اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203177321421941
در دسترس نیست

راهنمای خرید انواع کولر گازی 9000 و 12000 کم مصرف برای اتاق خواب

ارزان ترین کولر گازی های با ظرفیت 9000 و 12000 اینورتر برای اتاق

کد: 140203177321421941

، (اخبار رسمی): برای اتاق خواب خوب بهترین کولر گازی با ظرفیت 9000 و 12000 که براساس متراژ مورد نیاز مثلا برای اتاق 12 متری یک کولر گازی 12000 مناسب است و تا 20 متر مربع کولر گازی های 12 هزار پوشش خواهند داد.

ارزان ترین کولر گازی های با ظرفیت 9000 و 12000 اینورتر برای اتاق
ارزان ترین کولر گازی های با ظرفیت 9000 و 12000 اینورتر برای اتاق دماتک
ارزان ترین کولر گازی های با ظرفیت 9000 و 12000 اینورتر برای اتاق
راهنمای خرید ارزان ترین کولر گازی اینورتر کم مصرف فروشگاه دماتک

راهنمای خرید ارزان ترین کولر گازی 9000 و 12000 اینورتر

امروزه سیستم‌های تهویه از وسایل ضروری و کاربردی هر خانه‌ای به حساب می‌آیند. این محصولات دارای مدل‌های مختلفی همچون دیواری(اسپلیت)، ایستاده، پنجره‌ای، پرتابل، داکت اسپلیت(اسپلیت کانالی) در ظرفیت‌های گوناگون 6000، 9000، 12000، 18000، 24000، 30000، 36000، 48000 به بالا هستند و برای انتخاب آنها تنوع بسیار زیادی وجود دارد که باید بسته به متراژ خانه و همچنین شرایط آب و هوایی شهر محل زندگی اقدام به خرید کولر گازی مناسب نمایید.

با توجه به تنوع مدل‌ها و ظرفیت‌های مختلف کولر گازی در بازار ممکن است خریداران هنگام انتخاب بهترین دستگاه کولر گازی دچار سردرگمی شوند. از مهم‌ترین ویژگی که لازم است هنگام خرید کولر گازی به آن توجه داشته باشید می‌توان به متراژ محیط، وجود اینورتر، ظرفیت و نوع کمپرسور اشاره کرد. با توجه به انواع مدل‌ها، برندها و پیشرفت تکنولوژی در صنعت ساخت اسپلیت گازی مهمترین مسئله بررسی تفاوت‌ها و ویژگی‌ها در هنگام خرید است.

کولر گازی کوچک 9000 کمترین ظرفیت کولر گازی دیواری محسوب می‌شود که برای مکان‌هایی با متراژ 12 تا 20 متر مربع مانند واحدهای کوچک یا شرکت مناسب خواهد بود. برندهای مختلف در بازار دارای کولر گازی با ظرفیت 9000 هستند که به دلیل ویژگی‌های مخصوص به خود و کیفیت متفاوت قیمت متفاوتی هم دارند. نصب این کولرها به دلیل حجم کم و ابعاد کوچکی که دارند بسیار ساده است. امروزه سازندگان خارجی و داخلی با رقابت‌های تنگاتنگ توانسته‌اند کولر گازی‌هایی با تکنولوژی و امکانات پیشرفته طراحی و تولید نمایند.

راهنمای خرید کولر گازی 9000 کوچک

یکی از مهم‌ترین ملاک‌های انتخاب کولر گازی مناسب، متراژ محل مورد نظر است. هر کولر گازی قدرت خنک‌کنندگی یا BTU متفاوتی دارد که عددی بین 6000 تا 48000 است. برای مثال برای خانه‌ای با متراژ 12 تا 20 متر کولر گازی کوچک 9000 گزینه بسیار مناسبی است. BTU در واقع استاندارد اندازه‌گیری قدرت سرمادهی در بریتانیا است که بسته به مساحت خانه یا محل کار خریداران در نظر گرفته می‌شود.

در نظر داشته باشید که انتخاب BTU مناسب برای یک فضا به عوامل دیگری مانند تعداد افرادی که در آن مکان حضور دارند، آب و هوای شهر، تعداد پنجره‌ها و موقعیت خانه نیز بستگی دارد. مثلا اگر فضای کاربر دارای سقف بلندتر از حد استاندارد است یا موقعیت آن آفتابگیر است می‌توانید از مقادیر ظرفیت بالاتر و بالعکس استفاده کنید.

کولر گازی کوچک 9000 با ده‌ها برند مختلف که برخی از آنها جزو پرفروش‌ترین و به روزترین محصولات تولید شده به حساب می‌آیند تولید شده و برای فضاهایی با متراژ حداکثر 20 متر کاربرد بهتری دارند. همچنین به علت سطح کیفیت مختلف قیمت کولر گازی 9 هزار کوچک متنوع خواهد بود.این مدل کولر گازی کم مصرف و ایده آل تنها در نوع دیواری تولید و روانه بازار می‌شود و کمپرسور آن از نوع روتاری مخصوص مناطق مرطوب و معتدل تهیه شده است. برندهای سازنده‌ای که در عرصه تولید سیستم‌های تهویه مطبوع گازی فعالیت دارند به دلیل صرفه جویی در مصرف برق از تکنولوژی اینورتر در ساخت کولر گازی کوچک 9000 استفاده کرده‌اند.

در کمپرسور این نوع محصول از گاز مبرد R22 و R410 استفاده شده است. در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از افراد تمایل به خرید محصولات سازگار با محیط زیست و بی ضرر دارند به همین دلیل سازنده‌های مطرح کولر گازی 9 هزار کوچک نهایت خلاقیت را به کار گرفته و محصولاتی جدید با رعایت استاندارد جهانی ساخته‌اند.

ویژگی‌ها و قابلیت‌های بهترین کولر گازی 12000 کوچک

کلاس آب و هوایی برای خرید کولر گازی بسیار اهمیت دارد بیش از هر چیز محیطی که کولر گازی در آن قرار خواهد گرفت می‌تواند بر فرایند خنک کنندگی و کل سیستم کولر گازی تاثیر بگذارد. برای مثال اگر کولر گازی در دمای بالا نتواند فعالیت کند به مرور زمان بازدهی آن کاهش یافته و موتور آن آسیب می‌بیند پس می‌توان نتیجه گرفت که هر کولر گازی را باید در کلاس آب و هوایی در نظر گرفته شده آن استفاده کرد. در کولر گازی کوچک 12000 کلاس آب و هوایی T3 در نظر گرفته شده که برای آب و هوای معتدل و گرم مناسب است و بدون کاهش عملکرد می‌تواند فرایند سرد کنندگی را انجام دهد.

این محصولات شامل گاز مخصوصی هستند که به وسیله کمپرسور به مایع تبدیل شده و به صفحه‌های دستگاه می‌رود. پس از جریان این گاز بر روی صفحه‌ها دمای محیط را جذب نموده و بر اثر دمای گرفته شده مایع موجود به گاز اولیه تبدیل خواهد شد. این کار تا زمانی که تمام گرمای موجود در فضا دریافت شود ادامه خواهد یافت.

با توجه به اینکه اگر موتور دستگاه در زمانی طولانی مشغول به کار باشد ممکن است صدمه جدی ببیند باید مساحت فضایی که کولر گازی کوچک 9000 در آن قرار می‌گیرد متناسب با ظرفیت آن باشد. از مزیت‌های دیگر استفاده از کولر گازی این است که علاوه بر قابلیت سرمایشی در فصل‌های سرد سال نیز می‌توان به عنوان یک سیستم گرمایشی برای گرم کردن فضا از آن استفاده کرد.

یکی از مهمترین معیارها برای انتخاب یک کولر گازی خوب علاوه بر طراحی زیبا و شکیل، عملکرد سریع سرد و گرم نمودن محیط و مقدار انرژی مصرف شده توسط آن است. همچنین این کولر باید بتواند در شرایط‌های مختلف جویی دوام بیاورد و هیچگونه تاثیری بر روی کارکرد آن نداشته باشد.

درجه مصرف انرژی کولر گازی همانطور که گفتیم اهمیت بسیار زیادی در خرید آن دارد. کولرهای گازی پر مصرف هزینه‌های سنگینی روی دست خریدار می‌گذارند و باعث می‌شوند در تابستان مجبور شوید کمتر آن را روشن کنید اما خرید محصولاتی که دارای اینورتر هستند یا ظرفیت کمتری دارند موجب مصرف کم برق شده و مخاطبان زیادی را به خود جذب خواهد کرد.

سخن پایانی

کولر گازی کوچک 9000 در تمام فصول سال می‌تواند هوای محیط زندگی یا محل کار شما را چه از نظر گرما و چه از نظر سرما بسیار مطبوع و دلپذیر کند. این کولر‌های گازی مساحت 10 الی 20 متر مربع را پوشش داده و قدرت پرتاب هوا را تا 10 الی 20 متر دارند و هوای تمام فضا را در فصول مختلف سال به صورت یکنواخت مطبوع می‌نمایند. برای خرید این محصول ویژگی‌هایی را که در این مقاله بررسی نمودیم در نظر گرفته و بهترین گزینه ممکن را انتخاب نمایید و از هوایی دلچسب لذت ببرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]