اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140206157471523467
در دسترس نیست

کتاب «رازهای تبدیل کرم خاکی به اژدها» به همت چهاردرخت، به بازار عرضه شد

کتاب «رازهای تبدیل کرم خاکی به اژدها» به بازار نشر آمد

کد: 140206157471523467

، مشهد , (اخبار رسمی): کتاب «رازهای تبدیل کرم خاکی به اژدها» توسط انتشارات چهاردرخت به بازار نشر عرضه شد. عمار محمدی آلاشلو نویسنده این کتاب و بنیان‌گذار استارتاپ «دانشجویانه» در این کتاب با ارائه نکات فراوانی در رابطه با سبک زندگی سالم دانشجویی و رفتار حرفه‌ای دانشگاهی تلاش کرده است به دانشجویان در گذر از دانشگاه کمک کند

کتاب «رازهای تبدیل کرم خاکی به اژدها» به بازار نشر آمد
طرح روی جلد کتاب «رازهای تبدیل کرم خاکی به اژدها»

کتاب «رازهای تبدیل کرم خاکی به اژدها» در رابطه با توانمندسازی دانشجویان کشور نوشته شده و موضوعاتی نظیر سبک زندگی دانشجویی، مهارت‌های کاربردی دانشجویی، و رفتار حرفه‌ای دانشگاهی را در خود دارد.

کتاب «رازهای تبدیل کرم خاکی به اژدها» توسط انتشارات چهاردرخت به بازار نشر عرضه شد. عمار محمدی آلاشلو نویسنده این کتاب و بنیان‌گذار استارتاپ «دانشجویانه» در این کتاب با ارائه نکات فراوانی در رابطه با سبک زندگی سالم دانشجویی و رفتار حرفه‌ای دانشگاهی تلاش کرده است به دانشجویان در گذر از دانشگاه کمک کند.

   به گزارش روابط عمومی دانشجویانه، کتاب «رازهای تبدیل کرم خاکی به اژدها» با هدف معرفی سبک زندگی دانشجویی و رفتار حرفه‌ای دانشگاهی به دانشجویان به بازار نشر ارایه شده تا نیاز مخاطبان این حوزه را تامین کند. براساس این گزارش، این کتاب به قلم «عمار محمدی آلاشلو» بنیان‌گذار دانشجویانه نوشته شده و بازخورد خوبی از اولین خوانندگان خود دریافت کرده است.

   کتاب «رازهای تبدیل کرم خاکی به اژدها» در رابطه با توانمندسازی نیروی انسانی برای دانشجویان کشور نوشته شده و موضوعاتی نظیر سبک زندگی دانشجویی، مهارت‌های کاربردی دانشجویی، رفتار حرفه‌ای دانشگاهی و زمینه‌سازی برای فارغ‌التحصیلی و اشتغال پس از دانشگاه در آن مطرح شده است. محتوای این کتاب پس از تحقیق بر شرایط دانشگاه‌های کشور نوشته شده و نمونه خارجی مشابهی ندارد.

   عمار محمدی آلاشلو نویسندهٔ این کتاب و بنیان‌گذار استارتاپ «دانشجویانه» در این زمینه می‌گوید:

«هدف اولیه من نوشتن کتابی برای آگاه کردن دانشجویان نسبت به شرایط دانشگاهی و آموزش نکات کاربردی اساسی در زیست دانشجویی بود. قصد داشتم اثری تولید کنم که با احساس نارضایتی و خلاء موجود در دانشگاه‌های کشور که گریبان دانشجویان را گرفته است، مقابله کند. زیرا متوجه شده بودم سوالاتی که ذهن دانشجویان را آزار می‌دهد، از مقطع کاردانی تا دکتری پاسخ داده نشده و نسل جوان دانشگاهی ما در ابهام جدی نسبت به واقعیت‌های دانشگاه و جامعه قرار دارد. تا قبل از انتشار اثر اصلا فکر نمی‌کردم که اولین نویسنده در این حوزه هستم و بعد از چاپ اثر متوجه این واقعیت شدم. خوشبختانه با بازخوردی که از اساتید دانشگاه، مشاورین دانشگاهی و به ویژه دانشجویان دریافت کردم، احساس می‌کنم در این کار موفق شدم». 

متن این کتاب به زبان نسل جدید نزدیک است و لحنی طنزآمیز دارد که خوانندهٔ جوان را خسته نمی‌کند. عمار محمدی آلاشلو در این باره می‌گوید: 

«من ابتدا به دنبال نگارش این اثر در قالب رمان رفتم ولی به سرعت متوجه شدم که هنوز در این زمینه مهارت مناسبی ندارم. پس سبک کتاب‌های خودآموز را به کار بردم و با گردآوری سوالات رایج و مهم، تلاش کردم متن را با لحنی بنویسم که نسل جدید راحت با آن ارتباط برقرار کنند. پس زبان روان و کمی آمیخته با شوخ‌طبعی را به کار گرفتم که خوشبختانه دانشجویان بسیار پسندیدند»

حتی نام کتاب هم برای برخی صاحب‌نظران نامناسب و برای نسل جوان دانشگاهی جذاب است. عمار محمدی آلاشلو در این زمینه می‌گوید:

«حتی در انتخاب اسم کتاب هم تلاش کردم نامی نزدیک به روحیات نسل جدید انتخاب کنم. نام کتاب به تصویرسازی انیمیشن‌های قهرمانی در ذهن مخاطب آشنا با این فضا نزدیک است و قدیمی‌ترها نمی‌توانند راحت با آن ارتباط برقرار کنند. برایم جالب بود که بعضی اساتید نام کتاب را نپسندیدند و آن را سطحی قلمداد کردند. ولی دانشجویان این نام را دوست داشتند و آن را جذاب می‌دانستند». 


لازم به ذکر است که نسخه مجازی این کتاب در ۲۶۰ صفحه در کتاب‌خوان مجازی کتابراه و نیز در پایگاه اینترنتی daneshjooyaneh.com قابل تهیه است. برای تهیه نسخه چاپی کتاب به سایت  daneshjooyaneh.com مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دانشجویانه

دانشجویانه اولین استارتاپ توانمندسازی دانشجویان کشور است. تلاش دانشجویانه تعالی زندگی دانشجویی و کسب مهارت‌های کاربردی و کسب آمادگی حرفه‌ای برای کسب درآمد و ورود به دنیای کسب‌وکار پس از فارغ‌التحصیلی است. دانشجویانه با آموزش‌های کاربردی خود تلاش می‌کند شکاف بین دانشگاه و دنیای کسب‌وکار را کوچک کرده و با کمک به تربیت نیروی انسانی توانمند، به سهم خود به آبادانی و پیشرفت کشور کمک کند. فعالیت دانشجویانه از سال ۱۳۹۰ شروع شد و از ۱۳۹۷ با تأسیس موسسه در قالب قانونی به فعالیت خود ادامه می‌دهد. انتشار اولین کتاب توانمندسازی دانشجویان کشور با عنوان «رازهای تبدیل کرم خاکی به اژدها» از افتخارات دانشجویانه است. سایت رسمی دانشجویانه با دامنه daneshjooyaneh.com خدمات آموزشی دانشجویانه را به عموم علاقمندان عرضه می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | نشریات و کتاب