اطلاعات تماس
  • 021889*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140209187718423724
در دسترس نیست

آموزش کاشت ناخن آنلاین

آموزش کاشت ناخن به صورت مجازی

کد: 140209187718423724

، (اخبار رسمی): آموزش کاشت ناخن به صورت مجازی و مراحل انجام آن به صورت کامل

آموزش کاشت ناخن به صورت مجازی
آموزش کاشت ناخن به صورت مجازی

انجام کاشت ناخن احتیاج به آموزش ، تمرین و تکرار زیادی دارد. شاید در نگاه اول کاشت ناخن کار راحت و بی دردسری باشد اما زمانی که شروع به کار میکنید و سوهان به دست میگیرید بر خلاف چیزی که فکر میکردید باید با دقت و حساست زیادی انجام شود.سوهان کشی روی ناخن خود خیلی راحت و سریع انجام می شود اما به دلیل متفاوت بودن شیپ صدف ناخن در افراد مختلف تازه سختی کار خود را نشان می دهد.

اما این سختی به اندازه ای نیست که نشود با آموزش و تمرین یاد نگرفت ، گرچه سلیقه خود ناخن کار نیز بسیار مهم است که تا چه میزان حساسیت برای تمیزی مواد گذاری و سوهان کشی داشته باشد.نکته مهم دیگر سرعت عمل در حین کار است که به مرور زمان بیشتر می شود.

در این متن قصد داریم نکات اولیه و اصولی کاشت ناخن را به شما بگوییم که یک دید کلی نسبت به این لاین داشته باشید و دقت کنید این آموزش اصلا به تنهایی برای شروع کار کافی نیست. برای آموزش حرفه ای و اصولی کاشت ناخن ، بهتر است به صورت حضوری و در کنار مدرسین این لاین ، سروع به یادگیری کنید.

آموزش کاشت ناخن چند مرحله دارد ؟

کاشت ناخن به صورت استاندارد چهار مرحله دارد که هر یک باید با دقت و اصولی انجام شود که شامل :

مرحله یک زیر سازی ناخن

مرحله دو مواد گذاشتن

مرحله سه سوهان کشیدن

مرحله چهار دیزان یا طراحی ناخن

مرحله یک زیر سازی ناخن : زیر سازی ناخن اولین و مهمترین مرحله کاشت است که باید از همان ابتدا با دقت وحساسیت انجام شود.تا بتوان کار مواد گذاری و ادامه را راحت تر و تمیز تر انجام داد.

این مرحله که شامل مانیکور خشک است ابتدا سوهان کشی لازم و دورگیری ناخن انجام می شود تا پوست های اضافه تمیز شود و لایه های پوستی روی ناخن به وسیله عقب زن برداشته شود.این مرحله بسیار مهم است و باید حتما ابتدای کار انجام شود .

در مرحله بعد که خراش دادن سط ناخن است در واقع آماده مواد گذای می شود. اگر ناخن از قبل کاشت بود که به وسیله سوهان برقی مواد کاشت قبلی برداشته و کاملا صاف می شود اگر هم ناخن بدون کاشت بود فقط سطح ناخن کمی خراش داده می شود.حساسیت در این مرحله زیاد است زیرا اگر زیادی سطح ناخن خراش داده شود صدف را نازک و آسیب پزیر می کند.

مرحله دو مواد گذاشتن : که شامل مواد کاشت پودر یا بیلدر ژل ها می شود باید خیلی تمیز انجام شود. برخی بر این باورند که مواد را کمی بیشتر روی صدف قرار دهند سپس با سوهان کشی آن را صاف و یکدشت کنند که این کار کاملا اشتباهی است.

ابتدا با یک قلم مناسب به اندازه استاندارد مواد را برداشته و بر روی صدف قرار می دهید . مطمعن باشید که قلم شما مناسب وکاملا تمیز باشد . برای این کار معمولا از قلم های تخت یا اشکی استفاده می شود. سعی کنید موادی که آماده میکند غلظت متناسبی داشته باشد تا برای گذاشتن روی صدف کارتان راحت تر شود.

نکته مهم بعدی حرکات دست برای پخش کردن مواد روی کل سطح ناخن است که باید سعی کنید مواد را هم متناسب با شیپ ناخن و هم صاف و یکدست در بیاورید.همانطور که در بالا گفته شد گذاشتن مواد زیاد روی ناخن فقط کار سوهان کشی را سخت تر می کند و نتیجه قطعا ظریف ناخواهد شد.

مرحله سوم سوهان کشیدن : بعد از گذاشتن مواد و فرم دادن اولیه باید نوبت سوهان کشی برقی است. اهمیت مواد گذاری درست در این مرحله مشخص می شود سوهان برقی در واقع ناهمواریهای مواد را صاف می کند و سطح ناخن را یکدست و استادارد می کند. هرچقدر سعی کنید مواد گذاری را تمیز تر انجام دهید سوهان کشی برایتان راحتتر خواهد شد.

سپس فرم دهی استاندارد که معمولا توسط سر سوهان استوانه انجام می شود تا فرم ناخن را برای انواع لاک ژل ها آماده کند. بلندی و کوتاهی ناخن هم در این مرحله انجام می شود. البته فرم ناخن کوتاه طبق سلیقه مشتری معمولا از ابتدا پرسیده می شود چون بلند کردن ناخن بعد از کوتاه کردن آن برایتان سخت می شود.

برخی فرم های گرد ، مربعی ، نیز هم در این مرحله با سوهان دستی انجام می شود.توجه داشته باشید که سوهان کشی را دقیقا طبق صدف ناخن انجام دهید و در نظر داشته باشید ناخن بعد از بلند شدن چه شکلی پیدا می کند. این نکته باعث می شود تا زمان ترمیم کاشت ناخن قیافه بد شکلی نگیرد.

مرحله چهارم طراحی یا دیزاین ناخن : این مرحله کاملا به سلیقه مشتری انجام می شود که به صورت ساده باشد یا به صورت طرح دار. در هر دو صورت شما باید مهارت انجام آن را داشته باشید. عموما لاک ژل های شاینی ساده بسیار پر طرفدار است که در طیف رنگ های بسیار زیا وجود دارد.

در مدل های طرح دار که معمولا یا با استیکر های آماده و یا صورت دستی انجام می شود. استیکرهای ساده برای طراحی های مبتدی بسیار کاربرد دارد و حیلی شیک است. مدل هایی که نیاز به طراحی دارد معمولا با قلم های سوزنی باریک انجام می شود که یک یا دو ناخن را میتوان طراحی کرد.

مدل های کاشت ناخن چیست ؟

مدل های کاشت ناخن در چند مدل اصلی مثل کاشت با پودر ، کاشت با بیلدر ژل ها ، کاشت با ژل ، کاشت با قالب ، کاشت با فورمر و بومر ، کاشت روی ناخن بدون مواد انجام می شود که هر کدام طبق سلیقه و نیاز مشتری انجام می شود.

نکات مهم بعد از کاشت ناخن که باید بدانید :

معمولا بعد از کاشت ناخن از روغن های نرم کننده دور ناخن استفاده می شود که خشکی پوست را از بین ببرد .

لوسیون های نرم کننده با رایحه های بسیار خوشبو هم برای آبرسانی و نرم کنندگی دست استفاده می شود.

کاشت ناخن اگر به درستی انجام شده باشد ماندگاری دارد و نمیشکند مگر بر اثر ضربه های محکم که باعث لب پر شدن یا شکستن آن می شود.

در صورت شکستن ناخن و لب پر شدن اصلا یه وسیله سوهان دستی آن را نکنید یا به صورت سر خود آن را به وسیله نان گیر کوتاه نکنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021889*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | سلامت و زیبایی