اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208117665423762
در دسترس نیست

معرفی بهترین ادکلن تلخ و گرم زنانه

کد: 140208117665423762

، مشهد , (اخبار رسمی): در سال های اخیر انواع عطر تلخ زنانه طرفداران زیادی در بین خانم های خاص پسند و شیک پوش پیدا کرده است. خانم هایی که علاقه مند به استایل های رسمی و کلاسیک هستند انتخاب اولشان به همراه داشتن عطری با طعم تلخ است.

معرفی بهترین ادکلن تلخ و گرم زنانه
معرفی بهترین ادکلن تلخ و گرم زنانه

امروزه نت‌های تلخ در عطرها رایج‌ تر شده اند و در اصطلاح ترند هستند، زیرا مردم ظاهراً از گزینه‌های سنتی‌ عطر و بو های قدیمی عطر خسته شده‌اند. تلخی ها سطحی از فردیت و پیچیدگی را به افراد اضافه می کنند.

در سال‌های اخیر، انواع عطرهای زنانه با طعم تلخ طرفداران زیادی از جمله خانم‌هایی که به استایل‌های رسمی و کلاسیک علاقه دارند، پیدا کرده است. انتخاب اول این خانم‌ها اکنون عطرهایی با رایحه تلخ می‌باشد. امروزه، نت‌های تلخ در عطرها مورد توجه بسیاری قرار گرفته‌اند و به عنوان یک ترند شناخته می‌شوند. این به این دلیل است که به نظر می‌رسد مردم از گزینه‌های سنتی و بوهای کهنه‌ خسته شده اند و این انتخاب به عنوان یک انعطاف‌پذیری و پیچیدگی برای افراد تلقی می‌شود.

عطرها ممکن است بوی متفاوتی را بر روی افراد مختلف داشته باشند که از نوع پوست افراد و میزان چربی آن تبعیت می‌کند. به همین دلیل، ما یک فهرست از عطرهای تلخ و گرم با ترکیبات بسیار متنوع ایجاد کرده‌ایم تا به شما در پیدا کردن عطر جدید محبوب خود کمک کنیم.

ورساچه کریستال نویر (VERSACE crystal Noir)

عطر ورساچه زنانه کریستال نویر یک عطر گرم و تلخ در گروه بویایی چوبی و شرقی است که در سال ۲۰۰۴ تولید شده است. بهترین انتخاب برای استفاده در مهمانی های رسمی در فصول سرد سال است. طراحی بطری آن که به رنگ تیره طراحی شده است، حس رایحه عطر را به خوبی منتقل می کند. نت های تشکیل دهنده این عطر کمیاب، شورانگیز و دلپذیر است که حس شادابی و نشاط را ایجاد می کند و انتخاب مناسبی برای فصول سرد سال می باشد. برای آگاهی از قیمت عطر ورساچه کریستال نویر زنانه با گارانتی اصل بودن کالا در سایت عطر راینو می توانید مشاهده کنید.

نیشانه هسیوات (Nishane Hacivat)

این عطر یونیسکس (مناسب برای آقیان و بانوان) از کشور ترکیه برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ روانه بازار شد. عطر نیشانه هسیوات دارای رایحه ای تلخ است و این رایحه به گونه ای است که در تمام فصول سال استفاده می شود. رایحه مرکباتی، میوه ای و چوبی برای شما فضایی تلخ با رگه های شیرین ایجاد می کند. عطر هسیوات بر اساس ادای احترام به مفاهیم ظرافت، مهربانی و عشق طراحی شده است.

کتی پری رویال روولوشن (Katy Perry- Royal Revolution)

عطر رویال روولوشن، یک عطر فوق‌العاده با رایحه‌ای گلی و میوه‌ای بسیار جذاب برای خانم‌های شیک پوش می‌باشد. این عطر در سال ۲۰۱۴ به بازار عرضه شد و بطری آن با طراحی الماسی خود، در نگاه اول هر کسی را به خود جذب می‌کند. رایحه‌ی این ادوپرفیوم مقاومت ناپذیر است و از زیبایی الماس آبی الهام گرفته است. کتی پری رویال روولوشن با بوی تلخ خود، یک انتخاب عالی برای تابستان است. این عطر به خوبی با فصل گرم تابستان هماهنگی دارد.

دولچه گابانا لایت بلو اینستنس (Dolce & Gabbana Light blue)

این عطر ایتالیایی گلی میوه ای دارای رایحه ای تلخ است. عطر دولچه گابانا لایت بلو بهترین انتخاب برای فصول بهار و تابستان است به علت داشتن رایحه خنک حس سردی را در فصل های گرم سال می تواند منتقل کند. پس از اسپری این ادکلن تلخ زنانه معروف، احساس نشاط و شادابی را تجربه می کنید. اگر قرار عاشقانه یا دوستانه دارید از این عظپطر فراموش نکنید تا جذابیت شما در جمع را دوچندان کند.

آنتونیو باندارس کوئین آف سداکشن (Queen Of Seduction)

در این ادوتویلت تضادی از قدرت هر زنی به تصویر کشیده می شود. آنتونیو باندارس کوئین آف سداکشن به خوبی به جذابیت منحصر به فرد شما تاکید می کند و تمام جنبه های شخصیت شما را آشکار می سازد. این عطر دارای نت های اقیانوسی با رایحه گل است. یا اسپری عطر کوئین آف سداکشن برای هر خانمی حس و حال همه جانبه اغواگری را تراوش می کند. روایح شاداب و با نشاط این عطر با ترکیب روایح ظریف آبزی و دریایی سطح لطیفی از عطر را می رساند.

کالوین کلین تروث (Calvin Klein-Truth For Women)

این عطر که مخفف سی کی است در گروه بهترین ادکلن های تلخ جای می گیرد. این عطر دارای رایحه شرقی و چوبی است و می تواند به عنوان یک انتخاب مناسب برای استفاده روزانه یا در مناسبت های رسمی توسط خانم های جوان یا میانسال خوش پوش مورد استفاده قرار گیرد. همچنین، سی کی تروث یکی از عطرهایی با ماندگاری بالا محسوب می شود. ترکیب نت های این عطر باعث می شود که احساس کنید که با یک عطر زنانه، لطیف و با کلاس روبرو هستید.

جمع بندی

اگر شما یکی از بانوانی هستید که به شیک بودن و آراستگی ظاهر خود اهمیت می‌دهید، انتخاب عطر مناسب می‌تواند نقش مهمی در ایجاد یک حس شادی و انرژی در شما داشته باشد. عطری مناسب، عطری است که با بویایی شما هماهنگ باشد و به شما احساس زیبایی و اعتماد به نفس بیشتری بدهد. انتخاب عطری با رایحه تلخ و ماندگاری بالا می‌تواند تا حدی پیچیده باشد، به همین دلیل مهم است که آگاهی کافی از انواع عطرها و نت‌های مختلف عطری داشته باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عطر راینو

عشق و علاقه به عطر و ادکلن در خانواده‌ی ما چیزی است که از نسل به نسل منتقل شده است. پدربزرگ ما بیش از نیم قرن تجربه در این عرصه داشت و ما افتخار می‌کنیم که این میراث ارزشمند را ادامه می‌دهیم، برای همین راینو (با نام قبلی سوغات سیدجواد) در سال ۱۳۹۸ متولد شد . عطر راینو برترین سایت فروش عطر و ادکلن ایران است و فقط ادکلن اصل و اورجینال به فروش میرساند. عطر راینو مرجعی کامل از اطلاعات و قیمت انواع عطر و ادکلن در ایران است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس