اطلاعات تماس
  • 021267*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207137512922080
در دسترس نیست

دریافت وام کشاورزی از آریا فردا

دریافت وام کشاورزی از آریا فردا

کد: 140207137512922080

، تهران , (اخبار رسمی): اگر شما هم متقاضی دریافت وام کشاورزی هستید و می خواهید با شرایط بهره مندی از این وام آشنا شوید و همچنین می خواهید بدانید که نحوه ثبت نام اینترنتی وام کشاورزی چگونه است، لطفا در ادامه مطلب همراه ما باشید تا راهنمایی های لازم را در این خصوص خدمت شما ارائه دهیم.

دریافت وام کشاورزی از آریا فردا
وام کشاورزی

در این مطلب راجع به دریافت وام از بانک کشاورزی، توضیحات کاملی را ارائه کردیم تا شما اطلاعات لازم را راجع به انواع طرح های بانک کشاورزی و شرایط دریافت وام از این بانک، به دست آورید.

وام های بانکی، تنوع زیادی دارند و با شرایط متفاوتی به متقاضیان دارای مدارک و شرایط لازم، ارائه می شوند. از جمله وام های بانکی رایج شامل وام مسکن، وام ازدواج، وام خرید کالا، وام خوداشتغالی و … هستند که می توان از بانک های مختلفی این وام ها را دریافت نمود. وام کشاورزی نیز یکی از انواع وام هاست که قابل دریافت توسط اشخاص حقوقی و حقیقی است.

وام کشاورزی را کشاورزان، دام پروران، پرورش دهندگان ماهی و … می توانند دریافت کنند و از آن برای امورات مختلف توسعه شغلی و خرید ابزارآلات بهره مند شوند. اگر شما هم متقاضی دریافت وام کشاورزی هستید و می خواهید با شرایط بهره مندی از این وام آشنا شوید و همچنین می خواهید بدانید که نحوه ثبت نام اینترنتی وام کشاورزی چگونه است، لطفا در ادامه مطلب همراه ما باشید تا راهنمایی های لازم را در این خصوص خدمت شما ارائه دهیم.

وام کشاورزی چیست؟

وام کشاورزی از جمله تسهیلاتی است که برای کشاورزان، دام پروران و سایر افراد در نظر گرفته شده است. از این وام می توان به اهداف مختلف خرید ابزارآلات کشاورزی، توسعه شغلی و … بهره مند شد. افراد واجد شرایط دریافت وام کشاورزی می توانند از طریق ثبت نام در سامانه بانک کشاورزی، درخواست خود را برای دریافت تسهیلات ثبت نمایند.

پس از ثبت نام در سایت بانک کشاورزی، درخواست متقاضیان توسط کارشناسان بانک بررسی خواهد شد تا از واجد شرایط بودن آنها اطمینان حاصل شود. بعد از این مراحل، امکان دریافت وام برای کشاورزان فراهم خواهد شد و می توانند با مراجعه حضوری به بانک، پیگیر مراحل بعدی دریافت وام خود باشند.

انواع وام های کشاورزی 1402

نکته مهمی که در خصوص دریافت وام کشاورزی وجود دارد، اطلاع از انواع وام های کشاورزی است. افراد متقاضی دریافت وام از بانک کشاورزی، باید انواع وام ها را بررسی کنند و متناسب با شرایطی که دارند، یکی از بهترین وام ها را انتخاب نمایند. در این بخش می خواهیم انواع وام ها را معرفی کنیم :

طرح آتیه طلایی بانک کشاورزی

یک وام بانک کشاورزی با نام طرح آتیه طلایی ارائه می شود. بانک کشاورزی، طرح آتیه طلایی را برای گروه های مختلفی از مشتریان خود به ویژه خانواده ها، در نظر گرفته است همچنین مستمری بگیران، بازنشستگان و افرادی که تصمیم به سرمایه گذاری برای آینده فرزندان خود دارند، سازمان ها، نهادها، موسسات خیریه، کمیته امداد و بهزیستی، می توانند از این وام بهره مند شوند.

طرح آتیه طلایی بانک کشاورزی، شامل یک حساب کوتاه مدت عادی و یک حساب بلند مدت است و مشتری می تواند مبالغ ثابت یا متغیر و وجوه مازاد خود را در بازه های زمانی مورد نظر، در سپرده کوتاه مدت آتیه طلایی سرمایه گذاری نماید و از مزایای سپرده خود بهره مند شود.

مزیت ویژه ای که طرح آتیه طلایی بانک کشاورزی دارد این است که امکان سرمایه گذاری مشتریان در دوره های کوتاه مدت و استفاده از ارزش حداکثری ایجاد شده تا پایان دوره را فراهم می سازد. ضمن اینکه بازده متوسط حساب کوتاه مدت آتیه طلایی نزدیک به 13 درصد است.

اگر می خواهید از طرح آتیه طلایی بانک کشاورزی بهره مند شوید، برای افتتاح حساب نیاز به حداقل مبلغ 50 هزار تومان دارید و می توانید به صورت یکجا و یا تدریجی هم سرمایه گذاری کنید. همچنین پس از پایان سال اول، می توانید دوره سرمایه گذاری را برای چند دوره متوالی تمدید نمایید.

مبلغ وام بانک کشاورزی

مبلغ وام بانک کشاورزی با محاسیه میانگین سپرده، تعیین می شود بدین صورت که طبق میانگین سپرده، می توان 2 تا 3 برابر آن برای دریافت وام درخواست کرد. البته لازم است بدانید که سقف مبلغ وام بانک کشاورزی در اکثر طرح ها، تا 100 میلیون تومان است. هر چقدر که از زمان افتتاح حساب سپرده در بانک، مدت زمان بیشتری گذشته باشد، می توان مبلغ بیشتری را به عنوان وام دریافت کرد.

نحوه بازپرداخت و اقساط وام بانک کشاورزی

در رابطه با بازپرداخت و اقساط وام بانک کشاورزی لازم است بدانید که بازپرداخت از طریق چند روش امکان پذیر است و تعداد اقساط وام شما نیز به طرح تسهیلاتی و توافق میان شما و بانک، بستگی دارد. نحوه پرداخت اقساط نیز هم به صورت حضوری و به شیوه آنلاین، امکان پذیر است. دریافت کنندگان وام می توانند در تاریخ مشخص به یکی از شعب بانک مراجعه کرده و اقساط وام را بپردازند و یا اینکه با استفاده از همراه بانک، به شیوه آنلاین پرداخت نمایند.

مشاوره دریافت وام بانک کشاورزی

در این مطلب راجع به دریافت وام از بانک کشاورزی، توضیحات کاملی را ارائه کردیم تا شما اطلاعات لازم را راجع به انواع طرح های بانک کشاورزی و شرایط دریافت وام از این بانک، به دست آورید. در صورت تمایل می توانید برای بهره مندی از مشاوره دریافت وام 1402، با کارشناسان موسسه حقوقی آریا فردا تماس حاصل بفرمایید. کارشناسان این مجموعه، آشنایی کاملی با انواع وام های بانک های مختلف دارند و می توانند راهنمای شما در این امر باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آریا فردا

شرکت توسعه تجارت آریا فردا دارای بیش از دو دهه سابقه کاری در خصوص مشاوره، تامین، تسهیل و اخذ وام‌های بانکی در کوتاه‌ترین زمان و کمترین سود ممکن می‌باشد.

اطلاعات تماس
  • 021267*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بانک، بیمه و سرمایه | حقوقی و قانون