اطلاعات تماس
  • 091441*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205117414722959
در دسترس نیست

از ابزار فرهمند با تخفیف بخرید، رایگان ارسال می کنیم

با تخفیف بخرید، رایگان ارسال می کنیم

کد: 140205117414722959

، (اخبار رسمی): از ابزار فرهمند سریع و با تخفیف بخرید، رایگان ارسال می کنیم

با تخفیف بخرید، رایگان ارسال می کنیم
ابزار فرهمند

ابزار فرهمند ارائه دهنده انواع تجهیزات صنعتی با برند یونیکس

با تخفیف بخرید، رایگان ارسال می کنیم 

ابزار فرهمند ارائه دهنده انواع تجهیزات صنعتی اعم از دریل های برقی و شاژِی، انواع آچار بکس ، آچارالات سری و تکی، ابزارهای بادی و برقی، کمپرسور باد، گریس پمپ و غیره در نظر دارد در راستای ارائه خدمات بهتر محصولات خود را با 20 درصد تخفیف در اختیار کاربران قرار دهد.

از این رو می توانید جهت خرید انواع ابزارهای صنعتی، ساختمانی، خودرویی با تخفیف ویژه و ارسال رایگان به مدت محدود از فروشگاه اینترنتی ما دیدن نمایید.

کلیه ابزارهای موجود در ابزار فرهمند، دارای گارانتی 48 ماهه بوده و از برندهای معتبری هم چون رونیکس، ویکا، دنفوس، فیکلو و سایر برندهای معتبر می باشد که دارای سابقه چند ساله در زمینه تولید تجهیزات برقی و صنعتی هستند.

همین الان اقدام به خرید محصول مورد نظر خود با شرایط ویژه شوید تا از خرید خود لذت ببرید چرا که این شرایط فروش برای یکبار در نظر گرفته شده است.

پس از ۴ دهه حضور در قلب بازار «ابزار فرهمند» ایران و فروش عمده و خرد ابزارآلات صنعتی چندی است جهت همگام شدن با نیازهای روز مشتریان، حضور در بازار کسب و کارهای آنلاین را نیز آغاز کرده ایم. انسان پیشرفته امروزی که در عصر اینترنت و موبایل های هوشمند زندگی می کند، دقایق خود را بسیار ارزشمندتر از نسل پیشین می یابد.

کارشناسان و مشاوران ابزار فرهمند آماده ارائه مشاوره های تخصصی و پاسخگویی به سوالات شما هستند، ما در تیم تلاشیم تا به روزترین ابزارها را جهت تعالی کسب و کار شما در اختیارتان بگذاریم، با ما در ارتباط باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091441*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حراج و تخفیف