اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208107661823762
در دسترس نیست

روانشناسی جذب مردان

کد: 140208107661823762

، مشهد , (اخبار رسمی): جاذبه، قدرت برانگیختن احساسات میل، علاقه یا دوست داشتن است. فوگر می گوید: «من تمایل دارم که جاذبه را نیروهایی تعریف کنم که افراد را به هم نزدیک می کنند. این نیروها می توانند چیزهایی مانند دوست داشتن، میل جنسی، شباهت یا حتی فقط نزدیک بودن به افراد باشند.

روانشناسی جذب مردان
روانشناسی جذب مردان

روانشناسی جذب به مطالعه دلایلی اشاره دارد که چرا ما به افراد خاصی جذب می شویم. با درک اینکه چه چیز هایی باعث جذب شدن ما به افراد مختلف می شود، می توانیم از روانشناسی جذب به نفع خود استفاده کنیم.

روانشناسی جذب مردان

روانشناسی جذب مردان چیست؟

روانشناسی جذب به مطالعه دلایلی اشاره دارد که چرا ما به افراد خاصی نسبت به دیگران جذب می شویم. با درک اینکه چه چیزی باعث می شود ما به عنوان انسان به این روش متوسل شویم، می توانیم از روانشناسی جذب به نفع خود استفاده کنیم تا بتوانیم افراد مورد نظر خود را جذب کنیم.

جاذبه چیست؟

جاذبه، قدرت برانگیختن احساسات میل، علاقه یا دوست داشتن است. فوگر می گوید: «من تمایل دارم که جاذبه را نیروهایی تعریف کنم که افراد را به هم نزدیک می کنند. این نیروها می توانند چیزهایی مانند دوست داشتن، میل جنسی، شباهت یا حتی فقط نزدیک بودن به افراد باشند.

در حالی که جذابیت می تواند اشکال متنوعی داشته باشد، پنج نوع اصلی جذابیت وجود دارد: جنسی، فیزیکی، احساسی، عاشقانه و زیبایی شناختی.

چگونه بر روانشناسی جذب تاثیر بگذاریم؟

راه‌های مختلفی وجود دارد که ما می‌توانیم سعی کنیم برای دیگران جذاب‌تر باشیم، اما در درجه اول، اکثر مردم ابتدا تحت تاثیر جذابیت های فیزیکی یک فرد قرار می‌گیرند و سپس بسته به عوامل دیگری مانند شباهت، می‌توانند در طول زمان کم و بیش جذب کسی شوند.

در مطالعه‌ای که در سال 1997 روی 117 مرد و زن توسط محققان انجام شد، تحقیقات نشان داد که جذاب‌ترین ویژگی‌ها در یک فرد به مسائل مربوط به مراقبت از خود مانند زیبایی، خوش پوشی، خوشبو بودن و… باز می گردد

از بوی خوش به نفع خود استفاده کنید

در سال 2017، گروهی از روانشناسان دانشگاه Wroclaw در لهستان نتایج تحقیقی را منتشر کردند که در آن بیان شد که تن صدا و ادکلن مورد استفاده یک فرد می تواند عوامل تعیین کننده جذابیت زنان برای مردان باشد.

مردان برخی رایحه ها را جذاب تر از بقیه می دانند. در مورد بوهای طبیعی، مردان زنان با سطوح پایین پروژسترون و سطوح استروژن بالاتر را جذاب تر می دانند. در مورد عطرها و ادکلن ها، از جمله هل، زنجبیل و اسطوخودوس نیز می توانند بر جذابیت یک خانم برای یک آقا تاثیر زیادی بگذارند. عطر ورساچه کریستال نویر زنانه با طبعی گرم و تلخ و استفاده از اسانس هل و زنجبیل می تواند گزینه بسیار مناسبی برای یک قرار اولیه و تاثیرگذاری روی مخاطب شما باشد.

ژنتیک و تاثیر آن بر جذابیت

به یاد داشته باشید که ژنتیک بر افرادی که به نظر ما جذاب هستند تأثیر می گذارد. جای تعجب نیست که انسان ها ذاتاً تقارن را جذاب می دانند. همانطور که نتایج تحقیقات مشخص کرده است، تعادل ویژگی های صورت و بدن می تواند یک اشاره اولیه به قدرت ژن های یک فرد باشد، اما جنبه دیگری از ژنتیک وجود دارد که جالب است و آن اینکه ژنتیک مشابه 34 درصد از دوستی ها و انتخاب همسر را تعیین می کند. به عبارت دیگر، به همین دلیل است که زوج های خوشبخت بسیار شبیه بهم هستند.

مردان رنگ قرمز را بسیار جذاب می دانند

تحقیقات بی‌شماری نشان داده است که مردان، زنانی را که لباس قرمز می پوشند را جذابتر می بینند. بنابراین اگر می‌خواهید سر مردی را به سمت خود بچرخانید، پوشیدن یک لباس قرمز رنگ یا استفاده از رژ لب قرمز پررنگ ممکن است این کار را انجام دهد.

آقایان از نظر فیزیکی به افرادی که جذبشان می شوند، نزدیک می شوند

اگر پسری جذب شما شود، می خواهد تا جایی که ممکن است از نظر فیزیکی به شما نزدیک شود. ممکن است متوجه شوید که او حرکات آشکاری انجام می دهد، مانند اینکه بازویش را دور شما قرار می دهد یا شما را در آغوش می گیرد یا سلام یا خداحافظی می کند. یا، ممکن است ظریف‌تر باشد، مانند لمس‌های ساده فیزیکی از  روی بازیگوشی و نشستن روی لبه صندلی که شما روی آن نشسته اید برای نزدیک‌تر شدن به شما. این نزدیک شدن مرد به سمت خانمی که جذب او شده وقتی همراه با عطرهای شیرین و ملایم با طبع خنک مانند عطر ورساچه برایت کریستال زنانه شود به دلیل ترکیب چوب ماهون، مشک و کهربا ایجاد کننده حس انرژی مثبت و حس توانایی از سمت شما برای طرف مقابلتان است.

مردان بیشتر جذب شخصیت های کاریزماتیک می شوند

جذابیت فقط به ظاهر فیزیکی شما مربوط نمی شود. مردان شخصیت های کاریزماتیک را بسیار جذاب می دانند. نحوه تعامل یک فرد با دیگران و شخصیتی که از خود در روابط با دیگران نشان می دهد و تاثیری که دیگران از او می گیرند می تواند یک خانم را برای مردان جذاب تر کند.

همچنین افراد کاریزماتیک دارای اعتماد به نفس بیشتری هستند که این موضوع برای مردان جذاب است.

وقتی یک مرد به شما جذب می شود، زبان بدن او تغییر می کند

تحقیقات نشان می‌دهد که وقتی مردی جذب کسی می‌شود، ناخودآگاه بدن خود را خم می‌کند و در موقعیتی قرار می‌گیرد که بهترین ویژگی‌هایش را نشان دهد. او همچنین سعی خواهد کرد مستقیماً رو به روی شما بایستد، به خصوص زمانی که شما در حال صحبت هستید.

پسرها بیشتر جذب افرادی می شوند که شبیه مادرشان هستند

این واقعیت عجیب اما واقعی است. مردان معمولا بیشتر جذب زنانی می شوند که شبیه مادرشان هستند. تصور می شود به این دلیل است که این مورد به مردان یک حس آرامش و راحتی همراه با آشنایی می دهد.

تقارن صورت یک ویژگی جذاب برای مردان است

تقارن صورت زمانی است که هر دو طرف صورت شما دقیقاً یکسان به نظر می رسند. مردان (و زنان) چهره های متقارن را بسیار جذاب می دانند. به همین دلیل است که برای مردان، زنانی که از عینک آفتابی استفاده می کنند جذابیت بیشتری دارند. یک جفت فریم می تواند صورت شما را متقارن تر نشان دهد.

نشانه های سلامتی یک فاکتور مهم در مورد جذابیت هستند

مردان پوست شفاف، موهای بلند و گونه‌های گلگون را جذاب می‌دانند زیرا نشانه‌ای از سلامتی هستند. وقتی این فاکتورها را در کنار مواردی چون عطر و ادکلن خوشبو قرار دهیم، جذابیت زنان برای مردان دو چندان می شود.

در اینجا یادآور می شویم که این موارد بستگی به ژنتیک هر فرد هم دارد، هرچند زیاد منطقی به نظر نمی رسد که سلامت یک فرد را صرفا بر اساس این موارد بسنجیم

نتیجه گیری

چه تعداد از این حقایق روانشناسی در مورد جاذبه را می دانستید؟ آیا موردی بود که ما از قلم انداخته باشیم؟

با تنوع بسیار، روانشناسی جذب یک رشته کاملاً جذاب است، به خصوص برای هرکسی که به دنبال ایجاد روابط عاطفی با دیگران می باشد.

اگرچه قطعی به نظر نمی رسد اما از این طریق، همه ما خواهان پیدا کردن سرنخ ها و روش هایی برای جذب افرادی هستیم که به آنها علاقمند هستیم و خواستار ایجاد و تداوم رابطه با آنهاییم. با مراجعه به فروشگاه عطر راینو می توانید متناسب با هر شخصیتی عطر مناسب با آن را پیدا کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عطر راینو

عشق و علاقه به عطر و ادکلن در خانواده‌ی ما چیزی است که از نسل به نسل منتقل شده است. پدربزرگ ما بیش از نیم قرن تجربه در این عرصه داشت و ما افتخار می‌کنیم که این میراث ارزشمند را ادامه می‌دهیم، برای همین راینو (با نام قبلی سوغات سیدجواد) در سال ۱۳۹۸ متولد شد . عطر راینو برترین سایت فروش عطر و ادکلن ایران است و فقط ادکلن اصل و اورجینال به فروش میرساند. عطر راینو مرجعی کامل از اطلاعات و قیمت انواع عطر و ادکلن در ایران است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

روانشناسی و موفقیت