اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205017399822517
در دسترس نیست

دکتر مهدی تبریزی در سریال شاهدان روز شنبه

سریال شاهدان روز شنبه به کارگردانی دکتر مهدی تبریزی

کد: 140205017399822517

، (اخبار رسمی): سریال پلیسی جنایی معمایی به نویسندگی و کارگردانی دکتر مهدی تبریزی

سریال شاهدان روز شنبه به کارگردانی دکتر مهدی تبریزی
دکتر مهدی تبریزی در سریال شاهدان روز شنبه

 این موضوع باعث سردرگمی پلیس شده و در میان قتلهای موازی و شاهدین آن به دنبال ارتباط و کشف راز ناپدید شدن لیلا میگردد و حلقه مفقود شده را از میان شاهدان قتلهای قبلی کشف میکند

شاهدان روز شنبه

عنوان یک سریال پلیسی جنایی معمایی به نویسندگی و کارگردانی دکتر مهدی تبریزی است که در ۱۲ قسمت ۴۵ الی ۵۰ دقیقه ای ، در پلتفرمهای نمایش خانگی پخش خواهد شد .

با توجه به موضوع داستان و حضور بازیگران مطرح در نقشهای مختلف ، و  تجربه ی دکتر مهدی تبریزی در مقام کارگردان در ساخت فیلمهای پلیسی جنایی پیش بینی میشود ، مورد اقبال عمومی قرار گیرد . 

به گزارش هادی حسن پور مدیر روابط عمومی سریال شاهدان روز شنبه خلاصه ی داستان این سریال بدین شرح است که پس از ناپدید شدن لیلا سامری هنرپیشه ی تئاتر تحقییات پلیس برای یافتن او آغاز شده و در پی کشف ۶ قتل پی در پی و ارتباط ۶ نفر با داستانهایی متفاوت که در متن قصه به آنها پرداخته خواهد شد باز هیچ سرنخی از لیلا به نمی آید .

 این موضوع باعث سردرگمی پلیس شده و در میان قتلهای موازی و شاهدین آن به دنبال ارتباط و کشف راز ناپدید شدن لیلا میگردد و حلقه مفقود شده را از میان شاهدان قتلهای قبلی کشف میکند.

این سریال با توجه به فضای معمایی و پلیسی آن ، به هیجان و کشش مخاطب نیز فکر کرده تا با ایجاد سکانسهای درگیری و اکشن و نیز گره های معمایی مخاطب را تا قسمت آخر تشنه ی دیدن فیلم قرار دهد،

هم اکنون مهدی تبریزی در حال انتخاب عوامل ساخت و پیش تولید این مجموعه است.

با آرزوی موفقیت بیش از پیش برای این کارگردان بنام ایران عزیز

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر