اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140209307734324043
در دسترس نیست

 کمپین تخفیف ویژه پویا نهال به مناسبت شب یلدا برگزارمی‌شود

تخفیف‌18 درصدی روی همه ارقام نهال‌ها از 30 آذر به مدت 3 روز

کد: 140209307734324043

، میاندوآب , (اخبار رسمی):  کمپین تخفیف ویژه پویا نهال به مناسبت شب یلدا از 30 آذر آغاز وتا 2 دی ماه ادامه دارد.

تخفیف‌18 درصدی روی همه ارقام نهال‌ها از 30 آذر به مدت 3 روز
خرید نهال از پویا نهال در کمپین تخفیف ویژه شب یلدا

باغ داران عزیزی که در کمپین تخفیف ویژه وبسایت پویا نهال شرکت می‌نمایند، علاوه بر تخفیف 18% روی محصولات 4 سال پشتیبانی و مشاوره رایگان از کاشت تا برداشت ارائه دهیم

به گزارش روابط عمومی نهالستان پویا نهال به عنوان مرکز خرید نهال، جشنواره تخفیف‌ ویژه محصولات این نهالستان با عنوان جشنواره کمپین تخفیف ویژه پویا نهال به مناسبت شب یلدا و در دوره زمانی 3 روزه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند همه ارقام نهال ها را از طریق وبسایت پویا نهال و با 18% تخفیف تهیه کنند.

پوریا شکری مدیرعامل نهالستان پویا نهال مشاوره و پشتیبانی رایگان به مدت 4 سال از کاشت تا برداشت را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: ما در نظر داریم تا برای خریداران و باغ داران عزیزی که در کمپین تخفیف ویژه وبسایت پویا نهال شرکت می‌نمایند، علاوه بر تخفیف 18% روی محصولات 4 سال پشتیبانی و مشاوره رایگان از کاشت تا برداشت ارائه دهیم. پویا نهال با تجربه بیش از 40 ساله خود در زمینه پرورش نهال در نظر دارد تا بهترین کیفیت را برای خریداران عزیز فراهم سازد.برای اطلاعات بیشتر به وبسایت ما مراجعه فرمایید : pooyanahal.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نهالستان پویا نهال

نهالستان پویا نهال، مکانی است که در آن نهال های مختلفی از جمله درختان میوه، نمونه ای از گل ها و نهال های میوه علی الخصوص نهال گردو و نهال انگور به فروش می رسند. این فروشگاه به عنوان منابع اصلی خرید اینترنتی نهال برای باغداران و کشاورزان شناخته شده اند. با خرید اینترنتی نهال های سالم و قوی، می توانید باغ خود را بهبود داده و عملکرد آن را افزایش داده و در نتیجه سود بسیار خوبی را به دست آورید. پویا نهال با تلاش برای تأمین نهال های با کیفیت، وبا چند دهه تجربه در کاشت نهال به عنوان گزینه مناسب برای خریداران حرفه ای و علاقمندان به باغبانی شناخته شده اند،لازم به ذکر میباشد. پویا نهال بنیانگذار کاشت نهال در آذربایجان غربی شهرستان میاندوآب می‌باشد. ما مفتخریم که چندین سال در کنار شما عزیزان گام برمیداریم تا بهترین و موثرترین نهال را در اختیار شماها بگذاریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی