای که برای این کار در نظر گرفته‌اید یکی از مدل‌های خاص را خریداری نمایید. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی مدل‌های متفاوت از انواع کولر گازی کم مصرف بپردازیم.

بهترین مدل های کولر گازی در بازار ایران

بدون شک خرید محصولات با کیفیت عالی که از تکنولوژی‌های پیشرفته پشتیبانی کنند و بتوانند نیاز شما به یک وسیله کاربردی را برآورده سازند، هزینه زیادی را به همراه خواهد داشت. برخی افراد تصور می‌کنند که با صرف هزینه کمتر و خرید یک وسیله معمولی می‌توانند در هزینه‌های خود صرفه‌جویی داشته باشند.

این باور اشتباه را کنار بگذارید چرا که با صرف هزینه بیشتر برای خرید محصول با کیفیت و کم مصرف می‌توانید در درازمدت مخارج خود را کنترل و از پرداخت هزینه‌های جانبی جلوگیری نمایید. کولر گازی کم مصرف اینور‌تر تا حد زیادی هزینه‌های مصرف برق را کاهش می‌دهد به علاوه با تغییرات دمایی مناسب و ثابت نگهداشتن آن در میزان مصرف انرژی نیز صرفه‌جویی می‌کند.

راهنمای خرید بهترین مدل های کولر گازی اینورتر

در بسیار از مدل‌های کولر گازی کم مصرف علاوه بر تغییر دما، تهویه هوا نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. کولر‌های گازی اینورتر عملاً نجات دهنده زندگی هستند و به طور بالقوه می‌توانند در هزینه‌های شما صرفه‌جویی کنند. بهترین مدل های کولر گازی اینورتر در شرایط آب و هوایی گرم و استوایی می‌تواند تأثیر زیادی در کاهش هزینه‌های شما خواهد داشت. البته در زمان خرید باید به نکات مهمی دقت کنید که تاثیر زیادی در انتخاب شما خواهد داشت، این نکات شامل موارد زیر هستند:

متراژ محیط

در ابتدای امر می‌بایست محیط و فضایی که قصد نصب کولر گازی در آن را دارید، در نظر بگیرید. از آن جایی که انواع کولر گازی اینورتر کم مصرف با توان مصرفی مختلف به بازار عرضه می‌شوند پس بدون شک می‌توانید برای محیط‌هایی با اندازه مختلف، یکی از مدل‌های متفاوت را خریداری نمایید.

قدرت خنک کنندگی

یکی از معیار‌های مهم در انتخاب کولر گازی کم مصرف، قدرت خنک کنندگی یا BTU آن است. معمولاً توان خنک کنندگی در کولر‌های کم مصرف بین ۵ هزار تا ۴۰ هزار است و به این ترتیب شما می‌بایست با توجه به متراژ محیط یکی از این مدل‌ها را خریدار نمایید. البته نکته مهم این است که معمولاً برای هر متر مربع ۴۰۰ تا ۶۰۰ BTU در نظر گرفته شده که این مقدار با توجه به میزان گرم و سرد بودن اقلیم آب و هوایی و آفتابگیر بودن خانه تا حدود ۱۰ درصد افزایش پیدا می‌کند.

ظرفیت خنک کنندگی

از دیگر نکات مهم و قابل توجه در انتخاب کولر گازی اینورتر کم مصرف می‌توان به ظرفیت خنک کنندگی آن اشاره کرد که این مورد نیز با توجه به متراژ محیط قابل تغییر است. به طور کلی انواع کولر گازی کم مصرف با حداقل ظرفیت ۹۰۰۰ به بازار عرضه می‌شوند که معمولاً انتخاب‌ایده‌آل برای اتاق خواب هستند، البته برای محیط‌هایی به متراژ ۷۰ تا صد متر انتخاب یک کولر گازی اینورتر کم مصرف با ظرفیت ۲۴۰۰۰ می‌تواند مناسب باشد. این میزان از ظرفیت به تناسب متراژ محیط افزایش پیدا می‌کند و می‌توانید در میان انبوهی از مدل‌های متفاوت یکی از بهترین برند‌ها را انتخاب و خریداری نمایید.

ضریب بازدهی

به طور کلی افراد در زمان خرید انواع کالای برقی به دنبال محصولی با رتبه انرژی بالا هستند که در عین مصرف برق بتواند بازدهی قابل توجهی از خود به نمایش بگذارد. کولر گازی اینورتر کم مصرف در برند‌های مختلفی طراحی می‌شود که هر یک از ظریف بازدهی EER متفاوتی برخوردار هستند و کیفیت هر محصول در مدت زمان طولانی بر اساس ضریب بازدهی آن مشخص می‌شود.

مجهز به تکنولوژی اینورتر

یکی از قابلیت‌های انواع کولرگازی کم مصرف مجهز بودن به تکنولوژی‌های پیشرفته است که به شما این امکان را می‌دهد تا از مزیت‌های زیادی همچون قابلیت تنظیم دما و بهره وری بیشتر بهره‌مند شوید. در واقع این قابلیت علاوه بر مصرف انرژی در میزان هزینه‌های مصرفی برق نیز صرفه‌جویی می‌کند و به این ترتیب می‌توانید با خرید کولر گازی اینورتر کم مصرف با قیمت بالا، در مدت زمان طولانی از بازدهی و کاهش هزینه‌های جانبی بهرمند شوید.

کولر‌های تک حالت یا دو فصله

در سال‌های اخیر برخی از کمپانی‌ها با تولید کولر گازی‌های دو فصله شرایطی را فراهم می‌کنند تا با خرید یک وسیله واحد بتوان در تمامی طول سال از مزایای آن استفاده نمود. معمولاً کولر گازی کم مصرف دو حالته هستند و شما کی توانید از مزیت خنک کنندگی آن در تابستان و حالت حرارت و گرما دهی در زمستان بهره‌مند شوید و با خرید یک وسیله به نوعی یک تیر و دو نشان کنید.

نتیجه‌گیری راهنمای خرید بهترین کولر گازی فوق کم مصرف

کولر گازی اینورتر کم مصرف یک انتخاب‌ایده‌آل برای تمام طول سال است، محصولی کم مصرف که در هزینه‌های برق و انرژی نیز صرفه‌جویی کرده و به دلیل حالت دو‌گانه گرما و سرما به شما کمک می‌کند تا بتوانید از یک وسیله‌ی واحد استفاده کنید.

علاوه بر این به دلیل شکل ظاهری مدرن و امروزی هیچ اختلالی در سبک دکوراسیون داخلی منزل و محیط کاری ایجاد نمی‌کند. توجه داشته باشید که خرید این کولر گازی باید در نهایت دقت صورت پذیرد تا بتوانید برای مدت طولانی از مزایای

آن بهره مند شوید برای این کار می‌توانید به وب سایت دماتک مراجعه کنید تا با اطلاعات و مشخصات تولیدات هر برند به خوبی آشنا شوید. یا اگر دنبال خرید از فروشگاه های تهران هستید بهترین گزینه خرید با قیمت مناسب هستید کولر گازی و اسپلیت دومینو کالا را مشاهده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید