اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140206207479923503
در دسترس نیست

قصه برای شب کودکان + جذاب ترین قصه های ایرانی و خارجی

کد: 140206207479923503

، (اخبار رسمی): با خواندن قصه شب برای کودک، خواب راحتی برای او فراهم کنید! روانشناسان می‌گویند قصه‌های شب تاثیر بسیاری روی خواب شب و کیفیت آن می‌گذارند. کتاب قصه های شب برای کودکان بسیار متنوع هستند، اما کلیه آن‌ها برای فراهم‌سازی خوابی آرام مناسب نیستند.

قصه برای شب کودکان + جذاب ترین قصه های ایرانی و خارجی
قصه برای شب کودکان + جذاب ترین قصه های ایرانی و خارجی
قصه برای شب کودکان + جذاب ترین قصه های ایرانی و خارجی
قصه برای شب کودکان + جذاب ترین قصه های ایرانی و خارجی
قصه برای شب کودکان + جذاب ترین قصه های ایرانی و خارجی
قصه برای شب کودکان + جذاب ترین قصه های ایرانی و خارجی

برای مثال اگر قصه شب در مورد کودکی باشد که در جنگل رها شده است، مسلما کودک خواب آرامی نخواهد داشت. از طرفی اگر قصه‌ای جذاب و آموزنده برای کودکتان تعریف کنید، خوابی لذت‌بخش و شیرین را تجربه خواهد کرد.

به همین خاطر قصد داریم بهترین کتاب‌های قصه برای شب کودکان که آن‌ها را به دنیای شیرین خیال و رویا می‌برند به شما معرفی کنیم تا قبل از خواب این قصه‌ها را برای او بخوانید. برای فراهم‌سازی خوابی آرام و سرشار از رویاهای شیرین برای کودک خود، اطلاعات این مقاله برای شما کاربری خواهد بود.

کتاب قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب؛ بهترین قصه شب کودکان

مجموعه کتاب قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب، مجموعه کتابی به قلم مهدی آذر یزدی است. در این مجموعه داستان‌های کهن زبان شیرین فارسی که پر از پند و اندرز هستند، برای کودکان ساده‌نویسی شده‌اند. به زبانی ساده‌تر یعنی کتاب قصه‌ های خوب برای بچه‌ های خوب تلاش دارد تا کودکان را با داستان‌های کهن و پندآموز فارسی آشنا کند.

مهدی آذر یزدی با بهترین بیان ممکن این داستان‌ها را از شاهنامه، گلستان، کلیله و دمنه و مثنوی ساده‌نویسی کرده است؛ به‌طوری‌که حتی مطالعه این کتاب‌ها برای بزرگسالان نیز جذاب خواهد بود. این قصه‌ها در دل خود نکاتی آموزنده دارند و به کودکان درس‌هایی برای زندگی بهتر می‌دهد. کتاب قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب را می‌توان به‌عنوان بهترین قصه برای شب کودکان 8ساله به بالا نام برد. ناگفته نماند این مجموعه اثر مهدی یزدی در سال ۱۳۴۲ برنده جایزه یونسکو و در سال ۱۳۴۵ برنده جایزه سلطنتی کتاب سال شده است.

کتاب قصه‌های همیشگی؛ داستان‌های جذاب برای داشتن خوابی رویایی

اگر به دنبال قصه برای شب کودکان 8ساله هستید که قوه تخیل و خلاقیت کودکان را تقویت کند، قصه‌های همیشگی بهترین گزینه برای شماست. نسخه اصلی این کتاب «سرزمین داستان‌ها» نام دارد و این مجموعه توسط کریس کالفر، نویسنده و بازیگر آمریکایی در 6 سال نوشته شده است. خواندن این کتاب‌ها به‌عنوان قصه شب برای کودکان، پیشنهاد بسیار جذابی محسوب می‌شود. 

این داستان‌ها در مورد چند شخصیت قهرمان است که در هر کتاب اتفاقات خاصی برای آن‌ها می‌افتد. اگر نگران میزان خشونت در کتاب قصه‌ های همیشگی هستید، باید بگوییم این قصه‌ها برای کودکان 8 تا 12 سال نگارش شده‌اند و تاثیر ناخوشایندی روی ذهن و روان کودک ندارند. ناگفته نماند مجموعه کتاب قصه‌های همیشگی با داستان‌های جذابی که دارد به کودک شجاعت مقابله با مشکلات کودکانه خود را می‌دهد.

کتاب ماکاموشی؛ قصه‌های خوب برای شب کودکان

مجموعه هوپا تلاش دارد تا با عرضه انواع کتاب قصه شب آموزنده برای کودکان، به رشد و توسعه مهارت‌های آن‌ها کمک کند. یکی از کتاب‌های هوپا که داستان شب عالی برای خواب کودکان نیز محسوب می‌شود، مجموعه کتاب ماکاموشی است. این مجموعه با قلمی جذاب و ساده نگارش شده است و کودک را غرق در داستان‌های شیرین و جزیره زیبای خود می‌کند. این کتاب داستان موش‌هایی را روایت می‌کند که داخل جزیره‌ای هستند و هیچ انسانی در آن جزیره وجود ندارد.

به‌نوعی در مجموعه کتاب ماکاموشی، داستان حول محور کارآگاهی می‌چرخد که سردبیر یک دفتر روزنامه است و در حل معماهای مختلف هوش و توانایی بالایی دارد. در هر قسمت از کتاب، کارآگاه قصه به حل معماهایی جدید می‌پردازد که نکاتی آموزنده برای کودکان دارد. این کتا‌ب‌ها مصور هستند و در متون آن‌ها شوخی‌هایی برای سرگرم کردن بیشتر کودکان وجود دارد. کتاب ماکاموشی را می‌توان به‌عنوان بهترین قصه برای شب کودکان 8ساله یا 9 ساله معرفی کرد. 

مغز شبیه باغ است؛ کتاب داستان آموزشی و مناسب برای قصه شب

کتاب «مغز شبیه باغ است» بهترین داستان شب برای خواب کودکان محسوب می‌شود که خوابی آرام را برای بچه‌ها فراهم می‌کند. شونا آینز در کتاب مغز شبیه باغ است، کودکان را با مغز و نحوه تعاملش با دنیا و اعضای بدن انسان آشنا می‌کند. نویسنده در این کتاب مغز انسان را به باغی شگفت‌انگیز تشبیه می‌کند که مسیرهای متفاوت و جذابی دارد.مجموعه «کتاب مغز شبیه باغ است» فرصت آموختن را در اختیار کودک شما قرار می‌دهد تا با قصه‌هایی جذاب، اعضای بدن را بشناسد. 

نویسنده این کتاب‌ها دو هدف سرگرم کردن کودکان و آموزش محیط پیرامون به کودکان را دنبال می‌کند که توانسته است در هر دو مبحث موفق عمل کند. در این کتاب تلاش شده است تا در قالب قصه و با بیانی ساده، کودک با اعضای بدن و نحوه عملکرد آن‌ها آشنا شود. کتاب مغز شبیه باغ است را می‌توان به‌عنوان بهترین قصه برای شب کودکان 8ساله نام برد؛ زیرا کودکان این سنی در دروس مدرسه با اعضای بدن آشنا خواهند شد. خواندن این کتاب به‌عنوان قصه شب، زمینه آشنایی با اعضای بدن را برای کودکان فراهم می‌کند. 

بهترین کتاب‌های قصه شب را از بادبادک بخواهید

در این مقاله 4 مجموعه کتاب به شما معرفی کردیم که قصه برای شب کودکان 8ساله هستند. البته این قصه‌ها محدودیت سنی ندارند و می‌توان از آن‌ها به‌عنوان قصه شب برای کودک ۷ ساله یا حتی 2 ساله نیز استفاده کرد. برای تهیه این کتاب‌ها می‌توانید همین حالا از طریق فروشگاه اینترنتی کتاب بادبادک اقدام کنید.

مجموعه بادبادک به‌صورت تخصصی در زمینه فروش کتاب‌های کودک و نوجوان فعالیت می‌کند و کتاب‌های آموزشی و درسی را به فروش می‌رساند. پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده محصولات جذاب این فروشگاه از آدرس badbaddak.ir دیدن کنید و کتاب‌های موردنظرتان را فقط با چند کلیک خریداری کنید. با خرید کتاب قصه شب مناسب برای کودکان، خوابی آرام را به فرزند دلبند خود هدیه دهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | نشریات و کتاب