اطلاعات تماس
  • 091286*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140209017696823817
در دسترس نیست

سالن زیبایی سی دِه لاکچری ترین سالن آرایشی تهران

انتخاب بهترین سالن های زیبایی در تهران

کد: 140209017696823817

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از مهم‌ ترین ملاک های انتخاب یک سالن زیبایی لاکچری توسط مشتری، محیط و دیزاین داخلی سالن بوده که این امر موجب احساس آرامش و انتقال حس خوب میگردد، مشتری نیاز دارد در یک فضای بدور از استرس استراحت نماید و در کنار زیبایی....

انتخاب بهترین سالن های زیبایی در تهران
رنگ و لایت، میکاپ و آرایش عروس

- محیط خاص سالن زیبایی سی ده یکی از مهم‌ ترین ملاک های انتخاب یک سالن زیبایی لاکچری توسط مشتری، محیط و دیزاین داخلی سالن بوده که این امر موجب احساس آرامش و انتقال حس خوب میگردد، مشتری نیاز دارد در ...

یکی از دغدغه های خانم های خوش سلیقه و خاص انتخاب بهترین سالن زیبایی تهران در بین 10 ها سالن زیبایی خاص و لاکچری می باشد.امروزه گرفتن خدمات از یک آرایشگاه لاکچری برای گروهی از مشتریان بسیار مهم و ارزنده است.این امر در شهرهای بزرگ مثل تهران بیشتر به چشم می آید و خود را نمایان میکند، منظور از لاکچری بودن رعایت استانداردهای بسیار بالا و کیفیت خدمات و محصولاتی است که در سالن آرایشی استفاده میشود، یکی دیگر از مواردی که در لاکچری بودن یک سالن آرایشی تاثیر بسزایی دارد  دکوراسیون و طراحی داخلی لوکس سالن است.

با توجه به توضیحاتی که در خصوص آرایشگاه لاکچری گفته شد در این مقاله تصمیم داریم یکی از لوکس ترین سالن های زیبایی شمال تهران در منطقه فرشته را به شما معرفی نماییم، که علاوه بر خدمات بسیار با کیفیت، محیطی بسیار شیک و چشم نوازی نیز دارد. 

سالن  زیبایی سی ده یکی از 10 سالن بهترین سالن های زیبایی تهران و در شمال شهر در منطقه فرشته محسوب میشود که با سالها سابقه در زمینه های میکاپ، میکاپ عروس،رنگ ولایت، شینیون و خدماتی مثل مژه، ابرو، ناخن و احیا و صافی به درستی دربین سالن های زیبایی می درخشد.

نکات کلیدی انتخاب بهترین سالن زیبایی لاکچری در تهران

1- موقعیت مکانی بهترین سالن های زیبایی تهران

بهترین سالن های زیبایی تهران در شمال شهر واقع شده اند از این رو سی ده نیز فضای خاص خود را در منطقه فرشته راه اندازی نموده که هم بتواند مشکل ترافیک و شلوغی خیابان ها و هم عدم وجود پارکینگ مخصوصاً برای عروس و داماد را حل نماید.

2- محیط خاص سالن زیبایی سی ده

یکی از مهم‌ ترین ملاک های انتخاب یک سالن زیبایی لاکچری توسط مشتری، محیط و دیزاین داخلی سالن بوده که این امر موجب احساس آرامش و انتقال حس خوب میگردد، مشتری نیاز دارد در یک فضای بدور از استرس  استراحت نماید و در کنار زیبایی آرامش را از این محیط بدست بیاورد. سالن ها و آرایشگاه های خاص باید فضایی به دور از استرس، غم و ناراحتی را برای مشتری و پرسنل ایجاد نمایند.این موضوع یکی از نکات کلیدی سالن زیبایی سی ده می باشد.

ما در سالن سی ده این یک سبک خاص از طراحی داخلی را پیاده سازی کرده ایم. برخی از افراد به اشتباه چند سبک متفاوت را در دکوراسیون سالن زیبایی پیاده سازی می کنند. همچنین هارمونی رنگ داخل سالن موجب شده هماهنگی خاصی در سالن زیبایی ایجاد شود. انتخاب کاغذ دیواری ، کفپوش ، رنگ دیوارها خاص سالن بوده و با نگاه لوکس برای مشتریان در نظر گرفته شده است این امر موجب شده سالن سی ده به عنوان یکی از شیک ترین و بهترین سالن های شمال تهران شناخته شود.

3- رعایت اصول بهداشتی داخل سالن های زیبایی لاکچری

وقتی صحبت از لاکچری بودن در سالن آرایش به میان می آید اولین نکته، رعایت بهداشت داخلی سالن زیبایی است. مهم‌ترین حساسیت در بین خانم ها رعایت موارد بهداشتی از جانب سالن و آرایشگر است؛ مدیریت سی ده به این امر بصورت ویژه نگاه میکند و این نکته جزء اولویت های اصلی سالن آرایش سی ده میباشد. این حساسیت‌ها با توجه به شیوع ویروس کرونا نیز چندین برابر شده است.

از طرفی با توجه به امکان انتقال بیماری های مختلف پوستی و عفونی و سایر بیماری های خطرناک در صورت استفاده از لوازم آرایشی آلوده و یا سایر امکانات سالن، رعایت تک تک اصول بهداشتی برای ما حائز اهمیت بوده و هیچ کوتاهی در این مورد از هیچ یک از پرسنل سالن زیبایی پذیرفته نمیشود.

نیروی خدمات و پرسنل سالن برای هر خدمات پیش از هر اقدامی کردن ابزار و وسایل را انجام میدهند، و حتماً روزانه چندین بار ترجیحاً جلوی دید مشتری این امر انجام میشود.

علاوه بر ضدعفونی و بهداشتی بودن ابزار و تجهیزات،در این سالن زیبایی لاکچری خود پرسنل نیز باید کاملاً موارد و اصول بهداشتی را رعایت کنند.
محیط سالن زیبایی هر روز ضدعفونی و شستشو می شود و سرویس های بهداشتی نیز به عنوان مهم‌ترین بخش سالن هر روز ضدعفونی و از خوش‌بوکننده های معطر عطرآگین می گردد.

4- کیفیت لوازم آرایش مصرفی در بهترین سالن زیبایی

ماندگاری زیاد آرایش تا بعد از اتمام مراسم عروسی و عدم تأثیر منفی آنها بر پوست و چشم همچنین داشتن کیفیت و ماندگاری بالا برای سایر خدمات مشتریان از دیگر موارد مهمی می‌باشد که در سالن زیبایی سی ده مورد توجه قرار میگیرد این نکته را باید در انتخاب بهترین آرایشگاه خوب عروس و جزو موارد آرایشگاه های لاکچری تهران در نظر گرفت، کیفیت و برند لوازم آرایشی که آرایشگران ما استفاده می‌کند، نه تنها بر سلامت پوست اثرگذار است، بلکه تا حد زیادی می‌تواند در زیبایی‌تان موثر باشد.

5- سبک آرایش خاص و تخصص و تجربه آرایشگران 

نکته دیگری که به آن توجه شده سلیقه و خواسته هر یک از افراد در انتخاب سبک آرایش می باشد که طبیعتا با هم متفاوت است، از این رو مجموعه زیبایی سی ده سعی بر آن داشته که در انتخاب پرسنل خود دقت لازم را بعمل بیاورد که بتوانند با سبک های مورد علاقه مشتریان ارائه خدمات دهند، علاوه بر این سالن زیبایی سی ده از سالن های زیبایی ای است که آرایشگران آن همیشه در حال آپدیت کردن خود هستند.

6- مشتری مدار بودن و احترام به مشتریان سالن آرایشی

ما در مجموعه زیبایی سی ده سعی بر آن داشته اییم که به‌ وقت مشتریان خود احترام بگذاریم و همچنین بتوانیم استقبال و بدرقه خوبی از مشتریان خود داشته باشیم و و از طرفی مشتری سالن در محیط آرایشگاه حس خوبی را دریافت کند که این نکته نیز یکی از مهم‌ترین ملاک های انتخاب یک آرایشگاه لاکچری می‌باشد.

7- امکانات سالن زیبایی سی ده 

یکی از مهم‌ترین ویژگی هایی که سالن زیبایی سی ده را از رقبا متمایز نمده امکانات و تجهیزات آن می‌باشد که تأثیر زیادی بر رضایت مشتریان نیز داشته است. استفاده از انواع سشوار، وسایل ماساژ مخصوص پاکسازی پوست، مانیکور و پدیکور و طراحی ناخن و غیره از جمله تجهیزات موجود در این سالن ها می‌باشد و بدون شک هر چه تجهیزات یک سالن بیشتر باشد، پرسنل آن راحت تر می توانند خدمات متنوع ارائه دهند.

قیمت خدمات آرایشی در بهترین سالن زیبایی تهران

به جرات می توان گفت قیمت خدمات آرایشی و مخصوصا قیمت خدمات میکاپ عروس یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین فاکتورها در تعیین و انتخاب بهترین آرایشگاه در تهران می‌باشد.از این رو مجموعه سی ده با درنظر گرفتن استانداردهای یاد شده سعی بر این داشته است که با بهترین و منصفانه ترین قیمت این ابهامات که برای اغلب مشتریان و عروس خانم ها وجود دارد که گران بودن قیمت آرایش خدمات به معنای کیفیت بالا در خدمات است را برطرف نمیاد! ما تلاش کرده ایم با مناسب ترین قیمت بالاترین سطح و کیفیت خدمات را به شما ارائه نماییم.

تنوع در خدمات بهترین و لاکچری ترین سالن زیبایی در منطقه فرشته تهران

بر خلاف گذشته که مجموعه فعالیت‌ها و خدمات سالن  به شینیون، آرایش صورت، کوتاهی مو و رنگ مو خلاصه می‌شد، در حال حاضر تنوع خدمات این مجموعه بسیار زیاد شده است، طراحی ناخن، اکستنشن مو، ابرو، آرایش صورت، کراتینه مو، گریم سینمایی، شینیون و آرایش با سبک های مختلف هندی، اروپایی و عربی و غیره از جمله خدماتی هستند که می‌توانید به‌عنوان ویژگی مثبت سالن سی ده در نظر بگیرید.

جمع بندی در انتخاب بهترین و لاکچری ترین سالن زیبایی شمال تهران 

چرا باید سالن زیبایی سی ده را انتخاب کنیم :

هدف اصلی سالن آرایش سی ده از دیرباز “رضایتمندی و انتقال حال خوب به مشتریان عزیز” بوده و است . در نتیجه تمامی خدمات آرایشی و زیبایی  در این سالن با بهترین کیفیت انجام می شود.

استفاده از متد های روز دنیا بر پایه تجربه در جهت کسب حداکثر رضایت مشتریان میباشد. همچنین تمامی پرسنل مجموعه سالن زیبایی سی دِه، مستر و مربی رسمی از آکادمی های به نام دنیا هستند.

سالن سی ده  خود را متعهد به رفع نیازهای مشتریان و کسب رضایتمندی آنها در ابعاد مختلف میداند و این چشم انداز توسط تیم مشاوران، کادر اجرایی با تجربه و متخصص و محقق شده است. شما نیز در صورت کسب خدمات زیبایی از سالن سی دِه تجربه‌ی فضایی آرامش بخش  و کیفیت بالای خدمات در همه‌ی بخش‌های زیبایی را خواهید داشت.

سالن زیبایی سی ده افتخار ارائه  خدمات مژه به شما نیز دارد، خدمات مژه این سالن اکستنشن مژه (والیوم،اسپایکی، چشم گربه ای و…..)میکرو، کاشت، لیفت و….

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سالن زیبایی سی ده

سالن زیبایی سی دِه (CideBeauty) با مدیریت سرکار خانم تینا نوید با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در حوزه بیوتی و زیبایی فضایی خاص و آرامش بخش برای شما عزیزان جهت ارائه خدمات میکاپ با کیفیت بالا در شمال شهر تهران ایجاد نموده است. سالن زیبایی سی دِه بعنوان یکی از بهترین سالن های زیبایی تهران بشمار میرود و دارای تمامی مجوزهای لازم این حرفه میباشد، این مجومعه افتخار دارد با ارائه تمامی خدمات آرایشی با بالاترین کیفیت و محیطی بسیار سالم و بیش از بیست نفر کادر متخصص در لاین های مختلف زیبایی در خدمت شما عزیزان باشد. از جمله خدمات این مجموعه : میکاپ عروس، شینیون، کوپ، براشینگ، رنگ و لایت، اکستنشن مژه، اکستنشن مو، بلید، کراتین ، ناخن، اپیلاسیون و پاکسازی پوست . . . می باشد. در این مجموعه ضمن مشتری مداری، تعهد، نظم و بهداشت نکاتی هستند که همیشه مورد توجه مدیریت بوده از این رو این امر محیطی کاملا صمیمانه بین کادر اجرایی سالن و مشتریان برقرار می نماید.

اطلاعات تماس
  • 091286*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سلامت و زیبایی | مد و لباس