اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208067654323780
در دسترس نیست

درباره آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای آتیه ایرانیان و مهمترین رویکرد آن

درباره آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای آتیه ایرانیان

کد: 140208067654323780

، تهران , (اخبار رسمی): این مرکز با کادر فوق مجرب و زبده با بهترین و نوین ترین سیستم‌ اداری آماده برگزاری هر گونه کارگاه آموزشی میباشد. این مرکز دارای دپارتمان ها و کارگاه های آموزشی گروه مدیریت و مهندسی به صورت گروهی و نیمه گروهی و همچنین تدریس خصوصی میباشد تمامی دانش پذیران و مدرسان مرکز دارای کد کاربری و پرتال شخصی اند.

درباره آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای آتیه ایرانیان
آموزشگاه آتیه ایرانیان

آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای آتیه ایرانیان یک مرکز آموزشی معتبر و دارای مجوز از سازمان فنی و حرفه ای کشور می باشد.

آموزشگاه آتیه ایرانیان با بهره مندی از همکاری اساتید خبره کشور دارای تجارب علمی و اجرایی مرتبط با حیطه های تدریس در زمینه های مختلف ، همراه با ایده ها و افکار نو به جهت خدمت رسانی در عرصه آموزش به کارکنان شرکت ها و سازمان ها تاسیس گردید و همواره مدیران ارشد این شرکت سعی بر آن داشته اند که در طول مدت ها کسب تجربه آسیب هایی که درحین خدمت رسانی به مشتریان با آن مواجه بوده اند را شناسایی و در جهت بهبود و رفع آن قدمی برداشته و بتوانند خدمتی شایسته به مشتریان خود ارائه دهند.

بر همین اساس آموزش کیفی شرکت ها را سرلوحه کار خود قرار داده و هم اکنون در امر آموزش افتخار خدمت رسانی به شرکتها را در  کشور دارد و بر این باورند که مشتریان بالاترین مقام را نزد ما داشته و رضایت آنان سرآمد اهداف این شرکت می باشد

بهترین آموزشگاه فنی در رشته های فناوری اطلاعات، ساختمان،معماری،مدیریت صنایع، امور مالی و بازرگانی و ….

آموزشگاه فنی و حرفه ای  آتیه ایرانیان ، به عنوان یکی از بهترین آمورشگاه های فنی حرفه ای کشور با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور وابسته به وزارت کار و امور اجتماعی است.

این آموزشگاه  با سابقه درخشان، یکی از بهترین آموزشگاه های فنی حرفه ای در رشته های مختلف می باشد .

اعطای گواهینامه معتبر بین‌المللی در رشته‌ها و حرفه‌های فوق‌الذکر با آموزش در بهترین آموزشگاه فنی و حرفه ای آتیه ایرانیان امکان‌پذیر می‌باشد، کلاس‌های آموزشی به صورت حضوری و آنلاین و بهره‌گیری از فیلم‌های آموزشی تهیه شده توسط اساتید آموزشگاه آتیه ایرانیان به انتخاب کارآموزان محترم برگزار می‌شود. برای مشاهده مجوزهای رسمی آموزشگاه آتیه ایرانیان با مراجعه به محل آموزشگاه که کلیه مجوزها و ابلاغیه های مربیگری در رویت عموم قرار گرفته است را مشاهده فرمایید.

بهترین آموزشگاه فنی و حرفه ای ، نقش مهمی در تشکیل سرمایه انسانی از طریق تربیت نیروهای ماهر مورد نیاز بازار کار کشور ایفا می کند. این آموزش ها به سبب انعطاف پذیری نشات گرفته از مهارت های مورد نیاز بازار کار و اوضاع اقتصادی کشور برای توانایی در احراز مشاغل، نقش به سزایی در کار آفرینی و اشتغال دارند. در بهترین آموزشگاه فنی و حرفه ای ، روال کار به این صورت است که هنرجو بعد از ثبت نام، دوره های آموزشیش شروع می شود؛ اکثریت آموزش ها به صورت نظری همراه با آموزش عملی می باشند که مدت زمان آموزش عملی و نظری به صورت جداگانه از سوی سازمان تعیین شده است. پس از اتمام کلاس ها، آزمونی از هنرجو گرفته می شود، آزمون های دوره فنی حرفه ای در 9 مرحله متفاوت برگزار می شود و هر مرحله از آزمون های فنی حرفه ای هر یک ماه یک بار برگزار می شود و تاریخ اعلام نتایج آن ها هم معمولا نزدیک به 10 روز است و داوطلبان نباید بیش از حد منتظر اعلام نتایج آزمون فنی حرفه ای بمانند؛ نتایج آزمون ها از طریق سایت سازمان فنی و حرفه ای قابل مشاهده است.

از ویژگی های این آموزشگاه فنی و حرفه ای:

تجهیزات به روز و استاندارد: این آموزشگاه از تجهیزات به روز و پیشرفته استفاده کند. زیرا رویکرد اصلی آموزش در سازمان فنی و حرفه ای به شیوه عملی است و باید از تجهیزات به روز و استاندارد استفاده شود تا کارآموزان با دنیای واقعی و محیط واقعی کار آشنا و پخته تر شوند.

داشتن اساتید مجرب و کاربلد: بخش مهمی از انتقال صحیح مفاهیم به واسطه یک آموزش خوب توسط یک استاد برجسته انجام می شود که این آموزشگاه با در نظر گرفتن این که اساتید آن ها می بایست مجوز تدریس را از سازمان فنی حرفه ای کشور دریافت نموده باشند، اقدام به جذب اساتید می نمایند؛ پس می توان در نظر گرفت که اساتید و مدرسان در این مراکز می بایست ابتدا مورد تایید مراجع بالاتر قرار بگیرند.

صدور مدرک معتبر و بین المللی: مدارکی که از سوی این مرکزرسمی فنی حرفه ای صادر می شود، همگی مورد تایید سازمان فنی حرفه ای کل کشور بوده و توسط این سازمان صادر می شود. به دلیل عضویت سازمان فنی حرفه ای کل کشور در گروه ILO مدارک این سازمان قابل قبول در بیش از 140 کشور دنیا است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آموزشگاه فنی و حرفه ای آتیه ایرانیان

آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای آتیه ایرانیان دارای پروانه تاسیس از سازمان فنی و حرفه ای کشور زیر نظر وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی می باشد. دارای فضای آموزشی مجهز و استاندارد میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش