اطلاعات تماس
  • 093815*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204067356522912
در دسترس نیست

چگونه میتوان برای شهروند ترکیه شدن اقدام کرد؟

چگونه میتوان برای شهروند ترکیه شدن اقدام کرد؟

کد: 140204067356522912

، (اخبار رسمی): اگر از افرادی هستید که قصد اخذ شهروندی ترکیه را دارند؛ بدون شک آگاهی از شرایط، کمک ویژه‌ای به شما خواهد کرد. داشتن یک مشاور معتمد در این زمینه اجباری بوده و اطلاع از پروسه انجام کار؛ امری حیاتی و جزء حقوق شخص سرمایه‌گذار است.

چگونه میتوان برای شهروند ترکیه شدن اقدام کرد؟
پرچم ترکیه در کنار برج بشیکتاش نماد ترکیه

یکی از بهترین نوع سرمایه‌گذاری در ترکیه خرید املاک به حساب می‌آید. این نوع سرمایه‌گذاری جزء کم خطرترین نوع سرمایه‌گذاری شمرده شده و در این کشور نیز تسهیلات زیادی برای خریداران در این زمینه وجود دارد.

چرا باید ترکیه را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنیم؟

-عدم نیاز به ویزا

اولین مزیت؛ سفر به ترکیه بدون نیاز به ویزا در نظر گرفته می‌شود. ایرانیان با پاسپورت ایران می‌توانند به مدت ۳ ماه در خاک کشور ترکیه حضور داشته باشند. از طرفی ترکیه کشوری توریستی بوده و دریافت اقامت توریستی برای بسیاری از افراد در آن میسر است. متقاضیان در صورت تایید، می‌توانند به مدت ۱ سال در این کشور سکونت داشته باشند.

-بازگشت سرمایه

 در سال‌های گذشته ترکیه نیز همانند کشور ایران دچار تورم شده اما در صورت سرمایه‌گذاری آگاهانه، بازگشت سرمایه خوبی برای خریداران در پی خواهد داشت. توجه داشته باشید که این موضوع؛حساسیت سرمایه‌گذاری را برای خریدار بیشتر می‌کند.

-شباهت فرهنگی به ایران

همانطور که می‌دانید در ایران نیز اقوام تُرک سکونت داشته‌اند و البته با توجه به وجوه مشترک مختلف بین این قشر، شباهت زیادی بین فرهنگ ترکیه با ایران به وجود آمده که ممکن است مناسب سلیقه بسیاری از افراد در نظر گرفته شود.

-دریافت پاسپورت

یکی دیگر از دلایل دیگر انتخاب ترکیه؛ دریافت پاسپورت و شهروندی ترکیه بعد از سرمایه‌گذاری در ترکیه است. این نوع سرمایه‌گذاری باید با هزینه‌های تعیین شده از سمت دولت انجام شود که در ادامه این مقاله به آنها اشاره می‌کنیم.

چند راه برای اخذ شهروندی ترکیه

1- خرید ملک

یکی از پرطرفدارترین نوع سرمایه‌گذاری در هر کشوری در دنیا؛ خرید املاک و مستغلات به حساب می‌آید. این نوع سرمایه‌گذاری جزء کم خطرترین نوع سرمایه‌گذاری شمرده شده و در این کشور نیز تسهیلات زیادی برای خریداران در این زمینه وجود دارد. با خرید خانه در ترکیه به مبلغ ۴۰۰ هزار دلار به بالا می‌توانید برای دریافت پاسپورت و شهروندی این کشور اقدام کنید.

البته این بدین معنی نیست که با خرید ملک در ترکیه با هزینه پایین‌تر از ۴۰۰ هزار دلار نمی‌توان در این کشور زندگی کرد، بلکه با هزینه پایین‌تر از آن هم می‌توان اقامت ترکیه را دریافت و مشغول زندگی در آن شد. هرچند برای دریافت اقامت ملکی ترکیه باید حداقل بودجه ۷۵ هزاری را در نظر بگیرید.

2-  ثبت شرکت

ثبت شرکت در ترکیه، بسته به نوع شرکت؛ شرایط متفاوتی برای شخص سرمایه‌گذار خواهد داشت. اما به طور کلی ثبت شرکت با سرمایه بالاتر از ۵۰۰ هزار دلار منجر به دریافت شهروندی و پاسپورت این کشور می‌شود.

3-  سپرده‌گذاری بانکی

یکی دیگر از روش‌های اخذ شهروندی ترکیه نیز سپرده‌گذاری در بانک است که پس از افتتاح حساب بانکی در ترکیه و واریز مبلغ حداقلی ۵۰۰ هزار دلار به متقاضیان اعطاء می‌شود.

مزایای شهروندی ترکیه

  • اخذ شهروندی ترکیه برای همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال
  • حفظ تابعیت قبلی در کنار اخذ شهروندی ترکیه (تابعیت دوگانه)
  • عدم نیاز به یادگیری زبان
  • دسترسی به بازارهای جهانی کار در ترکیه
  • امکان آموزش و تحصیل در ترکیه به صورت رایگان
  • بالا بودن خدمات بهداشت و درمان در ترکیه
  • اعتبار پاسپورت ترکیه

معایب شهروندی ترکیه

  • انتخاب یک ملک نامناسب و ضرر جبران نا‌پذیر برای دارایی خریدار
  • نگه داشتن دارایی به مدت ۳ سال توسط دولت ترکیه
  • گذراندن مراحل قانونی بدون آگاهی‌های لازم

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093815*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون